Missä haluaisit olla just nyt?

Back to tunkio O

käyskenteel tossa lähi metässä mut on taas hellepäivä ni arvatkaa jaksaako sinne lähteä.. no ei

Jossain lämpimässä maassa, nyt ja aina.

Ihan missä vain missä ei tarvitse ottaa raskaasti ja tehdä duunia. Ei sillä muuten niin väliä.
Lunkin elämän puolesta!!!

jossain niin kaukana tunturissa, vailla huolia ja murheita

Kadoksissa.

Tai oikeastaan lämpimässä kainalossa.

Kaukana

Erään ihanan kainalossa. Mutta se ei taida enään olla mahdollista tavalla, jolla sitä kaipaisin.

[q]Ninka, 27.8.2007 15:31:
jossain niin kaukana tunturissa, vailla huolia ja murheita
[/q]

niinpä

Itse asias just tässä näin: omassa kodissa omassa rauhassa. En NIIN haluais asua avoliitossa=)

16 tunnin päässä, jolloin pääsen nukkumaan.
*Propellerheads: Spybreak!*

Joudun ehkä antamaan itselleni säsköshokkeja
päivän aikana, jotta pumppu pysyy perässä.

Ajassa eteenpäin semmoset 4päivää, sit ois muutto takana ja loma edessä

Jossain kaukaisessa maassa missä vois hetkeks unohtaa todellisuuden*uuh*

Maalla ei väliä, kunhan paikalta löytyy trooppinen ja lämmin ilmasto, kaunis turkoosi meri, komea ja hiljainen hiekkaranta, viihtyisä rantabungalow ja mukava riippumatto, ruokaa ja juomaa pidemmäksi aikaa, eikä muita ihmisiä lähimaillakaan.Ehkä muutama tarkoin valittu henkilö voisi olla mukana. Toisin sanoen joku Tyynenmeren autiosaari sopisi mulle oikein mainiosti.

Nyt toisaalta tyytyisin ihan kodin lämpöönkin. Tahtoo pois töistä :s

kotona

Kotona kullan kaa peiton alla muhistelemassa *kuolaa*...ku oikeesti oon töissä ja yksinäistä on.....iltavuorot sucks

jossakin päin maailmaa, nätissä miljöössä skootterilla huristelemassa..
oihjavoih..

Ensimmäisis bileissäni mis olin...planet of love...paasi tornis...mbielttämäs RMBtä!*plur*

[q]juice;D, 2.12.2007 13:05:
Ensimmäisis bileissäni mis olin...planet of love...paasi tornis...mbielttämäs RMBtä!*plur*
[/q]näistä on kyllä hyvät muistot :)

kotona Thaimaassa

Nukkumassa

O