World of Warcraft
[q]ALIEN, 11.1.2007 01:16:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=56218955&sid=1&pageNo=1
[/q]
Just ton takia ei kannata pelata pvp-realmilla, jengistä tulee just tollasia ja jauhavat tota samaa "omg durid/mage/pally/lock/hunter/rogue r overpowered!!???!?111" paskaa pve-raideissakin vaikka ovat 1. damagemeterissä...ja sitten vaihtavat realmia, kun kukaan ei jaksa kuunnella whinetystä. Näin kävi meidän parhaiten gearatulle furylle.
[q]ezzy, 10.1.2007 01:16:
Koratcat, Kul Tiras Ally vaan kehiin ja meille. :)
[/q]
kei, kerros vähän porukan nikkejä :)
slim jim millä nimellä pelaat wowia?
ite oon "kaunis" lokilla siellä
ja cera wispaa mulle ku tuut online ni osaan kertoa keltä saat invin..
[q]KoratCat, 11.1.2007 09:34:
---
ezzy, 10.1.2007 01:16:
Koratcat, Kul Tiras Ally vaan kehiin ja meille. :)
---
kei, kerros vähän porukan nikkejä :)
[/q]
Tosin vähän huonohko aika alkaa levuttamaan nollista hahmoa, koska ollaan kohtapuolin splittaamassa kilta aktiivisten raidaajien ja casual pelaajien osilta kahtia. Jengillä mennyt hieman maku boostailla lowbeja tuhannetta kertaa ja 60-70 menee kuitenkin instoissa ja porukalla tutkiessa uutta sisältöä :)
Mut tosiaan, nykyinen kilta on Warriors of Finland ja GM:nä ja aika usein linjoilla hääräilee Vurraent. Who:ta voi pitää silmällä, jengiä on suht ok linjoilla kyl.
[q]domi, 11.1.2007 12:37:
Vittusaatana. Tilt-pelikauppa on hamstrannut 90% kaikista suomeen tulleista BC:n collectors editioneista, ja verkkokaupalle tulee se 10-20 kpl.
Et gg, hyvä mahis saada sellainen
[/q]
Ajelet stadiin ja meet tiltin liikkeeseen jonottamaan. Niillä on toi Guinnesin ennätyshäppeninki City-käytävässä. Ja player onella on noita kans kuulemma aika paljon.
ja toi CE on kyllä turhinta ever. 83Eur siitä että katselet pari tuntia lisämatskua (ja sitten se homehtuu hyllyssä) ja saat inventoryysi yhden slotin vievän "petin",...
[q]Sankari, 12.1.2007 14:10:
Äijä xiittaa.. :/ Mun pitää venaa tiistaihin *kyynel*
[/q]
*hali**pepsodent*
[q]hallucinogen, 12.1.2007 14:12:
Kiusata nyt wow fanipoikia ;)
[/q]
*pepsodent**iloinen**pahis*
[q]Surreal, 11.1.2007 10:38:
slim jim millä nimellä pelaat wowia?
ite oon "kaunis" lokilla siellä
ja cera wispaa mulle ku tuut online ni osaan kertoa keltä saat invin..
[/q]
No hahmoni on vanha kehno "ROFLMASTER Sigismund"
[q]ezzy, 11.1.2007 13:24:
---
domi, 11.1.2007 12:37:
Vittusaatana. Tilt-pelikauppa on hamstrannut 90% kaikista suomeen tulleista BC:n collectors editioneista, ja verkkokaupalle tulee se 10-20 kpl.
Et gg, hyvä mahis saada sellainen
---
Ajelet stadiin ja meet tiltin liikkeeseen jonottamaan. Niillä on toi Guinnesin ennätyshäppeninki City-käytävässä. Ja player onella on noita kans kuulemma aika paljon.
[/q]
Mä oon sen art bookin perään, siksi CE kiinnostaa. Ja stadiin pääseminen työpäivänä on vähän liian vaikeeta. Keskiselle noita koitettiin kolme viikkoo saada se muutama kappale, mut ei vaan onnistunut.
okse jo sulla? *iloinen**pepsodent*
[q]domi, 12.1.2007 14:22:
Keskiselle tulee heidän mukaansa 300-400 kpl:n erä tiistaina ja torstaina parisataa lisää, joten aika varmasti ti-aamuna löytyy :D
[/q]
Niin tullut tällä viikolla vai tulee ensiviikolla? Itse tilasin juuri tuolta, ja olisi kyllä ihan kiitettävää jos marraskuussa ko. pelin maksaneena saisin pelin tiistaina kätehen :)
[q]ALIEN, 12.1.2007 15:49:
---
typ0, 12.1.2007 15:44:
---
Sankari, 12.1.2007 14:10:
Äijä xiittaa.. :/ Mun pitää venaa tiistaihin *kyynel*
---
*hali**pepsodent*
---
hallucinogen, 12.1.2007 14:12:
Kiusata nyt wow fanipoikia ;)
---
*pepsodent**iloinen**pahis*
---
*puree hammasta* x((((((
[/q]
*plur**hali**tirsk*
[q]ezzy, 12.1.2007 14:12:
player one, tilt ja verkkokauppa ainakin on lähetelly kuittauksia ja postittaa pelin maanantaina. Itsellä ei ole vetämässä tilausta missään, luotan että löytyy jostain hyllystä =)
[/q]
moneltas noi kaupat aukee?
[q]ruB, 12.1.2007 15:29:
Niin tullut tällä viikolla vai tulee ensiviikolla? Itse tilasin juuri tuolta, ja olisi kyllä ihan kiitettävää jos marraskuussa ko. pelin maksaneena saisin pelin tiistaina kätehen :)
[/q]
1) Mistä tilasit? ja 2) tulee
Opetellaan lukemaan.
Tiltin liikkeessä city-käytävällä on toi tapahtuma alk. kasilta 15.1 ja sieltä saaostaa "lähes luvattuna" kaikki guinnesin ennätykseen osallistuneet CE-version.
Muutamat liikkeet on tosiaan auki 15.1 11-01 tms. kuulemma järvenpäässä joku pelikauppa ainakin ja varmaan stadissakin muutamat. Realmit on kuitenkin niin juntturassa ettei varmasti viikkoon pääse ihmettelemään kuin *disconnected from server* viestejä.
Meinasin jo lanit järkkäillä kiltaporukalle ekana viikonloppuna, mutta tulin sit toisiin aatteisiin kun tota tarkemmin miettii. Järkkäillään sit ku toimii ^^
Itse taidan hakea BC:n jostakin marketista, kun eipä sillä niin kiire ole.
[q]Cera, 12.1.2007 16:56:
---
typ0, 11.1.2007 14:09:
okse jo sulla? *iloinen**pepsodent*
---
ON SE JO MULLA
ihana rakas postisetä toi kotiin tänään <3
KUMMASTI maailma kirkastui vaiks ekaks olin et mitä helvettii oon taas muka ostanu :D
lalalalalalallalalalaaa <<<<<3
[/q]
*plur**pihkassa**hali**pus**tanssittel**iloinen**pepsodent**aplodit**jiihaa**joo**hikoil**lmao**nauru**tirsk**pus**pus**plur**känni**hellokitty**sydän**sydän**sydän*
Paskan möivät.
cd4 ei toimi :DDD
Onneks en oo ainoa
Ihan turha sitä pvp-systeemiä on surra, koska uutta areenaa pukkaa tbc:ssä. Blizzu kai ajatteli vaan antavansa jengille hieman paremmat mahku leveloida. Eikä noi kyllä o edelleenkään helppoja saada ilman premadea. Itse saanut kasaan GM xbown ja r11-12 tms housut joulun jälkeisellä pvp:llä.
JA tosiaan kyllä hiukan sylettää toi pvp systeemi award systeemi. Helpolla epicsei :S
http://www.darklegacycomics.com/75.html
Mitäköhän keksivät pvp-leluiks kun levut on 65plus..