Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

[q]Tropico, 2.9.2007 18:08:
2 viikon putki loppu nyt, krapula sen mukanen
[/q]
itselläni alkaa olla käytännön mahdottomuus ottaa kahta päivää, saati viikkoja. miten tuollaista voi jaksaa? olettaen, että siis oikeasti otit, etkä "ottanut"

Ei hitto...*hikoil* Ei stana..*uuh* Kyl nyt on häpeemistä taas loppuviikoks*grr**uuh**poks*

Yllättävän minimaalinen darsson's creek, vaikka tuli juotua kohtalaiset setit. no mutta hyvä näin

Kyllä ja olen....väsyttää ihan perkeleesti ja ruumiintoiminnot vähissä

Pitäis kauppaan ja kaikenlaista...PÖH....meen nukumaan kyl ihan nyt heti!ja sit jos váikkapa jaksaisin jotain..haaah.....mitä lässytystä!Pää hajoo...mutta ei voi muuta sanoa että oli kyllä mukava (tosin aikas säätöinen) eilinen...Sen siitä saa....

öööh joo pikkupikku krapula on kyl*igor*

Shepherd Neame strong alea naamariin, en oo kauaa...sillä se lähtee millä on tullukin! *känni*

Sillä se lähtee millä se on tullutkin! *känni*

Joo.

no on ihan järkyttävä..

no onneks ei oo tollanen, ku mun serkulla , joka täytti 18 eilen...

Luova krapula on loistava olotila, nyt baarin nurkkaan parantamaan maailmaa ja humaltumaan uudestaan...

Nyt on aika paha darude... *nuha**senkin**stop*

Odottelen sellaista, yleensä jopa huonolla menestyksellä. Muistan joskus jopa kysyneeni, mitä se on... No, tiedän jo.

Nykyään kyselen, mitä on närästys - ehkä sekin vielä valkenee.

Huuuh.....nyt on "kivan ihana" krappetsu!ja koulussa pitäis jaksaa olla onneks ei kauaa...inhoan tätä olotilaa yli kaiken!Tää alkaa olla ehkä se pahin vaihe.....

Aargh! En enää juo viinaa! hirvee päänsärky, silmis sumenee ja oon laatannut 4 kertaa. Vesikään ei pysy sisällä eikä sitä pysty juomaan. Ja kaikki tää ilo vaan muutamasta siideristä

[q]satumetsä, 19.2.2006 13:10:
karsee olo. en juo enää koskaan
[/q]

ite monesti sanonu samaa...
eikä oo koskaa pitäny...

Ihan järkyttävä olo...*poks*

Niin vauhdikas 2 vuorokautta, et huhhuijaa. Aamul herään jonku kauheen eukon vierest, 10km pääst omast himast. Sit yks sen kaveri tulee ovest 11.30 aikoihin, ja tää kaveriki oli yks mun entinen hoito, ni siin vaihees tuli kauhein morkkiski viel. Nopee Hesee syömää, ja sit paikallisee kattomaa lätkäpelii ja dokaa vähä lisää. Nyt kauheet laskut päällä.

*känni* --> Heikotus, tärinä, voimaton olo, hikoilu. *hikoil**poks*

Mut oli kyl huisin hauskaa taas, ei käy kieltäminen. *jiihaa**aplodit*

[q]alphamagic, 27.6.2009 11:36:
not again!!!!!
[/q]

"Jyrin oma luukku"

*poks**poks* ja

O