Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

[q]$, 20.1.2007 14:22:
o/ mutta hyvä sellainen :)
[/q]

Mihin te eksyitte? Manskulla näin teiät kävelemässä sitte :)

[q]ANALINTRUDER6000, 2.3.2008 17:20:
---
pirpeli, 1.3.2008 15:43:
Muistuttakee et tuun huomenna postaamaan tänne :D

---

sä oot käyny tääl ja et oo kuitenkaa postannu tänne. SIIS MITÄ VITTUA?!?!? NAINEN NYT JOKU ROTI TOHON HOMMAA!
[/q]

Olin vähän krapulassa. Piste. :)

voi vitsi mikä olo.eikä mitään helpottaa asia*uuh*nyt on viellä shoppailu reiss edessä ku sadistinen kaveri päätäny ett krapula ei oo riitävän hyvää syy shoppailun peruttamiseks*igor*
en enää juo ikinä(ennen ens kertaa)

[q]mayah, 14.8.2006 10:52:
Tosi kivaa olla töissä.
[/q]

_Todella_ yllättävää, että sä oot tänään tässä luukussa.

Vieläkin on aika epäfreesi olo, eilisestä nyt puhumattakaan *toktok*

[q]kimono, 11.7.2008 12:50:
o/

tulipa sit juotua aika vtusti eilen ja nukuttua noin kaks
tuntia ennen töitä. onneksi sentään tajusin juoda vettä
ennen kalmausta, niin ei ole ihan niiin kauhee olo.
[/q]

Sama homma, 9 tunnin "pitkälounas" ja kello kymmenen hirveessä kännissä himaan. Join varmaan 2-3 litraa vettä ennen nukkumaanmenoa, alkoholin juotuun määrään klo 08 aamulla oli aika ok olo. Water saves!

[q]^Petunia, 3.2.2008 15:34:
pusi pusi..
[/q]

No eiköhän tää viel joskus mee toisinpäin

[q]^Petunia, 27.1.2008 15:01:
moro
[/q]

Oon kyl aika hämmästynyt, että mulla ei oo darraa. Muistikin vasta palaillu pätkittäin, joten hemmetin humalassa tuli oltua. Sai olla viimenen kerta, kun mulla on baarissa kortti mukana. Tai kun ravaan Petran kanssa tiskillä :D

[q]^Petunia, 27.1.2008 20:27:
Taaskaan se ei ollu mun syy VAAN Visa-kortin, vodka-Batteryn, liian monen vodka-Batteryn ja.. ja.. Ison janon.. ja.. Niii!! *justjoo*[/q]

Ja sen baarimikon, joka tekee kaks drinksua vaikka on tilattu vain yksi!

[q]Ja miten niin viimeinen kerta?!? Nythän mä vasta pääsin vauhtiin, ens perjantaina on Danceteria ja eikös siellä ole niitä 2e paukkuja!!
[/q]

Tuliko ne takas niinku oli lupailtu, eiiii. Gin&tonic 2e

Hitto. Pari tuntia sit ku heräili ei ollu krapulasta tietoakaan vaan olin kovasti lähdössä ulos kävelylle. Noh paskat, nyt on kyllä sen verran karmee olo, et ei pysty liikkumaan mihinkään, hyvä kun pystyy olemaan. Onneks aurinko ei enää paista ni ei oo ihan niin huono omatunto.

[q]^Petunia, 3.2.2008 15:29:
Hää Hää!! *osoittaasormella*
[/q]

Joo no mä katoin tuolta et oot ollu jollain kymmenen kilsan aurinkokävelyllä. Vihaan sua!

Että tämmöset olot sitten torstaille... Eilen vein oman tiimini syömään yhden valmistumisen kunniaksi ja sieltä lähdettiin pienellä porukalla ennen kymmentä sitten vielä hotellin aulaan "yksille". Puolen yön aikaan vaihdettiin Ale-pubiin ja sieltä ennen kahta Londoniin kun Alekin meni kiinni. London olikin sitten neljään auki. Kolmen jälkeen bailattiin vielä tanssilattialla into piukassa Haddawayn What is lovea, kasilta soi herätyskello ja ysiltä olin töissä aloittelemassa 7 tunnin palaveria.

Voi elämä mikä päivä...

[q]alek szahala, 8.2.2009 20:07:
Hui saakeli. Tulipa vedettyä kunnon kaariyrjökännit eilen Moskovassa. Pari kuppia liikaa vodkaa. Oli aika tuskanen lento takas.

Tulipa näytettyä venäläisille suomalaisia juomatapoja.
[/q]

Mä olisin halunu nähdä sut känäs

harrastaa kolme tuntia seksiä krapula-aamuna niin päänsärky katoaa ylhäältä alas :P

Hai, koko desu. niinku jaappanialainen tokaisisi tässä tilanteessa..

Puhalluttaa ja kuula niin jumissa, että ajatuksenjuoksun(?) voisi verrannollistaa jäätyneeseen etanaan tervassa..

Ne kuuluisat kuparisepät ei oo sentään tehneet pajaansa takaraivooni.. which is somewhat nice.

Edit: ainakaan vielä.. toivottavasti eivät tulekaan..

Tämä kaikki kiitoksia eiliselle sammutusosaston kevätkausipippaloille..

Voi kyllä!!!!
Sekä fyysinen että henkinen, puolet omaisuudesta kadotettu, jalat ruhjeilla ja hampaasta puuttuu pala :)
Oiskohan pitäny dokata viel lisää???

Ööh oonkohan tulossa jotenkin vanhaksi, kun krapula tuntuu viettävän sen kaksi päivää sisuksissa vähäisenkin juomisen jälkeen ja olo on sainoilla kuvaten jokseensakin kamala + olin vielä ajoissa kotona lauantaina.

[q]Hitchhiker, 2.6.2008 16:50:
Ööh oonkohan tulossa jotenkin vanhaksi, kun krapula tuntuu viettävän sen kaksi päivää sisuksissa vähäisenkin juomisen jälkeen ja olo on sainoilla kuvaten jokseensakin kamala + olin vielä ajoissa kotona lauantaina.
[/q]
Sama vika. 18-kesäisenä ei edes tullu krapulaa, nyt saa kärsiä sen 2-3 päivää.

Edit: Ja 18-kesäisenä meni sitä viinaakin aivan järjettömät määrät. Nyt on kuoleman darra mäyräkoiran jälkeen. Mitä v*ttua!?

O