Missä haluaisit olla just nyt?

Back to tunkio O

Aruballa.

Valkoisen hiekkarannan ja kirkkaan vihreän meren äärellä, laguunien ympäröimänä, riippukeinulla kahden palmun välissä, toisessa kädessä kookos-coctail ja toisessa kädessä.... kirja. Ja tietenkin jotain chilliä musiikkia taustalla... mmm

Mä voisin yhtyy tohon edelliseen :)

Haluisin olla monessakin paikassa:
- Lapissa (vaikka UKK:n kansallispuistossa) vaeltamassa
- Irlannissa ihailemassa niitä jylhiä maisemia ja laulamassa kännilauluja
- Etkoilla johonkin bileisiin
- Kotona peiton alla olis kans aika helmee

Jossain missä tuoksuis (Suomen) kesä ja ois lämmin. Elikkä siis about 3-4kk tulevaisuudessa, vaikkapa 13.7.2006 kelpaisi hyvin

[q]Samu*, 13.3.2006 12:51:
Jossain missä tuoksuis (Suomen) kesä ja ois lämmin. Elikkä siis about 3-4kk tulevaisuudessa, vaikkapa 13.7.2006 kelpaisi hyvin
[/q]

No joo todellakin! Ihan kuin mä vuosi vuodelta odottaisin kesän tuloa enemmän ja enemmän...

Kotona peiton alla muhinoimassa. Hirmu väsy.

[q]Jocular, 13.3.2006 12:56:
Kotona peiton alla muhinoimassa. Hirmu väsy.
[/q]

Voisin olla muhinoimassa missä vaan... Tai no joooh, melkein missä vaan

Kotona nukkumassa oman lämpimän peiton alla....*haukottel*

Ulkona. Ulkona. Ulkona.Töölönlahdella jäällä. Nuuksiossa suksilla. Katajanokalla katselemassa ihania taloja.

Ihan siis missä tahansa, paitsi sisällä.

talviunilla, joista heräisin vasta huhtikuun lopussa.

Just nyt himassa lepäämässä. Fakin flunssa.

Pattayalla.

Vaasassa. Ystävien luona, keskellä, ihan sama kunhan ois vaan ihanat ystävät lähellä.. Äitin ja isin luona, nauttimassa elämästä siellä, kotona, iiih, kotona...

Mä halun kotiin...

Jossain vastaanottamassa jonkun pilipaliarvonnan tsekkiä, missä mulle olisi annettu X EEK´iä, jotta voisin maksaa lauantai aamulla kaahamani sakot valtiolle*igor*

Thaikuissa, jossa olin viimeiset 7kk. Sinne jäi ihania ihmisiä, joita nyt kaipaan...

[q]Chameleonna, 14.3.2006 12:42:
Thaikuissa, jossa olin viimeiset 7kk. Sinne jäi ihania ihmisiä, joita nyt kaipaan...
[/q]

Mä kaipaan sinne aina kun en oo siel. Oon hengannu siel jo kolme talvee ja nyt tulin just taas takas tos kolme viikkoo sitten. Lokakuussa takas taas!

[q]Kate, 14.3.2006 12:38:
Jossain vastaanottamassa jonkun pilipaliarvonnan tsekkiä, missä mulle olisi annettu X EEK´iä, jotta voisin maksaa lauantai aamulla kaahamani sakot valtiolle*igor*
[/q]

hea mutt sa oled!!

tietokonekaupassa isin luottokortin kanssa...

Moskovassa mun ystävää ja sen kolmen päivän ikäistä tyttövauvaa katsomassa!

O