Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

[q]Wolverine, 24.11.2007 10:54:
---
alphamagic, 24.11.2007 09:38:
Jos ihminen kusee metriksellä kuin kännissä se on?
Et hilirimpsis ja viiniä lissee :D:D:D
Voi elämä.
Ja enkö vittu oo sanonu et jos oon noin hyvässä tuubassa ni miun puhelin on takavarikoitava!!!
Tänään sit lisää.
Oksettaa...

---

kantsii ostaa se puhelin (oliskohan ollu LG:n) missä on alkolukko et sitä ei voi käyttää kännissä, tai sit voit käyttää sitä vaan rajatusti :)
pitäs iteki hankkii samanlainen, tyhmät känniviestit ja heruttamisyritykset 4 aikaan aamuyöstä on joskus tullu turhanki tutuks. onneks nykyään on vähän rauhottunu :P
[/q]

Joo oon kuullu siitä, ois kyl paras joululahja ikinä :D:D Miks ihmiselle tulee pakkomielle laittaa niin sekavia viestejä ympäri Suomee?? Ja vielä kun ne jää lähetettyihin ni saa olla niin pirun ylpee aamulla :D
Noh, odotetaan et vastaanottaja herää ja kuullaan tuomio.
*pökr*

[q]alphamagic, 24.11.2007 11:06:
---
Wolverine, 24.11.2007 10:54:
---
alphamagic, 24.11.2007 09:38:
Jos ihminen kusee metriksellä kuin kännissä se on?
Et hilirimpsis ja viiniä lissee :D:D:D
Voi elämä.
Ja enkö vittu oo sanonu et jos oon noin hyvässä tuubassa ni miun puhelin on takavarikoitava!!!
Tänään sit lisää.
Oksettaa...

---

kantsii ostaa se puhelin (oliskohan ollu LG:n) missä on alkolukko et sitä ei voi käyttää kännissä, tai sit voit käyttää sitä vaan rajatusti :)
pitäs iteki hankkii samanlainen, tyhmät känniviestit ja heruttamisyritykset 4 aikaan aamuyöstä on joskus tullu turhanki tutuks. onneks nykyään on vähän rauhottunu :P

---

Joo oon kuullu siitä, ois kyl paras joululahja ikinä :D:D Miks ihmiselle tulee pakkomielle laittaa niin sekavia viestejä ympäri Suomee?? Ja vielä kun ne jää lähetettyihin ni saa olla niin pirun ylpee aamulla :D
Noh, odotetaan et vastaanottaja herää ja kuullaan tuomio.
*pökr*
[/q]

itellä on tapanu aina poistaa suoraan lähetetyt viestit et mä en ees muista lähettäneeni mitään seuraavana päivänä. se on kiva ku sit tulee viestii joskus keskel päivää "olit kuule lähettäny tommosen viestin mulle eilen yöllä, ootko tosissas?" ja sit jäät arpomaan et mitäköhän oot lähettäny. tosin tost voi olla hyötyäki, lähetin nykyiselle muijalle tommosen viestin ja oltii kuulemma sovittu treffit. vieläki yhdessä sen kaa, siit on jo reilu 1½v :D

Torellisesti ja virallisesti mutta vittu, mä taistelen!

no nyt on jonkin asteinen rapula, en oikein muistanut minkälainen tää olotila olikaan... eniten harmittaa se, että yleensä jos on rapula se tarkoittaa että edeltävänä iltana on ollut hienoo... ja mä jumitin vaan Tanskalaisen absolutisti-kommunistin kanssa puhumassa politiikkaa vaikka parempaakin seuraa olis ollut. Onneksi sitten loppuillasta tajuin lähtee hakee uuden kierroksen ja heittyidyin uuteen seuraan ja tapasin mielenkiintoisen Intialaispariskunnan josta tunnin keskustelun jälkeenkään ei vielä avautunut olivatko sisaruksia vai pariskunta... varmaan molempia.

Perjantaina pikkujoulut ja siitä jatkoilla aamu seiskaan. Lauantaina piti olla himassa mutta Wavessa soittoa ja siitä meille jatkoille, tällä kertaa aamu kymmeneen. Nyt vois sanoo että on karpula but it was all worth it

Ööh joko olen tullut liian vanhaksi dokaamiselle tai sitten en vain osaa, nyt vielä kolmatta päivää pienoinen krapula jyllää. Vaikka lähdin jo firman joulujuhlista ajoissa kotiin perjantaina (klo. 23.00), niin silti lauantaina oli ihan hirveä olo, sunnuntaina sama homma ja tänäänkin sai vielä kärsiä huonosta olotilasta *ding**hikoil*.

Kaamee kapula

Krapulantappamisen ABC:

1) Sauna
2) Esanssivapaa siideri
3) Pihalta kuuluva tumman ja tulisen veren innoittamalla vibratolla laulettu kaihoisa tango

phuuh, meni selkeästi yli - kamala olo kyllä

Vitutukseen ei kannata juoda sillä lopputulos voi olla kaamea

Sopvia känni = Sopiva krapula

Nonneh, nyt on taas tullu hommattua sen kaliiberin dagen efter ettei tarvii tänään lähtee himasta yhtään mihinkään.

Hahhah, ei oo tarvinnu potee ja kärsii täällä 7 kuukauteen*hih* Hajotkaa krapulaanne!!!*hih**pahis*

[q]Zenni, 29.11.2007 14:04:
Nonneh, nyt on taas tullu hommattua sen kaliiberin dagen efter ettei tarvii tänään lähtee himasta yhtään mihinkään.
[/q]

oi oi oi.mä oon selvinny ilman!

Ei onneks paha, väsyttää vaan nii pirusti. Ja duunii ois viel kolme tuntii jäljel, hyihyi..

[q]Cyrez, 2.12.2007 14:45:
nyt kyllä alko nenän valkasu... ens kerran uutena vuotena!! toivottavasti ei jää pelkäks puheeks
[/q]

mitä mitä, kerranki jamilla on darra!:D

Kuolen.

Nyt on suhtkoht miehekäs olo.*hikoil**igor**dissaa**toktok*

Jo toista viikkoa putkeen iha järjettömät överikännit ja olokin sen mukanen.. pakko vähän rajottaa nyt.

Voin kertoa *BB-lause* että neljät pikkujoulut viikon sisään on liikaa.

O