Virallinen "olen krapulassa"-topic
Ja taas. Onneksi mun krapulat on minimaalisia, siksi niitä voikin harrastaa niin usein.
[q]Cloud, 14.4.2006 12:10:
Avernia rassu, Ota kato kytkykauppa ni saat hienon kapulan ainakin vuodeks :)
[/q]
No en kyllä. Rumia ja turhia ne 3geet.
Virsit mää tykkään rapulapäivistä, ku ei oo mikään yber-kamala olo ^____^ on ihan hassuli olo ja itseasiassa kiva lähtee töihinkin.
Mä kuolen :(
huh, nyt alkaa jo pahin tärinä loppumaan..
[q]KooKie, 17.4.2006 11:47:
Taas vippaa päästä suht isolla kädellä. Kiitti eilisestä, jos edes muistaisi, mitä tapahtui. Ainahan mulla kuitenkin hauskaa on. <3
[/q]
Hahah, oli kyl aika vauhdikas ilta It's a fine day. *nuotti**sydän*
hirvee olo
[q]Zenni, 17.4.2006 21:39:
Hahah, oli kyl aika vauhdikas ilta It's a fine day. *nuotti**sydän*
[/q]
It was a fine night ;)
[q]blueangel, 23.4.2006 10:48:
Ei vielä oo darraa tullut ku oon edelleen ihan kännissä...*poks*
[/q]
vähän on sama fiilis.. kai sitä vois luovuttaa ja avata oluen..
Ei vielä oo darraa tullut ku oon edelleen ihan kännissä...*poks*
Sinällään ei ollu paha hjuumala eilen, mutta kun valvoi myöhään, eikä oikein saanut nukuttua ja oli semmoisen hyvänolon ja morkkiksen sekoitus ja koko ajan nälkä, niin siitähän ne krapulan ainekset sai sitten aikaan.
Vaikka en kuulemma vaikuttanut krapulaiselta - hyvä niin.
että pitikin taas keskellä viikkoo eksyä baariin.. mutta minkäs sille voi ku landelta pääsee isoon kaupunkiin missä oikeesti tapahtuukin oikeesti jotain...
hikoiluttaa taas niin julmasti
"... tyhmintä olis jos täs vaiheessa söis" ..famous last words *pökr*
Oliskohan se sittenkin kannattanut *toktok* hieman tukka kipeenä ja jännittää aika reippaasti
EDIT: ....ja olo pahenee vaan
Huhhuijaa, nyt on kyllä kaamea kapula.
oivoi..
Otan skidin varaslähdön - olen nimittäin kyllä edelleen varsin pussy-humalassa, mutta aavistettavissa on että muutaman tunnin yöunien jälkeen infernaanilinen kankkunen iskee. Ottais Buranan ja toivois parasta peläten pahitan. Palaillaan.
No joo olen, mutta miksi ihmeessä näin vähän? Eilisen kuohari-suomiviina-siideri-bissekännin jäljiltä luulis olevan pahempikin olotila.
Jee :)
Joo, kolme päivää tais mennä enemmän tai vähemmän juoneena. Olo ei hyvä
jeps.... kaamee kapula... plus, että mun pitäis ajaa 3h takas lahteen ja mennä suoraan töihin... eilisesta muistona reppu täynnä lasinsiruja, kaljaa ja oksennusta...
*poks**poks* ja