Missä haluaisit olla just nyt?
Jossain missä sais olla rauhassa, pystyis nukkumaan, rentoutumaan ja unohtamaan miljoona päässä pyörivää asiaa ...jossain ois siellä, missä on lämmin ja kesä
" I wouldn't wanna be anywhere else but here I wouldn't wanna change anything at all..."
Tongalla.
huoh!
olisinpa suomen raumalla kuuntelemassa tiktakin keikkaa!
*angiinahymiö*
[q]Sphyxia, 31.3.2006 21:54:
The Man With the Golden Gun?
[/q]
ww0t? *ohisektori*
[q]Fyraett, 31.3.2006 22:38:
---
Sphyxia, 31.3.2006 21:54:
The Man With the Golden Gun?
---
ww0t? *ohisektori*
[/q]
Se Bondi (kultainen ase) on kai kuvattu tuolla tai ainakin saman näköisessä mestassa :)
Mä voisin tällä hetkellä ottaa annoksen vaikkapa etelän aurinkoa, avoautoni lumihangesta ja kuumaa, EHJÄÄ asfalttia alle loputtomasti hyvän seuran ja hyvän musiikin kera. *sydän*
olo parantuisi ^10
Tääl kotona, missä oon nytkin, mut vaan ihanan kainalossa
pileissä tietenkin... mut taidanpa säästellä itseäni huomiseen
[q]ezzy, 31.3.2006 22:42:
Se Bondi (kultainen ase) on kai kuvattu tuolla tai ainakin saman näköisessä mestassa :)
[/q]
nii just :)
Pitäs varmaa kattoo se joskus ja ihmetellä.
Rakastamani ihmisen sylissä....
TAHTOO TAKAISIN!
Toinen vaihtoehto, ääripää.. Barcessa.
Eikä hetkeen takasi.
kovassa humalatilassa..
Hmmm.. Tuolla lähempänä kotia...
Uimassa alasti kesäisellä lammella se o niin parasta ja parhaan tuntusta hetken viel joutuu oottaa yöuinteja mut nyt o kaipuuu :)
yhessä paikassa
Konemetsässä.
Kesäisellä rantakalliolla merenrannassa (esim. Hangossa) katselemassa auringonlaskua, purppuraa taivaanrantaa chill-outin soidessa rammarista ja oma kulta (jota ei ole) sylissä..
Konemetsässä tai korkeesaaressa .. apinat o kivoi
Jossain kaukana poissa...
- Jossakin missä olisi lämmintä ja hiljaista, rauhallinen tunnelma, kuten yksin istumassa auringonlämmittämällä rantakalliolla ja katsellen auringonlaskua..
- kylvyssä
Stockholm -> Saturn Return
sit jonnekin etelään.
Moskovassa mun ystävää ja sen kolmen päivän ikäistä tyttövauvaa katsomassa!