Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Aivojen tilalla on joku jääklimppi ja muutenkin ihan yössä koko ajan

[q]Optik, 17.12.2007 14:55:
---
Sand3, 16.12.2007 12:56:
eilen vpk:n pikkujouluissa. Mä en edes muista miltä normi olo tuntuu. Tervetuloa liskojen yö!

---

Ai sulla kans?

Alkaa pikkuhiljaa olo helpottamaan, pikkujoulujen jatkobileet kesti aseman saunaosastolla aamukahdeksaan.. Kotiinpaluu kesti puoli tuntia (matkaa n. 500m), "aamuherääminen" tapahtui iltapäivällä viiden-puoli kuuden kieppeillä ja pöhnäistä seiniintuijottelua kesti pitkän matkaa iltaan
[/q]

hehe meidän saunominen kesti johonkin kuuteen ja sit kotiin uinuu.

Nyt on jokseenki outo olo!
Ei vielä krapulaa, mutta tuntuu et se ois kohta tulossa kulman takaa. Ehkä pitäis vaan laittaa makuulle sohvalle ja yrittää kattoo Australian avointen finaalia.

Olen x 3

Koska ruisleipä ei tehnyt tehtäväänsä, niin olihan se pakko hakea pitsat Sopranosista. Saakeli, että ne oli hyviä. Tänään olis ollu kaikkee tekemistä, mutta ehkä mä vielä reipastun...

Itä kiitti ja täti juhli, nyt särkee päätä.
Ja kohta pitäisi aloittaa uudelleen,armoa*poks*

Kerrankin olo on ihan hyvä, mut kärsin ihan jäätävästä raajakrapulasta. Sattuu sattuu sattuu! Nyt tiedän miltä kaverista tuntuu kun se kärsii tästä aina.

[q]Lyylikki, 15.12.2007 14:10:
Raajakrapula???

Ikinä kuullukkaan moisesta, mutta kuulostaa niin kamalalta, että en haluakaan ehkä tietää moisesta. Toisaalta taas kuulostaa hirvittävän hassulta, että joku tuttu voisi moiseen sairastua
[/q]

Kaverit sitä lähinnä sanoo aina raajakrapulaksi, kun krapulassa särkee kaikki mahdolliset raajat.

Mulla onneksi särkee nyt vaan kädet, mutta sekin on jo ihan tarpeeksi!

Mä olen niin täällä ja toista päivää perjantai meni rattoisasti sitten sportissa istuen ja eilen vpk:n pikkujouluissa. Mä en edes muista miltä normi olo tuntuu. Tervetuloa liskojen yö!

jooo.

iha kaamee juha, hyih!!!

On ollut aika hirviä olo koko päivän.. Pahinta tässä on se, että tietää sen jatkuvan vielä huomisen, argh.

no voi ny reijo, aika jyrän alle jäänyt -olo

[q]Sand3, 16.12.2007 12:56:
eilen vpk:n pikkujouluissa. Mä en edes muista miltä normi olo tuntuu. Tervetuloa liskojen yö!
[/q]

Ai sulla kans?

Alkaa pikkuhiljaa olo helpottamaan, pikkujoulujen jatkobileet kesti aseman saunaosastolla aamukahdeksaan.. Kotiinpaluu kesti puoli tuntia (matkaa n. 500m), "aamuherääminen" tapahtui iltapäivällä viiden-puoli kuuden kieppeillä ja pöhnäistä seiniintuijottelua kesti pitkän matkaa iltaan

Valoa tunnelin päässä!

Olo on ku onkimadolla, pitikö taas juoda... Mut Pendulumin keikalla luulis olon paranevan, iltaa odotellessa..

Kaksi sanaa: hävetys ja oksetus.....

Tekis vaan mieli itkeä...

Aika sanattomaks vetää tää olo.

Rupee olo onneks jo helpottaa. Eiliset glögin maistelut sai aika kauheen olon aikaseks.

Vois ilmoittautua tänne.

O