Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Mä en oo viel oikeen varma et onko tää möyrinä mahassa ja hetkittäinen tärinä krapulaa vai oonko ihastunu johonkin :D

Onneks kohta saa mäkkäristä safkaa, eikä tartte ees ite hakee... ei jaksa.....

kai se on krabbista ku viluttaa kokoajan vähän. komee ukkonen kyllä parantaa fiilistä! :)

ihan kaamee kapula. apua.

No voisin väittää että viikonlopun jäljiltä on hieman toimintatason alenemista havaittu.
En juo enää ikinä.

Ei vieläkään, ei se sitten tullutkaan*nauru*

huoh... mikä olo! onneks ei menny kuin 40e viime yönä...

Jekkua..

No, enimmäkseen helvetinmoinen jumitus ja jäätäminen menossa.

[q]Late, 8.10.2006 13:59:
Kyllä pieni heikotus on, mutta ei ollenkaan paha kun suhteutetaan eiliseen juomisen määrään.
[/q]
hämmentävää mut mullakaan ei ole ollenkaan huono olo, vaikka join varmasti enemmän mitä sä :D

aletaan oleen tässä aika hyviä x)

kohta sitä kai uskaltaa syödä...

aika jurrissa vielä, mut kyl se tästä lähtee. pitäs suunnitella jätevedenpuhdistamo huomiseks:P

Kyllä pieni heikotus on, mutta ei ollenkaan paha kun suhteutetaan eiliseen juomisen määrään.

ei vielä pelkoa*nauru*

[q]phear, 8.10.2006 12:34:
Puuh.
[/q]

Veit jalat suustani

joo.

Viel jatkuu vähän eiliseltä, kun ei saanu juotua vettä kunnolla :/. No, huomenna on jo ohi!

Mikäs tässä krapuloidessa, onneks isi vääns hyvää lasagnea et saa syötyä *sydän*

Viiden päivän krapula

Duunimatkat on rankkoja

Miksi tämä Olen krapulassa-threadi on vain 20 sivua pitkä, mutta Olen humalassa-threadi sen sijaan jopa 91 sivua pitkä? Mitäs viddua, eiks reivaajille tule krapulaa, mitä?

*poks**poks* ja

O