Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Jaahas. Porukka on valittanut hinnoista (ihan normaalit yökerhohinnat keskustassa - vesi 2 e poikkeuksena), kuumuudesta (siellähän oli paljon viileämpi kuin esim. Hesperiassa koskaan), musan tasot liian hiljaisella (ilman tulppia pärjäs hyvin mikä on hyvä jos vaihtoehtona on huonot tulpat mut joo), turisteista (okei joo), ahtaudesta (nopeammin tuolla pääsi baaritiskille tai vessaan kuin Hesperiassa).

Mua häiritsi eniten Tabin mitäänsanomaton setti. Muuten Latuuri toimi mielestäni vähintäänkin ok verrattuna Hesperiaan. Multa jäi Maestron bileet väliin joten niihin en osaa verrata. Kun bileet siirretään noinkin keskustaan ja "ruotsinlaivayökerhoon" niin tunnelma vähän muuttuu mutta ehkä sen kanssa voi elää

[q]ville:
---
Pelimies:
Tietääkö kukaan, kuinka paljon ihmisiä tuolla eilen oli??

---

Tämä ei ole mikään fakta, mutta veikkaisin (ja huhujen perustella sanoisin) että asiakkaita oli hieman yli 1000. Käytännössä siis sama määrä mitä colors on ajatellut ottaa laturiin sisälle.

Tuo 1000 ei oikeesti olisi liikaa jos alakerta otettaisiin kunnolla käyttöön, parvelta siirrettäisiin pöydät sivuun ja ihmiset ei pysähtelisi keskelle kulkukäytäviä.
[/q]

yhdyn villeen... siis mä mietin sitä kun myin aamuihin lippuja siel alhalla että täällä olisi erinnomainen paikka järkkää joku lounge ym.. sinne pääsisi sitten chillamaan ja juttelemaa ja niin ruuhkat vähentyisi kertaheitolla yläkerrasta..

Joku valitti pokeista niin mun mielestä ne oli mitä parhaimmat poket.. no ok.. jokke puuttu mut aika losto tiimi paikalla.. ja henkilökunta oli asiallista eikä mun silmiin / korviin tullu mitään huonoo palautetta.. ja se että oli 2 narikka paikkaa niin ISO plussa koska poislähtiessä ei joutu yhteen paikkaan jonottamaan vaan ruuhka saatiin aika hyvin purettua...

Tonne saa tolle 1000 ihmisellekkin tosi hyvän ja toimivan illan pienillä muutoksilla..
Mie aijon olla ens kerralla ihan varmasti paikalla ja mielenkiintoista nähä kuinka moni joka on sanonnu "en varmaan tule" niin loppupeleissä siellä sitten again on...

Eli heti ensimmäiseksi pyydän anteeksi pientä humalatilaani! Toivottavasti kukaan ei kamalasti ärsyyntynyt.

Ja sitten: Paikalla oli IHAN LIIKAA IHMISIÄ!!! Eli jos ens kerralla vähemmän jengiä, niin tanssimaankin mahtuvat kaikki. Mutta paikkana tykkäsin todella paljon! Ja musiikki oli ihan jees. Sellaista aika tyypillistä kuitenkin (tai sitten yksinkertaisesti johtuu vaan siitä, et oon kuunnellu nyt lähiaikoina liikaa kiksua *nauru*) Tanssimassa viihdyin kuitenkin todella hyvin eli musiikki kuitenkin sai hyvän fiiliksen päälle

Ja sit haluun kiittää kaikkia ihania ystäviä ja vanhoja sekä uusia tuttuja Teitte illasta/ yöstä/ aamusta todella mahtavan jälleen kerran

Vielä selvennykseksi kaikille.

[q]innae:
Mutta sitä en ymmärrä että jos tilaa vaiks bissen ja ottaa siihen vesilasin kaveriksi niin siitä laskutetaan?
Ja se että laskutetaanko vedestä riippuu ihan omasta käytöksestäsi*vink*
[/q]

Kaveri osti samalla itselleen drinkin ja minulle tuon veden. Hän ei kyllä missään tapauksessa menis käyttäytymään huonosti ja itseasiassa sen takia ehkä hänkin joutui kohteliaisuutensa takia odottelemaan yli puolituntia ennen kuin sai tiskiltä edes noi ulos.

Hallut on Hallut. Aina siellä on kuuma tullut, usein on ollut paljon ihmisiä ja tiskillä pitkät jonot. Vessojakin on metsästetty ja musiikki on ollut liian hiljaa / kovaa... huhuh, kuinka jaksetaan nipottaa... jopa väittäisin etteivät Hesperian hinnatkaan mitenkään erityisen lompakkoystävällisiä koskaan olleet... sen verran on kyllä pakko todeta, ettei La Tour todellakaan ole Hesperian tai Maestron veroinen paikka, mut pakon edessä hyväksyn paikan karvoineen päivineen.
Niille jotka eivät mahtuneet tanssimaan: Tanssikaa isoin intoutunein liikkein ja tehkää sitä samassa paikassa kohtuullisen kauan. Tilaa tulee pikku hiljaa, mut jos nypeltää omien kyynärpäittensä sisäpuolella ja talloo omia varpaitaan, eihän sitä ikinä saa sitä tilaa.

Hyvä meininki oli

Kyllä vaan ensikin kerralla hallut kutsuu!Sitä kun talloo lattiaa intensiivisesti sen 4 tuntia niin ei edes kerkeä huomaamaan kuinka turvoksissa LaTour olikaan*iihhih*. OlliS veti mielettömän setin eikä siinä enää liikakansoitus estäny menoa ja meininkiä!!Kiitos kiitos kiitos!!!!

taisin olla *känni*ssä mut tosi kivat bileet oli pitkäst aikaa oli lahes kiva bilettää Carbon based jyräs taas vaihteeks
Tuttuja oli paljon paikalla ja oli tosi kiva nähdä teitä kaikkia piitkäst aikaa

Hmm. Eipä näihin kommentteihin paljoa tarvitse lisätä. Jos alakertaan tulisi chilli ja parvelta saisi pöytiä ja tuoleja pois... sehän olisi jo iso parannus! Ja tietenkin kaikki tilat heti alusta asti käyttöön eikä vain tipoittain pitkin iltaa.
Oma iltani ei ollut hääppöinen, mutta se johtunee normaalin -mielentilan puutteesta. *känni* lienee jotain osuutta asiaan
Kiitokset ihanille ihmisille paikan päällä Sohva ”pehmusteineen” sekä juttuseuroineen tuli todella tarpeeseen
Anteeksi Mirjamille kun häippäisin suunniteltua aiemmin, mutta jalat, pää ja vatsa veti kaikki eri suuntiin -> kutsui.
Ja onnittelut vielä Mariannelle kertaalleen: Hyvää syntymäpäivää!

[q]Ozie:
---
Datawolf:
Tosin ne poket olis voinut olla päästämättä niitä alle 20 vuotiaita sinne sisälle. Jos tapahtumaan on K-20, niin mielellään pidetään kiinni siitä.
---
En kyllä muista koska 18v ei oo päässy hallmarkin bileisiin Hesarillakaan, joten eipä mun mielestä tossa mitään uutta.
[/q]

Hesarilla? Millon ne on muka siel ollu?

Bileet oli ihan jees, ihan kuin jotain olisi puuttunut. La Tour oli täynnä, oli kuuma, ja oli hankalaa parkkeeraa mihinkään istumaan. OlliS:n setistä eteenpäin tuli lähinnä istuttua, kun kerran löyty loistava paikka yläkerran parvelta.

Olipas taas erikoinen reissu

jone

oli kyllä kivaa*iloinen* kiitos kaikille seurasta ja fiiliksistä=)

Njaa ... kuski mokaili ihan kympillä ja sitten kun vihdoin viimein pääsi perille niin satoi oikein kunnolla.No ei se mitään oli silti ihan jees.

[q]Nymfiana:---
Voi vittu!!! Noi öyskääjät vois jäädä himaan... Jos on pakko öyskää ni öyskää sit jatkoilla tai himassa, mut EI uuden venuen avajaisissa!!! Se voi hyvin helposti johtaa siihen ettei halluja enää LaTourissa pidetä (vaikka kuuleman perusteella se ei moniakaan haittaisi...)
[/q]

Niin, tahallaanhan ne öyskääkin ;)
Onhan noita nähty, toivottavasti se henkilö on vaan kunnossa (ja oppinut tästä?), se on mielestäni tärkeempää kuin mitkää avajaisbileet.

[q]Wegez:
..ja chilli oli hieno..vaikka vähä epäilyttävän näköne..
[/q]

Hieno ja kotoisa *sydän*

Metsässä oli kiva meininki ja kivoja ihmisiä, mitäs muuta sitä kaipaisikaan.

Jooh.. kyllä menee mullakin negatiiviseks palaute näistä bileistä..

En tiedä muista, mutta kun näin paikan ekaa kertaa parveineen niin tuntui kuin olisi tullut jonnekin laivan pääbaariin ;-) Ehkä juuri yksi iso ongelma ja fiilisten latistaja oli se, että ei pystynyt tanssimaan rauhassa - ongelma varmaan oli tosiaan vielä suurempi kun joutui olemaan siellä takajoukoissa, jossa ”liikennettä” oli PALJON enemmän. Onneksi lopulta löytyi parvelta rauhallisempi alue, jossa sitten tunti-pari meni oikein sopuisasti

Hmm, liikaa väkeä tosiaan.. Tanssilattia ei ollut ainakaan isompi kuin esim Maestrossa, jossa noita unofficial tanssialueita oli enemmän (esim. VIP-alue), jolloin väki jakautui tasaisemmin koko alueelle. Vaikka heiluisin kuinka lailla niin eipä tällaisesta pienestä naisen rungosta saa niin paljoo pelotetta aikaiseksi, että sitä tilaa saisi lisää *vink**iihhih*

Mutta JOS täälläkin mainittuja asioita otetaan huomioon esim. seuraavissa Halluissa niin ehkä LaTour vielä saadaan ihan asialliseen kuntoon ja kuosiin. Valoista ja dekoista ainakin isot plussat, musa oli ehkä hieman tasapaksuhko setti - osin juuri äänentoiston takia.

Parempia aikoja (?) odotellessa....

..niin ja niitä kuvia.... tulossa on - ainakin tuli näpsittyä kun muutakaan ei voinu!

[q]tuisku:
La Tour ei todellakaan sovi bilepaikax, niinku kaikki muutkin täällä on jo sanonu nii sanompa vielä kerran.. LIIAN PIENI PAIKKA!!!
[/q]

Tai sitten vain huonosti käytetty. Uusinta kokeilu hieman erilaisella konseptilla tulee sitten ainakin Colorsissa.
Itse en ollut halluissa paikalla, mutta toivon ettei samaista ryysistä mistä olen kuullut joudu itse kokemaan.

Joooo-o. Tanssimiseen oli kyllä turhan vähän tilaa. Mulla ainakin lähtee hermo siinä, että joku käyttää kyynärpäätekniikkaa tanssitilan saamiseks - mitä tapahtui ihan riittävästi

Ja sit vaatetuksen perusteellako te klubijumalat jotka kaiken tiedätte voitte päättää kuka saa tulla sisään ja kuka ei????? Itse en tule itseäni esittelemään, enkä mihinkään muotinäytökseen, vaan tanssimaan ja nautiskelemaan musiikista. Sori että olen aiheuttanut teille esteettisiä haittoja - aion tehdä sitä vastedeskin, sori jo etukäteen siitäkin. Paitsi tietty jos en seuraavalla kerralla pääse sisään normikuteissa.

Tykkäsin musiikista kyllä ja paikkana LaTour ihan mukiin menevä. Mutta täällä on kyllä tehty loistavia kehitysehdotuksiakin, kuten parvekkeelle tilan raivaaminen, alakerran tilojen käyttöönotto jne jne.

joop...iha liikaa porukkaa...ilma ei kiertäny muute ku tanssilattian etuosassa, missä oltiinki sit melkee koko ilta mut oli muute iha onnistuneet bileet..

[q][Nuclear]:
---
1ncarnation:
Todennäköisesti eivät tansi paljon/ollenkaan .. completely out of place vaatetus :) , ´´tää on paska musaa´´ kommentit.. sitten jotkut jotka vetäävät hirveät perseet siel..ja ylimieliset naamat.. ja eivät osaa tanssia :P
tietenkin on poikkeuksia,joten en sano et kaikki ´´scenettajat´´ tanssivat koko illan eivät juo ja pitävät UV sensitive housuja.. :)
---

Jos noi ylläolevat määritelmät pätee, niin sit must tuntuu et ”vanhat parrat” on kans näit ettei ne tajuu klubikulttuurista mitään. Vaikken ite oo lähelläkään vanhaa partaa, niin kyl noita ominaisuuksia on tullu vuosien varrella vaan enemmän ja enemmän (pl. ylimielinen naama :P ).

Sillon kun biletyksen alotti, niin jakso panostaa tohon pukeutumiseen ”biletyylisemmin” kun taasen nykyään saa farkut kelvata. Tanssi jääny myös vähemmälle ja jos tanssii niin ei oo enää sitä samaa ku alotellessa et yritti/teki mieli vetää jotain vtun siistei muuvei, niin ehkä se sit näyttää siltä ettei osaa tanssii hyvin :D Ja musiikkiakin kritisoi tiukemmin ku ennen...eli loppujenlopuks tuntuu et noi asiat mistä ei-bilettäjän tunnistaa tuntuu menevän skidisti hanuriin.
[/q]

sen takia mä sanoinkin suurinpiirtein... ei tietenkään ole mikään scheme..on semmosii kuin sinä,mut on muitakin :D

ja muillekkiin..ei niitä voi vaan noin määrittää ... emmä mikään kaiken tietävä oo...

[q]Jep kalja/siideri/insert_your_drink_here kädessä pousaaminen ja kavereiden tapaaminen bileissä on se juttu ”vanhoille” parroille. Imo on ihmisillä tähänkin oikeus jos maksavat. Ja kuuluu tämäkin ”klubikulttuuriin”[/q]

emmä oo noin sanonu..sä kysyit vaikean kysymyksen vastasin miten pystyin... joten ole kiltti unohda :D

ps.mut jos siinä on keskel 3 ´´gangsta wannabee´´(vissin mulla oli paska tzägä) riehumassa niin enpä oikein usko et se kuuluu ´´sceneen´´..

liikaa porukkaa = ihan perseestä*eiei*

O