Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?
Mustaks värjätyt! Joskus kokeilin ja nyt on ollu monta vuotta. :D Alunperin lähestulkoo blondit.. En tykkää.
mustat o.
Punaset/pinkit. Koska se on vaan mun juttu! :)
[q]peikkolapsi, 10.6.2008 14:48:
jaahas, pistin värinpoistoa haalistuneen oranssin päälle.
heh, viime vuonna tein saman haalistuneen punaisen päälle ja tuli hattaran väriset.
no nyt tuli sitte aprikoosin.
wääh
[/q]
wääh tehkää "värinpoistot" kampaajalla! ellei sitten todella halua sitä aprikoosia..
mustat, tuntus olevan se oma juttu aika vahvasti.
miehekäs
värjäsin mustaks synttäreiden kunniaks...:)
valkoiset/platinablondit <3
... ja koska värjäsin ne sellaisiksi.
oonkohan jo vastannut?
No, maantienharmaat ja six ku oon periny huonot geenit
Omat hiukset alkaa olla hopean harmaat, joten punaista on päällä.
liilat ihan muuten vaa :D voiks olla mitää syytä? .. vaikkapa.. parempi ku sininen? :DDD
tällä hetkellä otsatukka ja parit haituvat siinä tosta kasvoja kehystämässä ovat shokkipinkkiä ja loput sitten tollasta jotain kullankeltasen-blondia. tykkään!
aika vaikee kysymys.. o.O ollu blondi, pinkki, punainen ja nyt musta..paitsi et se on menos pois.blondi tulee taas esille..prkl -.-
Mulla on välillä über vaaleat eli sellaiset yli blondatut scooter hiukset ja välillä vaan ihan normaalit blondit. Yleensä mä värjään pääni heti parturin jälkeen jolloin hiukset on liian vaaleat, mutta kun juuri kasvu alkaa tulemaan mukaan alkaa mun letti olemaan sen värinen kun sen haluunkin olla eli sellainen about normi vaalea. Se miksi hiukseni värjään johtuu siitä, että en voi sietää hiuksieni normaalia maantienharmaata väriä.
Vaihtelee mielialan mukaan, tällä hetkellä musta-neon pinkki. Ei vaan jaksa koskaan kovinkaan pitkään sitä samaa.
Tyhmä kysymys aihetta sivuten. Miten tehdään putkitukka. siis semmonen ku on niillä neogooteilla jrock bileissä (ja säteissä :D)
Voiko semmosen tehä lyhyehköön tukkaan, mitä semmonen maksaa, ja kun ne ottaa pois niin miltä tukka sitten näyttää?
Kerron! Siksi! Ruskeat! Joo! Punertavaa kans! Siksi!
eilen värjäsin uudella värillä, juurikasvust punanen, muuten musta, vittu näyttää, et mul olis joku tauti päässä. FAIL!
[q]GrEeN, 31.8.2008 13:50:
eilen värjäsin uudella värillä, juurikasvust punanen, muuten musta, vittu näyttää, et mul olis joku tauti päässä. FAIL!
[/q]
kouhia! FAIIIIIIIIIIIIIIIL
kelaappas tätä; värjäsin äsken garnierin luonnolliset sävyt-sarjan värillä luonnonvaalea.
jooooo! en enää osta garnierin tuotteita, aina tulee takapakkia. näistäpä tuli tummat metallinharmaat
äsken hain ässästä polyblonde-värinpoiston, nyt istun se päässä tässä tässä, voi olla että putoo hiukset päästä. mut seki parempi ku noi harmaat!
Sinimusta.
Istunu musta päässä ties monet vuodet. Tykkään.