Lähiökakara Webstore - täällä taas.

Back to tekniikka ja sekalaiset O

No niin ja otetaanhan sitten taas ihan iisisti. Ne on t-paitoja.

Ana, sun mielipiteesi noista FPS-printeistä huomioitiin jo aikaisemmin ja selväksi kävi ettemme jaa niistä täysin samaa näkemystä. Samalla selvensin pitäväni kuitenkin itsekin toista niistä sangen karkeana ja että tämä ei ole ollut eikä tule olemaan yleinen linja.

Chill.

[q]Ana-5000, 5.7.2006 18:06:
---
Miraakkeli, 5.7.2006 18:05:
http://img210.imageshack.us/img210/722/sollogo23hh.jpg

Tuli Solista mieleen. Ehkä tota Solin hymynaamaakin vois tässä käyttää

http://www.sol.fi/kuvapankki/sol-tunnuskuva_p.jpg

[/idea]

---


Toi on aika hyvä, mut saisko sen syömään grillattua kanaa ja vesimelonia? Sit jos se vois raiskaa jotain valkosta tyttöä ni ois tosi LOL!


[/q]

Käykö valkoinen rusakko?

http://img142.imageshack.us/img142/6058/kk2jo.jpg

[q]Jone, 5.7.2006 18:25:
No niin ja otetaanhan sitten taas ihan iisisti. Ne on t-paitoja.

Ana, sun mielipiteesi noista FPS-printeistä huomioitiin jo aikaisemmin ja selväksi kävi ettemme jaa niistä täysin samaa näkemystä. Samalla selvensin pitäväni kuitenkin itsekin toista niistä sangen karkeana ja että tämä ei ole ollut eikä tule olemaan yleinen linja.

Chill.
[/q]

Julki piti silti pistää. Siitä vaan, mä esitän vaan nöyriä toivomuksia, että jos ois mahdollista paidan muodossa ilmasta mielipiteensä muidenkin yritysten työntekijöistä?

Kai sitä pitää sit perustaa oma retonkishoppi!

[q]Ana-5000, 5.7.2006 19:07:
Julki piti silti pistää. Siitä vaan, mä esitän vaan nöyriä toivomuksia, että jos ois mahdollista paidan muodossa ilmasta mielipiteensä muidenkin yritysten työntekijöistä?

Kai sitä pitää sit perustaa oma retonkishoppi!
[/q]
Niin no, kyl mä ainakin haluisin Postia ja VR:ää kritisoivat paidat, ihan vaan omakohtaisten kokemusteni pohjalta. Jonella ymmärtääkseni on FPS:stä suhteellisen selkee henkilökohtainen mielipide. FPS ei sinänsä mua niinkään kosketa, kun niil ei tääl Turgguses taida kauheesti toimintaa olla.

Kukaanhan ei estä sua tekemästä vaikka "GAY-SESSIONS2" -paitoja, joissa punahiuksista ja -partaista karikatyyriä penetroi 4 mustaa miestä samaan aikaan. (Mut mä haluun provikat jos teet tollasen).

Niin ja FPS:stä olis saanu hyvin vaiks "First Person Shooter" - sopinee hyvin yleiseen tematiikkaan ;)

[q]JussiS, 5.7.2006 19:15:
Niin ja FPS:stä olis saanu hyvin vaiks "First Person Shooter" - sopinee hyvin yleiseen tematiikkaan ;)
[/q]

Sellasen mä oisin tilannuki :) Siin ois voinu olla se tornilogo missä istuu ukko kiväärin kanssa tornin nokassa ja selässä vaik NO FAIR! THEY'RE CAMPING!

[q]Ana-5000, 5.7.2006 19:07:
Julki piti silti pistää.
[/q]

Kyllä. Nämä nyt käsittelyn alla olevat printit heijastelevat sekä omaa että tiettyjen sidosryhmien mielipidettä kyseisestä vartiointiliikkeestä ja sulla on täysi oikeus pitää niitä kohtuuttomina, mutta ei mitään oikeutta edellyttää että meidän tulisi olla ilmaisematta omia tuntojamme koska ne eivät vastaa omiasi.

Pahoittelen edelleen jos aiheutan tällä mielipahaa, koska se ei ole tarkoitus.

[q]Ana-5000, 5.7.2006 19:07:
Siitä vaan, mä esitän vaan nöyriä toivomuksia, että jos ois mahdollista paidan muodossa ilmasta mielipiteensä muidenkin yritysten työntekijöistä?

Kai sitä pitää sit perustaa oma retonkishoppi!
[/q]

Oman kaupan voit käydä perustamassa osoitteessa http://www.spreadshirt.com - se on täysin ilmaista. En valitettavasti voi toteuttaa toiveitasi riippumatta siitä edustavatko ne aitoa ja oikeaa mielipidettäsi vai eivät. Syitä tähän on kaksi; ensinnäkin epäilen printtiehdotustesi rikkovan lakia ja toisekseen ne rikkovat voimakkaasti omia henkilökohtaisia näkemyksiäni ja uskomuksiani vastaan.

Seuraavaksi tulossa kuitenkin positiivisempia paitoja, joilla tyttäret voivat julkisesti osoittaa rakkauttaan isiään ja pojat äitejään kohtaan.

[q]Jone, 5.7.2006 21:00:
Kyllä. Nämä nyt käsittelyn alla olevat printit heijastelevat sekä omaa että tiettyjen sidosryhmien mielipidettä kyseisestä vartiointiliikkeestä ja sulla on täysi oikeus pitää niitä kohtuuttomina, mutta ei mitään oikeutta edellyttää että meidän tulisi olla ilmaisematta omia tuntojamme koska ne eivät vastaa omiasi.

Pahoittelen edelleen jos aiheutan tällä mielipahaa, koska se ei ole tarkoitus.
[/q]

Toki, ja sananvapaus on hieno asia. Itse vaan en pidä ennakkoluulojen yleistämisestä tai ylläpitämisestä mitään ammattikuntia kohtaan, mutta tässä meillä on selkeästi moraalinen näkemysero.

[q]
Oman kaupan voit käydä perustamassa osoitteessa http://www.spreadshirt.com - se on täysin ilmaista. En valitettavasti voi toteuttaa toiveitasi riippumatta siitä edustavatko ne aitoa ja oikeaa mielipidettäsi vai eivät. Syitä tähän on kaksi; ensinnäkin epäilen printtiehdotustesi rikkovan lakia ja toisekseen ne rikkovat voimakkaasti omia henkilökohtaisia näkemyksiäni ja uskomuksiani vastaan.

Seuraavaksi tulossa kuitenkin positiivisempia paitoja, joilla tyttäret voivat julkisesti osoittaa rakkauttaan isiään ja pojat äitejään kohtaan.
[/q]

Juu, eivät ne omia arvoja tai uskomuksiani edusta, kunhan vain tein rinnastuksen ammattikuntaan perustuvien, yksittäistapausten perusteella luotujen yleiskuvien levittämisessä.

No niin ihmiset,

Se on sitten
[size=20]SKABA[/size]
nyt.

Voisin tehdä muutaman "tsemppauspaidan" teksteillä, jotka päättyvät "mutta se on ihan okei."

Tähän tyyliin siis:
"Olen masentunut ja itsetuhoinen, mutta se on ihan okei."
"Olen viinanmenevä alisuoriutuja, mutta se on ihan okei."
"Mun elämällä ei ole suuntaa, mutta se on ihan okei."

Nasevimman "alustuslauseen" keksijälle paita valmiilla printillä varustettuna. Tästä hetkestä eteenpäin viikko aikaa postailla ehdotuksia.

PS. Ei sitten ihan mitään kilometrin pituisia juttuja, mmmkay?

[q]Jone, 12.7.2006 17:06:
-Klip-
[/q]
"Penikseni on aivojani suurempi, mutta se on ihan okei" Käyks?

[q]Anselmi, 12.7.2006 17:13:
"Penikseni on aivojani suurempi, mutta se on ihan okei" Käyks?
[/q]

Kaikki käy ja sensuuria ei tunneta. Yleisö saa päättää voittajan äänestyksessä.

Jone!

Kun Falcki kohtaa häviää ja loputkin heput siirtyvät G4S-konsernin toimipukuihin, niin voisi myös väsätä G4S-paidan (Group 4 Securicor), mallia "G4S - Gay 4 Sex" :D

[q]Gnomex, 12.7.2006 17:22:
Jone!

Kun Falcki kohtaa häviää ja loputkin heput siirtyvät G4S-konsernin toimipukuihin, niin voisi myös väsätä G4S-paidan (Group 4 Securicor), mallia "G4S - Gay 4 Sex" :D
[/q]

Ei Falck voi nyt mihinkään kadota kun mulla on just niitä Falck-printtejä työn alla.

Mut lupaan ottaa uuden stevariyhtymän kyllä lempeän pilan kohteeksi kun vähän siihen tutustun ensin.

"Olen akateeminen ja atleettinen, mutta se on ihan okei."
"Olen kotoisin Turusta (Lahdesta, Tampereelta, stadista), mutta se on ihan okei."
"Minut ympärileikattiin ennen kuin opin sanomaan "ei", mutta se on ihan okei."
"Minäkin kuuntelin joskus kiksua, mutta se on ihan okei."
"Intti teki tytöstäni miehen, mutta se on ihan okei."
"Jeesus rakastaa minua, mutta se on ihan okei."
"Kannatan kepua, mutta se on ihan okei."
"Lapseni kuuntelee konemusiikkia, mutta se on ihan okei."
"Veljeni pitää animesta, mutta se on ihan okei."
"Minulla on alle vuosi elinaikaa, mutta se on ihan okei."

Kymmenen varmaan riittää. ;P

"Sulla on asiat huonommin ku mulla, mutta se on ihan okei".

"Minulla on oikea elämä, mutta se on okei"

Siihen mennessä, kun mä synnyn seuraavaan elämääni miehenä, Jone vois tehdä mulle valmiiksi paidan, jossa lukee
"Onhan se pieni, mutta kyllä sillä itsensä tyydyttää".

Kiitos

En oo Jone, mutta se on ihan okei.

Runkkaan, mutta se on ihan okei

Otan kakkoseen, mutta se on ihan okei

olen addicti, mutta se on ihan okei

[q]ezzy, 5.7.2006 16:19:
Tekisi mieli ehdottaa muutamaa Helpdesk/asiakaspalvelu-aihetta, mutta ne ei varmaan ihan rimaa ylittäis :)
[/q]

Kyl muutama mehevä helpparipaita olis jees ton perinteisen PEBKACin* lisäks

http://www.thinkgeek.com/images/products/front/pebkac.jpg

*) Problem Exists Between Keyboard and Chair

No niin,

Ankkulin kanssa asiasta konsultoituani totesin, että ehkä se on parempi perustaa putiikille ihan oma threadinsä sen sijaan, että tukottelee tota "parhaat paitaprintit"-threadia kaiken aikaa. Tästä lähtien uusista paitaprinteistäni tulee tänne kuvia epäsäännöllisen väliajoin ja mahdollisesti muuta infoa tuotteista.

-

Lähiökakara Webstore on...
- Ainakin toistaiseksi nimensä mukaisesti ainoastaan webissä (osoitteessa http://www.lahiokakara.com) toimiva kauppa, joka tarjoaa allekirjoittaneen ja satunnaisesti myös muiden ihmisten suunnittelemia printtejä erilaisissa tuotteissa, pääsääntöisesti kuitenkin t-paidoissa

Homma toimii siten, että...
- Saksalainen valmistaja tuottaa paidat (jossa kuluu yleensä pari päivää) webbikaupassa tehdyn tilauksen pohjalta maksun saatuaan ja postittaa ne tilaajalle. Yleensä tuote on perillä Suomessa noin viikko sen jälkeen kun tilaus on tehty.

Tuotteiden printtitekniikasta:
Suurin osa kaupan tekstiilipohjaisista tuotteista painetaan hyödyntäen tekniikkaa, jossa kumimaisesta arkista tietokoneohjatusti leikataan irti kulloinkin kyseessä olevan designin muoto ja tämä muoto kuumennetaan kiinni kankaaseen. Näin toteuttamalla saadaan aikaiseksi käytännössä "ikuinen" (eli kyllä se nyt kestää vähintään niin kauan kuin itse paitakin) printti, joka ei haalistu eikä halkeile. Itselläni on käytössä vuosia vanhoja paitoja, joiden printti on edelleen kuin uusi.

Paitojen laadusta ja kokoluokituksista:
Printtipaitojen "pohjina" käytetään tunnettujen valmistajien laadukkaita tuotteita. Tuotteiden kokoluokitus on keski-eurooppalainen, eli käytännössä koot ovat hieman suomalaisia vastaavia pienempiä. Suosittelen tarkastamaan koon saitin size chartista ennen tilaamista, koska siellä kerrotaan tarkasti kunkin koon mitat.

Maksutavat:
Yleisimmät luottokortit (myös Visa Electron toimii jos sen verkkomaksuominaisuudet on aktivoitu) sekä Nordean solo-palvelu. Mikäli maksutavat muodostuvat tilauksen estäväksi kynnyskysymykseksi, niin ottamalla yhteyttä allekirjoittaneeseen on maksu sumplittavissa muitakin kautta.

Kysymyksiä? Ehdotuksia? Ideoita?
Mikäli jollain on tuotteisiin, printteihin tai tilausprosessiin liittyviä kysymyksiä, niin vastaan niihin mielelläni joko tässä threadissä tai yksityisesti. Vastaavasti jos sinulla on mielestäsi hyvä ja/tai hauska printti-idea, mutta et osaa itse toteuttaa vaikka haluaisitkin, niin ota yhteyttä. Mikäli ideasi on minunkin mielestäni hyvä, niin teen siitä mielelläni printin kauppaan saataville ja mikäli se on mielestäni suorastaan erinomainen, niin saat sillä varustetun t-paidan ilmaiseksi.

O