Virallinen "olen krapulassa"-topic
Voi pyhä jyssäys!!!!!
Vanhuus ei tule yksin
Mut kiitos VR:n, saan jäädä himaan lojuu hyvällä omallatunnolla kun kouluunkaan ei pääse :D
tänne ei pitänyt kyllä kirjottaa, mutta minkäs teet ku riistäyty vähä käsistä.
Voi hyvät hyssykät.. kyllä voi ihminen olla pahassa koomassa..
Hyi helvetti. Piti ottaa kaverin synttäreiden kunniaksi muutama maanantaina, jatkoin tiistaiaamuna vielä aamukymmeneen juomista. Onpa aika olo. Kun sais ees nukuttua...
Kai se olis korjaussarjan paikka.
*muoks* Tai ainakin aamupalan, niin sekin saattaisi kohentaa oloa.
[q]hallucinogen, 1.10.2006 14:18:
Mä en oo viel oikeen varma et onko tää möyrinä mahassa ja hetkittäinen tärinä krapulaa vai oonko ihastunu johonkin :D
[/q]
KEHTAATKIN
Kaveri meni naimisiin baarimikon kanssa. Kyllähän sen arvaa, kun hääväestä puolet oli baarimikkoja ja toinen puoli opiskelijoita, niin kohtuullisen kohsteat juhlat niishtä tuli. Heräsin äsken, mutta silti on vähän kuuppa jumis.
Kohmelo peräti.
Kaverin koulun pikkujoulut. Vähän on niskat jumissa ja pää tuntuu pehmeältä.
Olipa kyllä "päivä". Kotiuduin klo 11, syöksyin sänkyyn ja heräsin viideltä iltapäivällä/illalla. Nyt ei meinaa uni tulla. Ja juuri näin ei pitänyt käydä.
Pe DTM hyvämeno, jee. (ei mitään ihmettä vaikka olihan sitä ihmettelyäkin)
La Fennia hyvämeno, jee. (suuren suuri ihme. Miksi mennä Soukasta Leppävaaraan, kun keskustaan olisi sama matka. Sanoppa muuta.)
Mutta olon sitten varmaan arvaattekin.
[q]Puistokemisti, 30.3.2007 12:53:
Miks VITUSSA mua voi sattua näin paljon tukkaan.
Tän siitä saaa kun yrittää hillitä juomistaan, ne harvemmat kerrat sattuu enemmän.
[/q]
Tuo on aivan totta. Keho tottuu alkoholiin jos sitä käyttää useammin, niin silloin krapulatkaan ei ole niin pahoja.
Mullakin on, mutta mulla on aika lepposa. Työnteko on hankalaa, mutta muuten ihan energinen. Ajatuksen ja tekemisen keskittäminen yhteen asiaan pitkäksi aikaa ei meinaa onnistua, vaikka on ihan energiaa pullollaan. Pitäisi keksiä joku hyvä juttu, mihin tämän energian saisi kanavoitua.
[q]Amarie, 13.7.2007 11:05:
Öäääh, kamala olo. Kävin eilen yhdellä. Istuin viidestä iltapäivällä yöyhteen asti ensin bar68ssa pelaamassa korttia ja kun yhdeksän aikaan seura katosi pois, menin sooloon ja istuin siellä siihen yhteen YKSIN lukemassa vanhoja cosmopolitaneja. Ja join tosiaankin vain sen yhden.
..kunnes kaveri soitti vaille kaksi, että heilla olisi ihan helvetisti viinaa ja että mun pitäisi tuoda musiikkia. Menin sitten sinne, ja heräsin kuudelta kaverin kainalosta ja kipitin kiltisti hirveässä humalassa kotiin.
Nyt huone on niin kuuma, kun aurinko paistaa tähän suoraan, ettei täällä kykenisi olemaan. Ahdistaa.
[/q]
OIKEIN! Mun pikku tärinä töissä ei tunnu miltään ton tarinan jälkeen. Kaverit ja niiden ehdotukset on kyllä usei aika hurjia.
Voi kyllä voi kyllä!
Heräsin luokkakaverin lattialta, vaatteet heitetty eteiseen pitkin poikin ja peitoks olin ottanu säkkituolin :D:D:D no mut niin käy joskus. Kirotut Kallion kapakat...
Mikä tää olo on??? Apua!!!
Ei tee mieli mitään, vaikka kaapissa on ötke ja ostin herkkumehuakin. Jos jotain saisi alas, niin se voisi kummasti myös helpottaa oloa, mut ei sitte.
En kyllä uskalla ehkä kattoo Pingviinien matkaa, koska meinasin alkaa itkeen jo kun urheiluselostaja puhui niin kivasti Susanna Kallurista
[q]larzizi, 15.12.2007 14:02:
Kerrankin olo on ihan hyvä, mut kärsin ihan jäätävästä raajakrapulasta. Sattuu sattuu sattuu! Nyt tiedän miltä kaverista tuntuu kun se kärsii tästä aina.
[/q]
Raajakrapula???
Ikinä kuullukkaan moisesta, mutta kuulostaa niin kamalalta, että en haluakaan ehkä tietää moisesta. Toisaalta taas kuulostaa hirvittävän hassulta, että joku tuttu voisi moiseen sairastua
joka asialla on kääntöpuoli.
hyi hitto, puol viiden aikaan iltapäivällä olo alkoi vaan pahenee koko ajan ja hirvee tuskahikikin viel päällä
oliko vähä helmi duunipäivä ku kärppä kurkki koko ajan
hyi helvetti
vieläki paha olo
[q]noena, 16.10.2008 09:54:
Voi apua... miten tässä näin pääs käymään? viimeks hän mä olin töissä darrassa eilen...? :D:D Eilen oli kyl systerin synttärit et en oikeestaan yhtään ihmettele tätä heikotusta, valoherkkyyttä taikka epämääräistä taksikuittia takin taskussa ..... xD
[/q]
you go girl...
hahha!
tein viime viikkoset; alle 2,5h unilla töihin.
tää oli tosin täysin nöyrästi vastaanotettu juttu, meillä oli firman ilta ja lupauduin tulla aamuun. töissä siis nyt, just avasin liikkeen. baarissa tietty tappiin asti oltiin ja juotot vielä edessä pilkunkin aikaan *känni*
huh nyt suht hapokas olo, tässä purkkaa+sisuja+fenixiä.
maha on sekasin mut yhteentoista ois selvittävä keskenään. toivottavasti ei käy asiakkaita
Tunnustelen vielä tilannetta. Vähä sellane olo, ettei ees olis pahemmin.
Hienoa.