World of Warcraft
[q]ezzy, 18.1.2007 09:19:
Miten ne edes sit seurustelee, jos ei näe toisiaan :)
[/q]
Vääntäminen sikseen ja todettakoon, että toi keskustelu käytiin huumorimielellä, hymiöittä sitä on vaikea esittää. :)
[q]KooKie, 18.1.2007 10:03:
---
ezzy, 18.1.2007 09:19:
Miten ne edes sit seurustelee, jos ei näe toisiaan :)
---
Vääntäminen sikseen ja todettakoon, että toi keskustelu käytiin huumorimielellä, hymiöittä sitä on vaikea esittää. :)
[/q]
ja käydään edelleen ;) Pitää vaan opettaa tyttö pelaamaan ^^
[q]KooKie, 18.1.2007 10:36:
---
ezzy, 18.1.2007 10:21:
---
Sitä ei saisi koneelle (muuten kuin irc-gallerian takia) pakottamallakaan. :DDD
Tästä muuten tuli mieleen, että on mun mielestä aika kohtuutonta wow -addikteilta sanoa mulle, että mua ei pidä opettaa pelaamaan sitä, koska mä jäisin koukkuun niin pahasti! WTF? Kait mä uskallan koittaa tossa huhtikuussa, kun mulla on siitä asti aikaa tuhlattavaksi tuntikausia päivässä. :D
[/q]
irc-galleria on kaiken pahan alku. Sillä ne pienet tytöt koukutetaan koneisiin ja sitten wowiin jne.
Ja ne addiktit vaan suojelee sua ;)
[q]ezzy, 18.1.2007 10:21:
[/q]
Sitä ei saisi koneelle (muuten kuin irc-gallerian takia) pakottamallakaan. :DDD
Tästä muuten tuli mieleen, että on mun mielestä aika kohtuutonta wow -addikteilta sanoa mulle, että mua ei pidä opettaa pelaamaan sitä, koska mä jäisin koukkuun niin pahasti! WTF? Kait mä uskallan koittaa tossa huhtikuussa, kun mulla on siitä asti aikaa tuhlattavaksi tuntikausia päivässä. :D
[q]KooKie, 18.1.2007 10:36:
[/q]
I got one word for you: FOR TEH HORDE!½1!
[q]ALIEN, 18.1.2007 16:06:
[/q]Repesin. :D
Pari päivää takaperin kävin lvl 60 hunulla kattomassa outlandia eihän siitä mitään tullu ku joko lens ulos kokoajan servulta tai sitten lagas vaan niin helvetisti.
Listataan vielä nyt nää omat hahmot tähän:
Lvl 60 Orc Hunter: Darksorrow
Lvl 50 Nelf Rogue: Ravenholdt(:D)
Lvl 30 Troll Mage : Skullcrusher
[q]ALIEN, 19.1.2007 01:56:
---
Sankari, 19.1.2007 01:43:
Pari päivää takaperin kävin lvl 60 hunulla kattomassa outlandia eihän siitä mitään tullu ku joko lens ulos kokoajan servulta tai sitten lagas vaan niin helvetisti.
---
Meillä Wildhammerilla toimii kuin rasvattu. Ja muuten itseasias meil tais olla hunuista pientä pulaa myös jos kiinnostaa niin laita hakemus meidän sivuille http://www.phpbbserver.com/isokolmonen (toistaiseks) suurinpiirtein sen kaavan muodossa ;)
[/q]Täytyy vähän kattoa tosin en usko että pääsen ku mulla ei oo yhtään raidi kokemusta ja mun hunu kamat on aika huonot. :D
[q]Sankari, 19.1.2007 17:12:
---
ALIEN, 19.1.2007 01:56:
---
Sankari, 19.1.2007 01:43:
---
Meillä Wildhammerilla toimii kuin rasvattu. Ja muuten itseasias meil tais olla hunuista pientä pulaa myös jos kiinnostaa niin laita hakemus meidän sivuille http://www.phpbbserver.com/isokolmonen (toistaiseks) suurinpiirtein sen kaavan muodossa ;)
---
Täytyy vähän kattoa tosin en usko että pääsen ku mulla ei oo yhtään raidi kokemusta ja mun hunu kamat on aika huonot. :D
[/q]
Kukaan ei raidaa enää BC:n ilmestyttyä, vaan levelaa ja hankkii uusia bc-kamoja, joten vanhoillakaan ei ole väliä.
Hitto ku hajoo pää levuttamiseen...L64 tänään ja hajoilen. Hirveetä instafarmausta ja paskoja itseääntoistavia questeja. Realmin ekat flying mountitki jollaki jo ja toistakymmentä 70:stä hahmoa. Killan eka 70 tulee varmaan tänään.
Täytyy kyllä sanoa, että Blizz vetää kunnon randomilla Catan beta-invitet.
Sisko, jonka accountti on ollu aktiivinen vanillan alusta asti ilman taukoja ei oo saanu yhtäkään beta-invitee, ja nyt mulle joka aktivoin accounttini kaks viikkoa sitten levelatekseni pvp-druidin ittelleni, sain beta inviten.
No ei siinä... Clientti patchaamassa ja hahmot kopioitu. Saas nähä miltä Cata näyttää.
[q]ezzy, 30.5.2007 19:04:
Valitettavasti paskoja pelaajia ja typeriä ihmisiä on joka classissa...yllättävää, eikö.
Se on vaan helvetin hauska classi pelata monipuolisuuden takia.
[/q]
Myönnetään, että se on aika monipuolinen. Auto-Drive botti expailu ja autoflight foorumselailu ilman pottia ei tosin oo mun makuun mitenkään "monipuolista" mutta eihän se grindi koskaan ole :) Huntterilla se on vaan turhan helppoa.
Mutta juu onhan se näin, että on niitä tardeja muuallakin kuin hunterilla, mutta ehkä juuri tuo automode expauksessa etc kerää myös paljon tardeja hunterille suhteessa.
Jep tänää asennukseen ja illal pelaaminen käyntiin. Hyvästi elämä ;P
[q]ALIEN, 18.1.2007 16:03:
[/q]
thats actualy three words
[q]sts, 25.1.2007 16:36:
---
ALIEN, 18.1.2007 16:03:
---
thats actualy three words
[/q]
Ocrs! dont caer!
Oliks se niin et WoWii pystyy kokeilla ilmatteeks muutaman päivän... Vähän himottais kokeillta ...
joo, siihen on 10d guest passeja, muistaakseni ihan wow-europe.com/account/ saa sellasen.
Jee!! .... Pakko kokeilla. Nyt se nähdään miten käy.. Ei kyl yhtään haittais jos jäi koukkuun ja dokailu jäis vähemmälle. Halvempaa hupia tää on kun bilettäminen.