World of Warcraft
[q]Sankari, 16.1.2007 11:42:
---
ALIEN, 16.1.2007 08:49:Kuva
---
Sweet mother of god.... Haluun ton UI:n :D
[/q]
En vaan tajua miks pitää olla pyöreitä ja kulmikkaita nappeja sekasin. Ja alhaalla on mustaa aluetta rajattuna ja napit on silti yläpuolella...
[q]Sankari, 16.1.2007 15:09:
Itteäni kans kiinnostais mitkä on oikeesti hyviä servuja?
[/q]
hyvä on sellanen mis on kavereita, mieluiten myös jonkin verran irl-sellaisia, ja kiva kilta :D sooloaminen tai random-groupit ei nimittäin pidemmän päälle oikein iske; se oikeanlainen peliseura on kyl aika tärkeetä ainakin mulle :) ei tohon oikeen muuta voi sanoa.
aaaaah nyt se on mullakin laukussa <3
pääsis vielä kotiin äkkiä eikä tarviis vaan koulussa hiplailla tota boxia
kohta testailemaan belffejä (toivon mukaan)...
[q]KoratCat, 16.1.2007 13:34:
---
ALIEN, 16.1.2007 12:52:
belfit on kyl ärsyttäviä x(
pakko käydä lahtaa draneita muutama x)
---
nii, miks ne mukamas on ärsyttäviä?
[/q]
Älyttömän epähordeja olemukseltaan. imho. Alien on varmaan valinnut horden, koska ne on "pahiksii" eikä GHEY niinku anime belf malet. ^^
Ette voi kieltää, etteikö tytöillä olis aina aivan järjettömän monta alttia ja varsinainen mainikin usein puuttuu :)
Ei siinä mitään pahaa ole, itse seurasin vaan tuskalla vierestä edellisessä killassa tuskailevaa tyttöä, joka levutti jotain kymmentä "lastaan" ja sillä ei mitenkään riittäneet resurssita niiden kamat oli ihan käsittämättömiä usein :) Mut eipä se pääasia pelissä olekaan.
Sitä ei vaan koskaan saanut mihinkään porukkaan, kun mainilla ei riittänyt kamat eikä se osannu pelata warrua, koska pelas niin montaa eri classia samanaikaisesti.
[q]ezzy, 16.1.2007 15:34:
---
Sankari, 16.1.2007 15:09:
---
Määrittele hyvä. Tuohon on mahdotonta vastata.
[/q]Ihan omien kokemusten perusteella en sillä sen enempää tarkoittanut.
[q]KoratCat, 16.1.2007 15:39:
---
---
hyvä on sellanen mis on kavereita, mieluiten myös jonkin verran irl-sellaisia, ja kiva kilta :D sooloaminen tai random-groupit ei nimittäin pidemmän päälle oikein iske; se oikeanlainen peliseura on kyl aika tärkeetä ainakin mulle :) ei tohon oikeen muuta voi sanoa.
[/q]
Sama homma, ilman nykyistä kiltaa olisin varmaan lopettanut jo elokuun tienoilla, kun edellinen kilta meni kippis. Nykyisessä ollut ihan loistava meno ja edistys pve-puolella oli kohdallaan, kunhan saatiin lisää porukkaa ja edes se lähes 40 kasaan BWL:ään :P
Nyt mietitään vielä nimeä uudelle killalle, joka muodostetaan aktiivisimmista pelaajista, jotka jatkaa tbc:ssä.
[q]Sankari, 16.1.2007 16:07:
---
ezzy, 16.1.2007 15:34:
---
---
Määrittele hyvä. Tuohon on mahdotonta vastata.
---
Ihan omien kokemusten perusteella en sillä sen enempää tarkoittanut.
[/q]
Yhdellä realmilla pelannut kohta vuoden. "Se on hyvä" :D
[q]ALIEN, 16.1.2007 16:06:
---
typ0, 16.1.2007 15:49:
oki itsehän rupeen tuuppaa belffiä sisään ja pakkoha se on draeneitakin kokeilla... mietin tässä vaan sitä etten ois iha yksin ku sinne vuoden tauon jälkee tuun =)
---
me nähtävästi rekrytoidaan loladinei nyt. Pistä privaa jos kiinnostaa :D
[/q]
noni =) mun kohilla toi alottamine menee tonne ens viikkoon (vko4) ku netti aukee uues kämpäs mut sitte =)
[q]typ0, 16.1.2007 14:54:
millä servulla te ootte ja ally vai horde ja minkä tasosia?? wtf hä tä?
[/q]
Hellscream ally: Druidi lvl 60, warlock lvl 60 ja warru lvl 60, sit löytyy vielä pienempi lvl 24 warru :P
Itelle ei oo edes tullut toi BC vielä vaikka se on kuulema jo perjantaina laitettu postiin. Eikö se nyt sit kaiken järjen mukaan olis pitänyt jo tulla?
Niin siis, hahmot. miljoona pikkusta cloudiasta jotka tehty eri servereille kun stormreaver ei ollut pystyssä.
Stormreaver. Cloudias, Troll Mage 60lvl ja Claudias olisko 7lvl priesti johon ei tosiaan ole koskettu yli vuoteen =P
Altteja ei tueta ne on vaan helvetinmoista syntiä =P
Mulle sanottiin taas tänään etten sais pelaa wowia kun se on kamala(raaka, hutkitaan miekoilla yms) ja aikaa vievä peli. Mun pitäs kehittää kuulemma parempaa tekemistä. Pelei saa pelaa mut ne pitäisi kuulemma olla soveliaita mulle, saisin pelaa esim. tätä http://www.locoroco.com/index.html?locale=fi_FI
Itel on agamagganil ukkoi:
42lvl priesti
32lvl Mage
35lvl rogue
ja jotain 10levelisiä
Alliancen puolella tulee pelailtu
[q]typ0, 16.1.2007 15:49:
oki itsehän rupeen tuuppaa belffiä sisään ja pakkoha se on draeneitakin kokeilla... mietin tässä vaan sitä etten ois iha yksin ku sinne vuoden tauon jälkee tuun =)
[/q]
me nähtävästi rekrytoidaan loladinei nyt. Pistä privaa jos kiinnostaa :D
Oltiin tässä kahvilla kaverin kanssa ja dialogi meni jotakuinkin näin:
Kaveri: "Helvetti kun se pelle (poikaystävä) ei ole kerennyt edes puhelimeen vastata tänään, kun se sanoi, että keskittyy WOWiin nyt."
Keksi: "Niin, hankkiko se sen lisäosan tai jonkun härpäkkeen vai?"
Kaveri: "No mistäs vitusta mä sen tietäisin? En haluakaan tietää!"
Keksi: "Nyt se pelaa silmät ristissä ja muna pystyssä 24/7 seuraavan kuukauden?"
Kaveri: "No välillä musta tuntuu, että meidän suhteelle olisi parempaa vaikka se, että sillä olisi toinen nainen!"
Keksi: "Niin no sitä se ei voisi panna koko aikaa..."
Kaveri: "Nimenomaan."
:DDDDDD
[q]KooKie, 16.1.2007 22:16:
Oltiin tässä kahvilla kaverin kanssa ja dialogi meni jotakuinkin näin:
Kaveri: "Helvetti kun se pelle (poikaystävä) ei ole kerennyt edes puhelimeen vastata tänään, kun se sanoi, että keskittyy WOWiin nyt."
Keksi: "Niin, hankkiko se sen lisäosan tai jonkun härpäkkeen vai?"
Kaveri: "No mistäs vitusta mä sen tietäisin? En haluakaan tietää!"
Keksi: "Nyt se pelaa silmät ristissä ja muna pystyssä 24/7 seuraavan kuukauden?"
Kaveri: "No välillä musta tuntuu, että meidän suhteelle olisi parempaa vaikka se, että sillä olisi toinen nainen!"
Keksi: "Niin no sitä se ei voisi panna koko aikaa..."
Kaveri: "Nimenomaan."
:DDDDDD
[/q]
Kannattais varmaan jutella sen puolison kanssa, jos noin vituttaa.
Se ranskalainen 70 lvl jannu on powerlvlattu... eli groupillinen tyyppejä vieressä castimässä aoe:ta kun hän ite agrottaa kaiken. Voihan sitä noinkin uuden contentin kuluttaa...
Ite en oikeen ymmärrä tota 10lvl kisaa muutenkaan. Nihilumin tyypit rupeaa myös lähestymään 70 lvliä instance-farmauksen ansiosta. Tuskin ainuttakaan questiä tehtynä.
Itte otan iisisti, vasta 1 lvli tehtynä! Toisaalta vähän pakkokin kun on lauantaina tentti
Niin sellasta kyselisin että pelaako kukaa venture co servulla ja jos pelaa niin haluaisinko vaihtaa oman accountin minun kanssa minulla on 60lvl paladin :D
[q]ezzy, 17.1.2007 10:48:
Kannattais varmaan jutella sen puolison kanssa, jos noin vituttaa.
[/q]
Milläs juttelet, jos se ei edes puhelimeen vastaa? :DDD
Mutta tosiasiassahan tota ei kannata ottaa niin vakavasti. Tyttöjen juttuja. :)