Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

Back to tunkio O

Pääosin mustat.
No siks ku oma väri on nii kuollu.
Eiku siks ku mä oon nii emo.
Sit ripaus satunnaista tyttöväriä ettei mee meno liian heteroks.

2 värinen blondi. Juuressa kellertävempää(aika kultanen oikeestaan nykyään(hopee shamppoota paljon)) ja latvat kunnon platinablondit(harmi, että sitä on vaan alle sentin matka*hmph*)

tälläpä hetkellä on kirkkaanpunaiset mustalla ehosteella.
ja lyhyet. on tällain tyttökeesi.

tää pysyköön niin kauan ku nois punasissa suoraväriputiloissa riittää väriä lisäiltäväksi. eli toivonmukaan pari kuukautta.

Oon värjäämässä suoravärillä blondin päälle sinistä ja oon kokeillut jo ja huomannut, että väri säilyy viikon.

Saako siis esim blondarilla vetämällä päälle sen pois enää hiuksista tai onko jotain muuta keinoa?

Mustat. Halusin vähän vaihtelua ja kyllä kaikki ovat sanoneet, että sopii mulle. Kohta pitäis mennä parturiin ja värjätä uudelleen.

[q]Jago, 17.4.2008 22:24:
Oon värjäämässä suoravärillä blondin päälle sinistä ja oon kokeillut jo ja huomannut, että väri säilyy viikon.

Saako siis esim blondarilla vetämällä päälle sen pois enää hiuksista tai onko jotain muuta keinoa?
[/q]
Aika vaikeaa on, kannattaa kysyä apua joltain kampaajalta. Mut sulla on niin lyhyet hiukset että se kasvaa pian pois! Yks vaihtoehto olis värjätä takaisin oman värikseksi, jos tuon blondatun päälle vaan kestoväri vielä tarttuu. Kaikkea kummaa ne nykyään pystyy tekemään :)

Joo ja omat on tätä nykyä aika lähelle oman väriset eli maantieblondit + vaaleita raitoja päällä. Juuri siksi kun kyllästyin värjäysrumbaan

Suht vaaleat (oma väri). Jonkin aikaa oli tummat, mutta ei jaksanut värjäillä aina uudestaan niin pidän omaa väriä...

Blondit, ja sen takia, et kaikki ymmärtäis mun juttui ja mun tekoi..
-"Mitäs toi duunaa?"
-"Hei, se on blondi!"
-"No nii joo, totta!"

[q]Nitta, 18.4.2008 07:47:
---
Jago, 17.4.2008 22:24:

---

Aika vaikeaa on, kannattaa kysyä apua joltain kampaajalta. Mut sulla on niin lyhyet hiukset että se kasvaa pian pois! Yks vaihtoehto olis värjätä takaisin oman värikseksi, jos tuon blondatun päälle vaan kestoväri vielä tarttuu. Kaikkea kummaa ne nykyään pystyy tekemään :)
[/q]
Sininen keesi ois tarkotus väsää taas viikonlopuks ja sen pitäisi maanantaina olla jo ilman sinertävyyttä, joten pitää keksii joku väri millä saisi ton tosiaan peitettyy*iikkistel*

[q]Jago, 18.4.2008 22:56:
Sininen keesi ois tarkotus väsää taas viikonlopuks ja sen pitäisi maanantaina olla jo ilman sinertävyyttä, joten pitää keksii joku väri millä saisi ton tosiaan peitettyy*iikkistel*
[/q]

Miksi värjätä, jos sen maanantaina pitäisi olla pois?

[q]Claquesous, 18.4.2008 23:29:
---
Jago, 18.4.2008 22:56:

---

Miksi värjätä, jos sen maanantaina pitäisi olla pois?
[/q]kun on kerrankin sellaset ileet, joita varten ois valmis sen tekemään

[q]Jago, 18.4.2008 23:31:
kun on kerrankin sellaset ileet, joita varten ois valmis sen tekemään
[/q]

Ei sit mitään.

musta vihreet, joo, tämmönen sekasotku molempii. toi vihree väri kyl loppuu iha just, ni pitää vetää uudet värit päähän. punasta efektii ajattelin tälläkertaa kokeilla*joo*

Platinanvaaleat, melkein valkoiset, takaa lyhyet ja edestä noin korvalehteen asti pitkät, ja etuhiuksissa on pinkki ja violetti raita. Tykkään :)

nyt on sit punastaefektii mustan seas, jeah, tykkään kyl

Varjattya mustaa, varjattya tummanruskeeta, omaa maantieruskeeta, 2.6. parturi :)

Blondit. Ihan oma väri se on, mut tähän kyl on vähän lisätty raitoja. Tummempaa sekä hitusen vaaleempaa.

blondit ku synnyin semmoisten kanssa.

jaahas, pistin värinpoistoa haalistuneen oranssin päälle.
heh, viime vuonna tein saman haalistuneen punaisen päälle ja tuli hattaran väriset.
no nyt tuli sitte aprikoosin.
wääh

Mustat taas välillä yhtä vaaleeta rastaa lukuunottamatta. Ei jaksa värjäillä kokoajan, siks mustaa.

O