Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
[q]Mizfir:
ja ulos selviydyttyämme sisällä huomaamamme öyske-sankarin päätyminen ambulanssiin*ding* ei näin*eiei*
[/q]
Ja kaikki täällä on ihan sata varmoja, että se oli juuri jonkun kielletyn substanssin nauttimisesta johtunut tila, minkä takia hänet
ambulanssiin vietiin...
Mielenkiinnosta vain kyselen.
La Tour ei ole sopiva paikka näille bileille... tai jos jatkossakin pitävät, ni jotain rajaa siihen ihmis määrään..
Hengittäminen ei onnistunu, juoman saaminen kesti Todella kauan ja liikkuminen oli mahdotonta.. Suurin osa ajasta meni ulko-oven vieressä henkeä haukkoen...
Oli kyl hyvää musaa, mut ei mahtunu tanssii kunnol ja sit jengi töni koko ajan ym. Oli iha sairaan guuma ja tosiaan juomia sai jonottaa kyl hetkisen. Tuntu että ois ollu iha liikaa jengii tos paikas...
paikka sopi mun mielestä ihan jees, mutta porukkaa oli ihan liikaa :/
muutama kuva tapahtumasta:
http://photo.anyon.org/?gallery=5
Musiikki
La Tour tuolla ihmismäärällä
henkilökohtaisesti ahdisti liian pieni tila liian paljon ihmisii...kuumuus...näit perus valituksii...edelleen maestro parempi venue...
Mä tykkäsin. *sydän*
Tilaa tanssiakin löyty ku meni sinne reunalle tanssii, siin oli myös joku sellanen ovi jonka raoista tuli kokoajan raikasta ilmaa joten ei ollu liian kuumakaan. Sit tuliki tanssittua noin 3,5 tuntia putkeen, musiikki oli hyvää, Thrillseekers kruunas illan.
[q]Velocity:
Musiikki
La Tour tuolla ihmismäärällä *eiei*[/q]
Joo, siis tää oli aika hyvin tiivistetty... Ei siellä oikeasti voinut siitä musasta nauttia kun tanssilattia oli NIIN täynnä, siellä oli NIIN kuuma ja NIIN vaikea hengittää Aamuissa oli ihan eri meno, mut siitä sitten erikseen.
Valot oli aika hienot kun niitä tajus huomata, samoin videoscreeni oli varsin toimiva - vaikkakin siinä oli selkeitä raitoja mitkä ei varmaan kuulunut ideaan. Paikka oli ok mutta liikaa ihmisiä, tai sitten ihmisiä oli just tarpeeks ja paikka oli liian pieni... Kumminpäin vaan
Mut kivaa porukkaa siel oli, musa toimi vaikka melkein koko aika meni istuessa, ja ... ei siinä kait sen kummempaa.
[q]MaSari:
Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.[/q]
Jos tiskiltä käy vettä hakee, niin kyl omasta mielestäni siitä kuuluu myös maksaa (aiheutuuhan siitä kuluja raflalle), pari euroa alkaa olee mulle se aika maksimi mitä siitä viittii maksaa (vesijohtovedestä siis, pullotetusta voi pikkasen maksaa ekstraa).
Hmm, kai Hallut Laturissakin voi tamppailla, mut tolla äänenpainolla ja tolla väkimäärällä ei kyllä ihan kympin bileitä saa aikaan.
Tällä kertaa myös setit olivat aika tasapaksuja, vähän kyllä petyin, pitää myöntää (tai sitten se oli vaan se ääni mikä puuttui). Olli vois kyllä panna setin pikapikaa nettiin, niin voisi kuunnella sen uudestaan, hyviä biisejähän siinä oli. Tapilta tuli loppuun sitten vähän liekitystäkin, niin päästiin pomppimaan!
Henkilökunnasta mulla on kyllä vastakkainen käsitys kuin monilla, mun kohdalla ainakin palvelu pelasi ihan hyvin ottaen väkimäärän huomioon. Ja sitten kun ajattelee, että varmaan oli heillekin uusi kokemus, niin ihan kivan ennakkoluulottomasti oltiin palvelemassa, tosin ei sentään aivan niin innostuneina sentään kuin Maestrossa silloin ekoissa bileissä.
Mut Halluissa parasta on kuitenkin se, että siellä on paljon kavereita, ja se puoli oli 100 % kunnossa! Jos joku jäi halaamatta/tervehtimättä/kättelemättä, niin tässä vielä kollektiivisesti:
Suurin osa listahitti musiikista varsinkin sellaisesta joka on tehty osaltaan tanssittavaksi kun robbien monet viisut britneyt sun muut niin kyllä ne hmm aika kamalia on mun mielestä mutta moni näyttää tykkäävän koska ei ne fyrkkaa tekis muuten niin paljoa mut en mä ees toivo et suurin osa alkais tykkäämään konemusiikista. Varsinkaan niin paljoa, että haluis alkaa bileissä käymään.
Hyvää musiikkia, hyviä kavereita, hyvä fiilis, mutta liian pieni tanssilattia.. Jos Hallmarkit jatkaa La Tourissa, menen kyllä uudestaan katsomaan, mutta jos on samanlaista kuin eilen..saa nähdä jääkö viimeiseksi kerraksi..
[q]Cera:
---
MaSari:
Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.
---
Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.
[/q]
No johan on palvelua Ei voi ainakaan syyttää henkilökuntaa ihmisystävällisestä palvelusta
[q]
remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*
[/q]
itsellä makso vesilasi 2.. mielenkiintoinen hintahaarukka on sitten ollut..
Noh, hallut ei oikeen napannut tällä kertaa, tadaa kun oli ahdasta plaa plaa kaikkee.. vaikka oli joskus tunkua, mahtu Hesperiassa kyll hyvin aikanaan tanssimaaan kun pystyi tanssimaan muuallakin eikä vain tanssilattialla.. Laturissa taasen oli mahdollista tanssia ainoastaan tanssilattialla, sillä muu alue olikin sitten kulkureittiä, jonka ansiosta kyll pääsikin liikkumaan hyvin.. mut mut..
kaikenkaikkiaan oli ihan jees bileet, vaikka ei mitkään ihmeelliset ollutkaan.. ens kerralla sitten paremmat, toivottavasti*joo*
en tykännyt syyt täällä onkin mainittu jo, lisäksi vielä pari jotka ei johtuneet paikasta/järjestäjästä.
[q]UnityF:
en menny ees sitten tanssimaan vaan viihyin meijän sohvalla... [/q]
Joo... se sohva *sydän*
Sit siel oli se yks keski-ikänen känniääliö, joka yritti hiplata mua koko ajan ja kähmi ja ja YÖK!! Vaikka yritin eka hienotunteisesti ja sitten ihan suoraan jo sanoin että ei menen pois, niin ei tajunnut...Seuraavasta kerrasta olisin kutsunut poket ja heitätyttänyt sen ulos
[q]ville:
Vastaavanlainen tungos oli imho myös hesperiassa kun paikka oli täynnä. Lisäksi baarihenkilökunta selvisi ryysiksestä uskomattoman nopeasti, eikä juomaa pitänyt jonottaa kovin pitkään.
[/q]
En välttämättä ole ruuhkaisimmissa Hesperian bileissä ollut, mutta paikan kulkuväylät olivat kuitenkin tilavammat ja luontevammin väkeä "ohjaavat" kuin esimerkiksi La Tourin päätilan kakkos-/parvekekerros. Ja en kyllä Hesperiassa koskaan joutunut taistelemaan tietäni baaritiskille niin raivokkaasti, kuin eilen La Tourissa.
Samoin kuin joku muu palautetta antanut, en viihtynyt kovin kauaa väenpaljouden (tai pikemminkin tiheyden) takia. Go figure, ehkä oon sit vaan vässykkä kermapuppeli. ;)
En kyl tiiä mis oon ite ollu, mut ilmaa tuntu riittävän paljon paremmin ku muis bilepaikoissa (pl. Maestro). Ihmisiä oli kyl liikaa, lähinnä tanssilattialla. Ja varpaille astu x määrä tyyppejä illan aikana, aika pitkälti siitä ku paikka oli täynnä "käytäviä" ja niissä sit joutu hengailee ja ku porukka seikkaili edes takas niin kukin sai sit osansa.
Tanssilattian takana oleva tilanjakaja oli aika hanurista, ohjas kaikki tanssilattialla menevät ihmismassat pienistä "aukoista" sisään ja niihin sit synty pullonkaulat. Paikkana kivannäkönen kyl muuten eli pienemmällä väkimäärällä uskoisin et toimis varsinkin hyvin, valotkin tais olla ihan kivat ku harvoin niihin kiinnitän erityistä huomiota mut eilen kyl :D
Paskaa, paskaa, paskaa..... aargghhh
Hyvä paikka kaikinpuokin, mutta aivan liikaa porukkaa....
Palvelu pelas ihan hyvin....
KOkonaisuutena jäi ihan hyvä maku , mutta oikeesti jotain rajaa TOn väenpaljouden suhteen........
Ps..... Akustiikka tai joku mätti , koska musa soi todella huonosti koko illan.....