Virallinen "olen krapulassa"-topic
No minäpä postaan tänne.
niskoii särkeee prkl. muuten ei krapula vaivaa vaik eilen beer festivaaleilla käytiinkin.
nilkka on kai vähän nyrjähtäny,kämmenseläs on mustelma ja iso kipeä kuhmu.
päähän sattuu aivan saatanasti,väsyttää,ahdistaa...
joo,olen...
nope nope, mä en vietä krapuloita. mä teen tilanteen eteen aina jtn. viina ku maistuu aina.
parempi pysyä tää päivä kotona.*poks*
ei tarvii kyllä alkoholiin koskea ennen vappua.
Ja vielä vaan heikottaa..
veikkaan että kohta hiipii kimppuun :C
[q]RiD, 19.4.2007 11:04:
[/q]
Sama, tällä hetkellä vielä suht hyvä olo mut eiköhän se tuolta koht tule. Oisin HYVIN yllättynyt jos jäis tulematta, mut elän vielä siinä toivossa.
Eiköhän viimeistään sillon kun syö tai vetää aamuröökin. Sitä odotellessa.
[q]Zenni, 19.4.2007 12:18:
---
RiD, 19.4.2007 11:04:
---
Sama, tällä hetkellä vielä suht hyvä olo mut eiköhän se tuolta koht tule. Oisin HYVIN yllättynyt jos jäis tulematta, mut elän vielä siinä toivossa.
[/q]
Pääsin puoleenväliin mun texmex padan valmistusta ja sitten lävähti. Aamu meni ihan mukavasti humalassa sairaalassa palloillessa :Ö
Nyt kuolema.
[q]Zenni, 19.4.2007 12:18:
[/q]
DP-FTW!
On se vekkuli juttu, niin se vaan minäkin vanhenen ja siitä todistaa nykyisin krapulan kanssa iskevä päänsärky.
Hillitön tutina ja tärinä päällä ja mukava jomotus jyskyttää. Seuraava vaihe on kuulemma muistinmenetys... sitä odotellessa.
Kai se elämä voittaa.. ei se siltä kyllä vielä tunnu..
Moi. Nyt vituttaa.
Onpa ollu ihana krapulapäivä Kullan kans on kaikkea kivaa puuhailtu...
Apua...
help
Pientä oli aamulla, mut se on nyt hoidettu sillä millä se tulikin ja voi alkaa keskittyy illan bileisii *känni*
Kyl kai sitä taas täytyy myöntää Kummaa tää, kun jos juon vähän, krapula tulee varmasti. Toisinsanoen olen varmasti taas huomennakin krapulassa.
pieni pääse yllättää... ja töissä joutuu vittu viel istuu..*igor*
jep lolapua