Missä haluaisit olla just nyt?

Back to tunkio O

Balilla..

Nyt kun tota ilmaa katsoo, niin alkaa enemmän ja enemmän vituttamaan se, että ei ole talvilomaa ollenkaan. Voisin olla vaikka esimerkiksi Ylläksellä tai ihan missä vaan hangilla hiihtelemässä.

Mä voisin "hankkia" itselleni jonkun altistuksen jollekkin suht vaaralliselle taudille sillain, että mä joutuisin oleen poissa ihmisten ilmoilta vaikka pari viikkoa, mutta että mulla itselläni ei olis sen suurempaa vaaraa. Olisko kellään mielessä mistä tämmösen vois saada ja olisko joku tämmönen ees mitenkään mahdollista. Esim. käden murtaminen taitais haitata vähän hiihtelyä.

Etelämeren saarilla.
Alasti rannalla juomassa juomaa kookospähkinästä.

[q]pirpeli, 17.2.2009 14:19:
Etelämeren saarilla.
Alasti rannalla juomassa juomaa kookospähkinästä.
[/q]

Ehkä sama paitsi et kookoksen sijasta ananas.

Kiinassa ..

[q]Aleks Gemin, 3.8.2009 19:29:
Kiinassa ..
[/q]

Onko niin rankkaa kotona?

jossain ihan muualla, mieluiten jossain toisella puolella maapalloa, koska tänään loppu loma ja huomenna pitäis palaa duuniin. tai oikeemmin tänään jos kattoo kelloa.
ja jurppii kaikki o_o

periaatteessa ihan jees palaa duuniin, ku ei lomaka putkeen menny.

oluella....prkl

Kotona

fysioterapeutilla.

Jossain lämpösessä enkä täällä kylmässä pimeessä suomessa!

Ihan missä vaan matkustelemassa! Jotenkin noussut kamala matkakuume.

VAGINASSA! eiku

[q]Kolera, 7.10.2009 01:52:
VAGINASSA! eiku
[/q] nii just:) tahtoisit meloa, uida ja piehtaroida pillussa. Ja sit kun oot saanu tarpeekses, ni otat encoret. Kellonajan huomioonottaen, ihan hyvä idea, mut musta tuntuu, että luostari olis nyt se paikka missä toivois olevansa:) tai sit labrassa kaasunaamari päällä toteuttamassa ylläolevaa:)

Saunassa

Erään henkilön seurassa, jonka kanssa en ole vielä edes keskustellut kahden kesken*pihkassa*

taivaassa

ehkä nukkumassa... "uni on taivas, harva sitä tajuaa.. tajunta laajenee, kunnes se hajoaa.."

[q][Siru], 23.10.2009 03:13:
ehkä nukkumassa... "uni on taivas, harva sitä tajuaa.. tajunta laajenee, kunnes se hajoaa.."
[/q]

yhdyn samaan...
nukkuminen olis kova juttu

mut uni vaan ei tuu ja alkaa päätäkin jo särkemään

O