Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

Back to häröily O

[q]muZZle^, 15.5.2006 10:54:
viime kesänä ihan yllärinä yks kaveri toi torilta auringonkukan, vitsit siitä tuli kyl hyvä mieli<3
[/q]

Minäkin saanut kaveritytöltä ihan normipäivänä ruusun. Tuli tosi hyvä mieli *sydän*

Vappuna sain mussultani ruusun.

[q]hallucinogen, 15.5.2006 10:57:
---
Janisa, 15.5.2006 10:50:
Sä oot sitten vaan törmännyt "vääränlaisiin" naisiin... Kyllä mekin osataan kestitä...

---

Niin te aina sanotte mut musta tuntuu et vaan huijaatte ;D No ei kyl yks tyttö tarjos punkkua ja omarei, sit teki mul voikkarei kun tuli nälkä :D
[/q]

No nih! Kyllä me tytöt ollaan mukavia... ;)

mummilta viimesynttäreillä :)

(En keräile bojoja, vaan kerron totuuden)

Ostan vaimolle kukkia säännöllisen epäsäännöllisesti, eli vaikka jos hän tulee kukkakaupan kohdalla mieleeni, eli aika usein :) Pieni vaiva, ja tuottaa suurta iloa, niin mikäs siinä.

[q]pirpeli, 15.5.2006 09:38:
Haaveena on saada syksyllä sylillinen erivärisiä tulppaaneja, siis sellanen megakimppu.
*haaveil*
[/q]Tulppaanien aika on keväällä, syksyllä lienee aika hankalaa saada tulppaaneja mistään kukkakaupasta ellei niitä erikseen tilauksesta lennätetä jostain toiselta puolelta maapalloa :|

Kukkia en ole saanut sitten omien yo-juhlien. Oon kukkakaupassa töissä niin kukaan ei koskaan tuo kukkia koska saan niistä tarpeekseni joka päivä muutenkin :D Muille vien kukkia usein ihan hetken mielijohteestakin :)

jengi tupruttaa niit päivittäi

[q]keisha, 15.5.2006 12:00:

Tulppaanien aika on keväällä, syksyllä lienee aika hankalaa saada tulppaaneja mistään kukkakaupasta ellei niitä erikseen tilauksesta lennätetä jostain toiselta puolelta maapalloa :|

[/q]

:) sen takia mä niistä joudunkin vaan haaveilemaan....mun mielestä tulppaanit on syksyisiä kukkia, vaikka ne keväällä kukkivatkin :)

Oiskohan vuos sitten ku eräs ihminen söi minun suklaalevyn kysymättä lupaa.. suutuin sille kunnolla!
Se sit meni kiltis ostaa uuden ja siinä samalla toi ruusun

[q]subu, 15.5.2006 15:33:
Oiskohan vuos sitten ku eräs ihminen söi minun suklaalevyn kysymättä lupaa.. suutuin sille kunnolla!
Se sit meni kiltis ostaa uuden ja siinä samalla toi ruusun
[/q]

Liian kauan aikaa sitte....Kukkien saaminen on ihan parasta, varsinkin silloin, kun niitä ei osaa yhtään odottaa.

Haaveena on saada syksyllä sylillinen erivärisiä tulppaaneja, siis sellanen megakimppu.
*haaveil*

Joskus lokakuun tienoilla sain yhen ruusun, sitä edellisest kerrast taitaakii olla aiiika pitkä aika.*igor*

Sain reilu viikko sitten kauniin keltaisen kukkakimpun Katjalta. Aika yllättävä ja hauska juttu - en ole aikaisemmin kukkia saanutkaan, jos jotain juhlia ei lasketa. Kiitos, rakas! *sydän*

Hehe, pakko vastata kun reilu kuukausi sitten kukkakaupan setä soitti ja toi 100 punaista ruusua

pikkusisko yllätti ja osti gerberan valmistumiseni kunniaksi joulukuussa.
yksinkertaisuudessaan todella kaunista*sydän*
paras pikkusisko ikinä.

kukkia... kertokaa mikä merkitys näillä on jos niitä saatte tuntemattomalta mieheltä joka on iskenyt teihin silmät? onko se niin romanttista että alapäässä kihelmöi?

[q]ALIEN, 15.5.2006 20:33:
onko se niin romanttista että alapäässä kihelmöi?
[/q]
Jos alapäässä kihelmöi niin kannattaa mennä sukupuolitautikliniikalle.

[q]Anselmi, 15.5.2006 20:35:
Jos alapäässä kihelmöi niin kannattaa mennä sukupuolitautikliniikalle.
[/q]

Ha-hauska. Jos sä kiihotut ja tulet alttiimmaks seksille romantiikasta niin sä juokset klinikalle.

siit on pari kuukautta jo.. kun koulusta valmistuin. kukat o kyl kiwoja pitäs itsekkin useemmin muistaa muita kukilla tosiaan ei tuu niit liikaa ihmisille viljeltyä. ehkä pitää kesän aikana korjata asia

Kun yks aamu oli tooodella huono aamu ja kurja olo,niin sain työpaikalle kukkalähetyksen aivan uskomattoman ihanan viestin kera kiitos oma apinani<3

O