Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Linkit päivitetty, nyt toimii.

[q]Neko:
---
Tony#5:
Muutama kuva ja videopätkä kotisivuilla.

---

Sun kotisivuilta linkkiä naps ja: The page cannot be found
[/q]

oli kyl kuuma ja kovasti tungosta.. niinpä lähes koko ilta meni siellä alakerran sohvalla istuskeluun...
mut paikka oli kyl muuten ihan toimiva ja kiva.
halluihin on pakko tulla ihan siitäkin syystä, että näkee niin paljon vanhoja tuttuja joihin missään muualla ei törmää =)
ja tulipa tutustuttua pariin uuteenkin ihmiseen... erittäin keskustelutaitoiseen sellaiseen.. mä kun olen sosiaalisesti niin kovin rajoittunut =)
aina puhutaan kauniista naisista.. niitä tuolla taas riitti.. mut oli kyl pari niin hyvännäköistä miestäkin liikenteessä, että ne olisin halunnut pyydystää pulloon.. oi oi... =)

-kuolaturpauhuu

juu ei*eiei*

Loistavaa menoa Lahdessa. Sen mitä ehdin bileiden aikana paikanpäällä olla - meno oli todella asiallista musiikin ja järjestelyiden osalta. Joutui ottamaan vähän lepoa siinä bileiden aikana - ja missasin Mexicanin setin. Suuret kiitokset virkaveljille etkoiluseurasta. Toimiikohan se alkotesteri hotellin 3. kerroksessa vielä? *vink**nauru*

Hyvät kemut.

Plus:
+ Carbon Based
+ Jone *känni* (ens kerralla lupaan ottaa sen drinkin :)

Minus:
- BPM (mä en vaan pysy yli 180BPM enää mukana :)
- Ahtaus
- typerät kääliöfrendit, jotka savusti mut ulos jo 1.45

Jeeh, myöhäiset kiitokset hyvistä bileistä! Teki la-su yöstä ihan tavattoman mukavan *nauru**joo* Fiilis jatkuu vielä.. seuraaviin asti!

Oli kyllä helvetin hyvät pippalot.
Paikka oli helvetin hyvä..
Tosissaan ne lasinsirut vähän haittas menoo,
kuten tossa jo Toshbi mainitsi.
Carbon based dj`s rokkas kyllä..
Cb ei todellakaan pettäny taaskaan*plur*
E.nrg soitti niin
Rx: Siinä vasta mies, joka oli niin liekeissä että
The Mexican yllätti ainakin minut. Soitti niin pirun hyvän setin että oksat pois..
Sanoisin, että ilta oli kaikin puolin loistava musiikin puolesta ja myös kavereita unohtamatta..*pihkassa*

[q]Devyl:
onko missään kuvia tuolta?
[/q]

http://www.panaimrecords.com/clubs/040904@jagellonica

Ilta oli loistava, lukuunottamatta yhtä pikkujuttua. Nimittäin se lasinsirun infernaalinen määrä, joka sai yhdet parhaista kengistäni suutarikuntoon En vaan pysty uskomaan, että tuollainen määrä irtaimistoa pistetään paskaksi ”vahingossa”.

Musasta iso käsi soittajapuolelle, etenkin RX:lle, joka heitti ihan tajuttoman setin Tällaista lisää Lahteen!

[q]Mikco:
Harmi kun ei pääse Tampereelle tai Turkuun kun ne on perjaina eikä lauantaina.
[/q]

Tampereen päivä on lauantai 16.10. eli paikalle vaan!

...Pitää viel sanoo, että mun mielestä Pussy on just siks yks parhaita klubeja, että siellä on aina jotain ekstraa, kuten just joku show ja ne spiikkaukset. Musiikkikaan ei ole koskaan pettänyt. Hyvä klubi tosiaan.*pihkassa**plur*

Laturin ongelmia Maestroon verrattuna ovat liian keskeinen sijainti, minkä vuoksi satunnaiset ohikulkijat liittyvät jonoon ja erilainen vakio asiakaskunta. Maestrossa oli tapahtumia ja ihmiset tiesivät milloin ja miksi mennä Maestroon. Laturi käsittääkseni on perinteinen yökerho, jolla ei ole paljon teemapohjaista tapahtumaa. Tämän seurauksena vakioporukka olettaa saavansa normaalin illan ja menevät jonoon, kunnes tajuavat lippuluukulla jotain poikkeavan tilanteesta, mutteivat käänny pois. -> tulee ns. suunniteltua enemmän porukkaa.

Itseäni ei kypsyttänyt niinkään väen määrä, vaikka sainkin pari kertaa tupakasta käteeni, vaan ilmastoinnin puute (ok, oli 2 paikkaa jossa oli edes vähän ilmanvaihtoa, mutta olisi voinut päästä edes ulos portailla käymään).

Parhaat hekotukset lähtivät Laturin ”tarjouksista” batterykossu 6 e... harmittaa, kun en kysynyt ovh-hintaa.

Ja tulihan sitä tuttujakin 5 vuoden takaa vastaan. Meinaan olivat samat skinarit (nyt oli jo siilitukka eli edistystä) Iso Roobertin kadulta, jotka halusivat tulla kaverini luokse Joensuuhun antamaan kyytiä. Kaverini ei asunut kyllä Joensuussa, joten senköhän takia tyyppejä ei olekaan näkynyt vähään aikaan. Mutta onneksi muistimme vielä toisemme ja kohtaaminen oli molemmille nostalginen, vaikkakin eri tavalla. Minua nauratti ja skinarit jäivät tuijottamaan.

Eli jos ensi kerraksi saisi vähän paremman ilmanvaihdon, niin olisin kyllä tyytyväinen tai uusi paikka tapahtumalle(älä kysy mistä).
Ja vaikka mitään ei tehtäisikään, niin tulen silti paikalle luottaen siihen, että muut eivät tule, kun oli kerran niin paljon ihmisiä jne.

Eikö kukaan tajunnut pyytää kuittia ylihinnoista? Taisivat olla vaan baarimikot käärimässä pimeetä rahaa välistä

La Tour ei ole sopiva paikka näille bileille, se on kiva mut tosi pieni ja ahdas paikka*igor*, Maesto oli paljon parempi paikka

mie tykkäsin ihan HIRMUSTI *jiihaa**jiihaa*
oli vaan NIIN hyvä fiilis pitkästä aikaa ja jammasin jalkapohjat turvoksiin..
mun kohdalla palvelu pelas, vessat veti eikä tiivis tunnelmakaan haitannut vaikka yleensä sellanen ahistaa tosi paljon. nyt on hyvä jäädä pienelle breikille pileistä, hymyssä suin ku sai vihdoin tanssikiintiön täytettyä

[q]UzU:
---
tuisku:
La Tour ei todellakaan sovi bilepaikax, niinku kaikki muutkin täällä on jo sanonu nii sanompa vielä kerran.. LIIAN PIENI PAIKKA!!!

---
Tai sitten vain huonosti käytetty. Uusinta kokeilu hieman erilaisella konseptilla tulee sitten ainakin Colorsissa.
Itse en ollut halluissa paikalla, mutta toivon ettei samaista ryysistä mistä olen kuullut joudu itse kokemaan.
[/q]

Ja viimeisessä Colorsissa oli sama ryysis, en uskon että Colours pysty viihtyvyttä parantamaan. Jos bileet
loppu myydän ja näin varmasti tapahtuu Coloursin kohdalla --> samalainen ryysis tapahtuu La Tourissa kun Maestrossakin.

[q]deni:
Ja viimeisessä Colorsissa oli sama ryysis, en uskon että Colours pysty viihtyvyttä parantamaan. Jos bileet
loppu myydän ja näin varmasti tapahtuu Coloursin kohdalla --> samalainen ryysis tapahtuu La Tourissa kun Maestrossakin.
[/q]

Tarkoitin tuolla "Colorsin konseptilla" sitä että Colors5v bileissähän tulee olemaan myös chill-out, sekä house-arena. Näin pyritään tasaamaan hieman väen jakautumista. Myös pöytiä hieman siirrellään syrjään lisää. Mutta tästä lisää Colorsin omassa topikissa.. ;)

Taitaa jäädä armini näkemättä tän paikan takia...ei kyl toiminu yhtään
Mutta eipä haittaa,pitää vaa panostaa sit aamuihin.Hesarin aamut = ainaki viimeks :)

[q]Individual:
Oliko siellä La Tourissa Hallmarkin bileissä ollut liikaa ihmisiä, ihan ku mä olisin jostain lukenut?
[/q]

täh et ole tosissas, mä olen saanu ihan toisen kuvan

[q]Individual:
Oliko siellä La Tourissa Hallmarkin bileissä ollut liikaa ihmisiä, ihan ku mä olisin jostain lukenut?
[/q]

Ei siel mun mielestä ollu mitenkään liian ahdasta. Mulla oli solisluu poikki ja käsi kantositeessä, eikä ollu mitään ongelmia. Aina mahtu tanssimaan, eikä pöytääkään tarvinnu ikinä venaa kauan. Juomatkin sai suhteellisen nopeesti. Enkä jonottanu kertaakaan vessaan.

O