Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Mielenkiintoista sinänsä muuten verrata näiden jatkojen ja hallujen itsensä palautteita...

Unohdin sanoa että huhu menee että seruraavat risteilyt M-baarin järkäämiin on lucian aikaa.

Hei joo, ihan mahtavaa oli, paljoo en kyl ehtiny tanssii ku hilluin siellä täällä ja tuolla
Mutta juu, kiitos kaikille mussukoille, oli tein kans mahtavaa! Special thanks to gentleman joka lainas kuulokkeita mennen tullen, olis mut saanu herättää kyl Tätä lisää! Tulipahan sitä taas raiskattua turku, go go go!

Mitä, mitä onko ihmiset nyt päätelleet että kaikki farkuissa olleet olivat taviksia? Siitä kö tässä nyt on kyse?
Hehe, mulla jäi kahinakausi taakse jo ennen milleniumin vaihdetta ja tosiaan olin rikkinäisissä vermeissä kyyläilemässä Poolia.

[q]Uhuu:
mut olipahan hevosaiheiset aamut ainaskin... iiihahahaa iiihahahaa... =)

-tasaastujauhuu
[/q]

Näin näreet

Ai nii mulla ei oo enää mitään tekemistä Lokomotivien kanssa... että seuraavat lokomotivit on ihan irrallisia dbd:stä.

http://koti.mbnet.fi/joutsenl/2003/nye_2003_hangover/images/09.JPG

En oo mitään ottanu

kivaa oli vaik Oakie alitti riman aika tehokkaasti eikä ilmastointi pelannu. Se volyymien kans kikkailu kyl hieman ihmetytti, ja muutenki ois odottanu äijältä aika paljon parempaa panosta, ihanku setti ois huitastu vasurilla kasaan Jatkot sitä vastoin rokkas kyl katosta läpi, parhaat aamut IKINÄ Cattaneo soitti todella maistuvaa poppia ja jengiä oli ku iltakemuissa konsanaan

Mut kiitos silti colorsille, mallikkaasti oli molemmat kemut hoidettu. Ja terveiset vaan alexille et kyl niitä ulkomaaneläviä oikeesti saa laittaa sinne lavalle ennen klo 1.30:tä soittamaan

-M

Jooh, oli ihan hyvät kemut...

tosi iiiiiiiiiihquuu!

Sjel, kiitti kuvalinkistä, saipa omista kuvistaan ainakin muikeet naurut.. :D

aamut <3<3

täytyy kyl sanoo et erittäin hyvin järkätyt bileet kaikin puolin! erityisesti kuljetus bilepaikalle (tai sielt takaisin) oli enemmän kuin hyvä juttu. Iso kiitos entropylle

*hmph*...mä haluan ampua shiva-murua sit ekax... super soakerkin löytyis... *nauraa**nauraa**nauraa* se säikäytti mut yhes kohtaan niin pal, et pomppasin melk. kattoon....prkl! *nauraa**nauraa**nauraa*

Tääl tuli niin upeeta musaa, ettei mitään rajaa!!! *sydän* Mua harmitti niin paljo, ku joutu lähtee jo kasilt pois, ku rupes vaan yksinkertaisesti väsyttään liikaa Mut oli kyllä aamut paremmat kuin itse bileet! Ei voinu vaan pysyy poissa tanssimasta ja paikoillaan, ku musa vei niin mukanaan!

Kiitos DJ:ille ja kaikille ihmisille!

Helvetin mukavaa oli, tätä lisää. Kiitos kaikille, varsinkin hki:n bussin kanssamatkustajille *tanssittel**iloinen*

No huh huh, kivahan tuota oli kuunnella, alexin setti oli suht rauhallinen imo. SItten tulikin paula ja pisti aina volaa lisää nostatuskohdissa niin tiesi sitten kixuteinitkin huutaa. Ihan mukavaa oli kuunnella, ei paljoa oakie tanssittanut, perussetti ja aivan surkeita vaihtoja, muutenkin joidenkin levyjen kohdalla bpm aivan perseellään, eli ei kuulostanut kovin hassulta :/

Tosi hyviä kuvia... Hauskaa oli bileissä ja sama hyvä fiilis tuli kuvia kattelles...

Ihan kivat bileet .. kiitos suurimmaksi osaksi kavereille *hymy*, bileistä: Olen sitä jo pitkään miettinyt että ei taida ulkolaiset pärjätä suomalaisille tai sitten mulla on vaan maku sellanen. Riippumatta siitä mikä musiikkityyli on ollut kyseessä niin ulkolaiset "tähdet" ovat lähes poikkeuksetta tuottaneet pettymyksen. Ehkä se sitten vaan on niin että vain suomipoika osaa jeps .. oli viiminen kerta kun maksoin vain tähden nimestä tuolaisen hinnan lipusta.
Mut ihan jees muuten, ja pisti kieltämättä silmään se että oli vähän outoa porukkaa liikkeellä ..

Sininen L&M

O