Virallinen "olen krapulassa"-topic
kuolen
Krapula. Kuolema. Oli ihan hirveä ilta, baarista + jatkoilta lähdettyäni pyörin tunnin ulkona, kun en voinut tulla kotiin ennen kuin heila lähti töihin ja vaikka join viimeisimman alkoholiannoksen kolmen aikaan ja menin kahdeksalta nukkumaan, syötyäni, juotuani vettä ja oikeastaan selvinpäin, niin silti nyt on ihan järjetön darra.
juu on taas "en juo ikinä enää" fiilis.
aaaaarggghh..
ja taas *pökr*
siis voi että mikä kanuuna, woh! silmät pyörii, päässä pyörii, huone pyörii, maailma pyörii... uaah!!
hyi helevetilläinen
vaikea vaikea vaikea päivä......
Tuntuu et kapula puskisi taas päälle... Työpäivä meni suht hyvin, mut nyt olo on sietämätön*toktok*
2litran viskikolakannulliset teki tehtävänsä, uff
koska tää päänsärky lähtee pois..
Nälkä! Pitäisköhän hakee nakkeja ja ranskalaisia kaupasta ja samalla ostaa vähän siideriä...hmm...
Uuteen nousuun. Tai jotain.
Alkaa vihdoin ja viimein elämä voittaa! Aamulla oli kyllä yks jäätävimmistä krapuloista vuosiin. En ikinä oksenna krapulassa, mut tänään tuli kyl moneen otteeseen mietittyä, jos kävis vähän heittämässä laattaa
Mökkibileet on kohtalokkaita
ei kyllä muista koska ois viimeks ollu näin paha cannon. Jos nöysen ylös sängystä oksennan jos en nouse ni todnäk oksennan silti. Valintojen maailma.
joo, ei ole hirveen huono olo ollut, mut tärinää käsissä ja väsyttää ja tasapaino on päin hittoa ja silmät kattoo ihan kieroon. :D joo, heräsin sentää aamulla duuniin ja kohta pääsen himaan.
3pv ränni takana *känni* ei ollu kyllä kovin suunniteltua, mutta niin sitä vaan ajautuu vissiin
Viskiääliökrapula hiipii.
Ei jumankekka, taas joutuu laittaa tänne viestii Ei tasureita enää ikinä!
jotain outou on tekeillä kun pelkkä väsymys painaa,,,
olisha sit voinut useamman kitata muttei ehtinyt kun hyvää musaa tuli jatkuvasti..
parempi näin. melkein koko ilta on muistissa pääkopassa.
nyt kyl on vähän nihkee olo.ja pitäis viel työhaastattelussa käydä.
Ja pari viinipulloa myöhemmin..*känni*Luoja q mä oon ihana.*justjoo*
Eikä loppua näy vieläkään. Sellanen olo että vois vaikka syödä Bambin äidin..