Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Moikka!

HAHAA IN YOUR FACE KRAPULAISET EN OLE! :D:D:D::D

Tänään olo oli mitä mainioin mutta huomenna ilmoittaudun tänne mikäli henki pihisee lainkaan :D

ei näin

[q]JaUHomAto, 10.5.2009 15:55:
ei näin
[/q]

itellä mahan eilisestä sekaisuudesta ja sen päälle kitatusta alkoholista on alkanu muodostua tässä päivän mittaan todella paha ongelma.
huh! hyhhhyy
no viikko aikaa selviytyy

edit: mistä ihmeestä se aamunen sydämentykytysdarra tuli ku en oo koskenu tequilaan enkä mihkä salmiakkijuttuihin O___o

Taalla tanaan...

Pitkästä aikaa viikko ilman krapulaa

no okei, viime viikolla oli sit tänki viikon edestä.. Olin viitenä päivänä kännissä ja päälle vielä edellisen sunnuntain "yhet" onnelassa..

et se siitä moralisoinnista..

uuteen nousuun vaa, sillä se lähtee millä tuliki. Muistakaa se ens kerralla ku joku tuntuu takovan rumpuja päässä. ja ainakaa täällä ei koskaa tarvi darraa yksin potea.

[q]larzizi, 4.3.2007 23:12:
---
RainChild, 2.3.2007 12:32:
Huh.. kyllä vain

---

Haha! *sormel osoittel*

Alkoholisti *släp*
[/q]
No mut, oli sentään ensimmäinen ja viimene kerta sil viikol
Mut tiiän, pitäähän sitä nyt kaverille samalla mitalla antaa :P

[q]Sand3, 9.3.2007 10:51:
viimeksi ollut kunnollinen darra joskus viime vuoden puolella
[/q]

Ammattilaisille harvemmin tulee darra

viimeksi ollut kunnollinen darra joskus viime vuoden puolella

[q]$, 9.3.2007 10:56:
Ammattilaisille harvemmin tulee darra
[/q]

Ei mikä olo. Kakkoset menos jo ja tänää pitäis frendin tupareihin mennä. Kolmoset

huhuh, henkisellä puolella on ollut hetken jo liskodiskoa havaittavissa, mut nyt alkaa pikkuhiljaa vielä fyysinenkin puoli iskemään päälle.

Joo-oh, nukuttu ei ole paljoa, pahaa oloa puskee päälle, kiroan sen punaviinin, ehkä Leijonankin, rakkaan pääkaupunkimme riemuja pitäisi lähteä kohta ihmettelemään, mutta eiköhän tämä tästä, kun turvautuu vain alkoholistin aamiaiseen ja loiventaa oloa poloa hieman.

Check!
Kait tää jotain semmosta on.

Vois koittaa jos huomiseks sais hankittua. Eilisestä bisse dokailusta ei onnkes tullu ku snadi pöhnä.

Ööörgh.

Ei oo todellakaan hyvä olo. Kärsimystä lisää se, et oon ens yön töissä.

Vielä se ei oo oikein kerenny tulemaan kun päivällä tuli juotua piknikillä vähän skumppaa ja pari siideriä. Nyt kyllä alkaa vähän tulee sellasia merkkejä et saattas olla krapula tulossa.*poks* Taidankin mennä äkkiä vaan nukkumaan ennenkö se kerkeää tulemaan.

"I'm not irish but you can kiss me anyway"
Ensimmaiset St. Patricks-juhlinnat takana ja ma oon ihan tanssituulella vielakin...

Mutta silti aion laittaa itseni kotiarestiin seuraaviksi viikoiksi...

O