Virallinen "olen krapulassa"-topic
[q]Zenni, 29.3.2007 18:32:
Kerranki voin postaa tänne ja leijuu vaan sillä, ettei mul oo darraa. Nännännää!
[/q]
Kylläpä Two dogs toimi nopeesti.
Miks VITUSSA mua voi sattua näin paljon tukkaan.
Tän siitä saaa kun yrittää hillitä juomistaan, ne harvemmat kerrat sattuu enemmän.
Kotiuduttiin jyst tyttojen kanssa aamupalalle tahan mun luo... Ei olla ihan varmoja ollaanko vielakin ehka vahan humalassa vaiko eiko...
Olen virallisesti krapulassa. 5 tunnin päästä pitäis taas lähteä pämppäämään. :D
Alkaa jo pikkusen helpottamaan
hei kaikille, mä oon tapsa ja mul on kamiina!
Nyt on kyl sellanen olo et eimullevähänaikaanmitään.com
Olisko kellään alka-seltzerii taikka muuta kivunpoistoa?
Eilinen oli krapulapäivä, tänään alkaa jo elämä taas voittaa. Ja kaliatkin kotiutu reissultansa, et kohta vois alottaa vaikka uudestaan. Ehkä.
Ei nyt niin paha vaikka join kyl aika paljon ja Mount Fuji vuoren kokoinen kasa kuitteja todisteeks siitä. Sänky ja Family Guy -->
sillä se lähtee millä on tullutkin :)
saamarin margarita kannu minkä teit mulle keskellä viikkoo*grr*
tuli otettua oikein huolella perjantaista lähtien ja vasta eilen jossain alkuillasta tajusin ruveta jarruttelemaan. oli hieman epätodellinen olo puolen yön aikoihin, kun promille rupesi kääntymään laskuun, yöllisestä liskodiskosta puhumattakaan. viimeksi ollut yhtä kovat liskot varmaan joskus vuonna 2004 tai jotain. en ole saanut vielä täyttä selvyyttä, onko tässä vielä sen verran alkoholia veressä, että pahin olisi vasta tulossa. seuraavat tunnit sen paljastavat. ja koska viimeisen kerran tuli syötyä ehkä jossain lauantain-sunnuntain tienoilla, niin nyt ei edes aamupalaleipä uppoa. koko pääsiäinen vaikuttaa nyt jälkikäteen yhdeltä usvaiselta yöltä, johon on mahdotonta sijoittaa eri tapahtumia tarkasti jollekin yksittäiselle päivälle. onneks pääsiäinen on vaan kerran vuodessa.
Vähän kyllä heikottaa ja tutisuttaa pääsiäisen jäljiltä. Ehkä sitä saisi olon tasoittumaan viimeistään huomiseen mennessä.
Olo
nyt tuntuu kyllä siltä
etoo niin pirusti ja yöllä kanssa...
[q]Nelli, 17.5.2009 16:09:
Kahen päivän darra, wtf?! Kädet tärisee vieläkin ja syöminen etoo. Yhyy mitä paskaa
[/q]
lähes samanlainen tilanne täällä
ei nyt sillee mikää krapula enää ole, mutta enpä saanut unta
viime yönä (ku nukuin koko päivän) ja ei oikein jaksa olla töis
tällasen semihedarin kans.. ja jotain ihme vammojaki oon
näköjään saanut lauantaina hankittua, argh!
Ei tässä mitään. Seittemän jälkeen nukkumaan, kaks tuntii unta ja nyt grillaamaan
Alkoholi on pahasta
Onpa erikoisen ovelan kiva rabula*ding*
Kappas, se on jo huhtikuu puolessa enkä oo postannut tähän threadiin mitään tänä vuonna. Eipä oo ollut paljon noita krapuloita.