Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

Back to häröily O

Mahtavaa...en oo saanu kukkia ku isältä 20wee synttäreillä ja muilta sukulaisilta rippujuhliin joskus 6wuatta si... Nyt ootan kyllä kovasti kukkia kun kerta valmistuukin!

kesä, kukkia ja ......! *sydän*

Äsken löytyi postilaatikosta kirkkaanpunainen ruukkugerbera

siit onki jo pieni tovi.. oisko kuus vuotta sitte omissa yo-juhlissa*nauru*mut omaa kultaa muistan aina silloin tällöin ruusulla ilman sen erityisempiä syitä*enkeli*

noo, eipä oo hetkeen tullut, mutta tänään ostin 8 ruuzua!! lucky who get them...

toissapäivänä!

Viime viikolla, kun olin kipeenä

tänään rehtori ojentoi minulle ruusun

4 vuotta sitten.

Kukan. Sain pari viikkoa sitten bileissä.

Ystävänpäivänä 14.2 ja synttäreinä 15.2 Ai niin ja sain mä sireenin kukan perjantaina.

Synttäripäivänä (kesäkuun alussa) sain itsekerättyjä kieloja *sydän*

en muista

ei tosta kauaa ole.. joku viikko kun ostin parit kerberat himaan. ne kun kestää todella kauan.

juhannuksena kaverit toi iiiison puskan ruusuja!
(tai monta pientä, jotka sitten yhdistettiin)
mukana seurasi myös hauska vaasi.

ja niin, dyykattuja tietenkin!

1.6.2005

Mun kulta toi mulle ruusun sänkyyn la-aamuna :) Oli poiminut sen aamulenkiltä mukaansa. plur

torstaina 9.7 kahdelta australialaiselta tytöltä jotka olivat täällä käymässä 3 päivää

Sain ruusun viimeksi noin kolme vuotta sitten, kun oli mun ylppärit. Ja sillonkin sain monta monta ruusua*hymy*

siit on pari kuukautta jo.. kun koulusta valmistuin. kukat o kyl kiwoja pitäs itsekkin useemmin muistaa muita kukilla tosiaan ei tuu niit liikaa ihmisille viljeltyä. ehkä pitää kesän aikana korjata asia

Kulta ilmeistyi syntymäpäivänäni oven taakse 20 tulipunaisen ruusun kanssa. Aiemmin olen ollut lähinnä kiusaantunut miehen antamasta ruususta/ruusuista, koska ele voi olla tosi kliseinen, mutta tällä kertaa tuli tippa linssiin pahemman kerran, kun tuntui että ele tuli suoraan sydämestä.

Tuoreimmat kukat ovat varmaankin äidiltä, mutta sitä ei lasketa.

O