Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Chix on Dixien paras esitys tähän asti - watch and learn! Sebastian rokkas vitun kovaa
Uuuuuaaah! Iha jees settiä Dancefloorilt ei meinannu päästä pois, ku kokoaja tuli hyvä kipale.
Sebastian hallitsi, Proteus omisti ja Karim teki molempia. Varsin hurjat pileet ja varsin hurja krapulakin tuli jostain kumman syystä. Ei voi ymmärtää moisia. Eikä myöskään sitä että polvet kehtaavat yrittää hajota näissä operaatioissa...
Seuraavalla kerralla taas paremmin.
Sebastian nosti eilisel setil osakkeitaan ihan kybällä....meiksiin se iski suoraan suoniin....joo ja nii alun OCTANIN setti oli kans mieleton aivan mielettömän hyvät kemut taas*iloinen*
Ihan huippu kekkerit! Loistavaa musiikkia, varsinkin Sebastianin ja Karimin setit oli mun mieleen. Tuli tampattua ihan huolella..
*sydän* RUSH *sydän*
Tsiiiiiiiiiiiiiisus Huoh pojat... Hyvin ajoitte eilen mun kiksukärpästä pois joka on ollu mussa koko kesän aika vahvana.. eilen viihyin tanssilattialla oikeen mukavasti
Mutta... minä tyhmä tanssin siinä stobon lähettyvillä ja ylläri pylläri se teki tehtävänsä.. just kun Karim aloitti soittaa niin pää oli hiton kipee ja oli tosi paha ja etova olo josta sitten päädyin vain alakertaan laskemaan minuutteja milloin bileet loppuu..
+ Valot oli aivan mahtavat... valomiehille iso kiitos..
+ Paljon porukkaa paikalla
+ Pääsi käymään ulkona viilentymässä
+ Upea musiikki
+ Paras paikka Rush.in bileille on aktia sali
- lämmin vesi josta kiskottiin 2e (3tuoppii ostin joka kerta sama juttu *igor*)
- ilmastointi... ens kerralla vaikka jotain tuulettimia..
Kiitos kaikille järkkäreille ja kavereille ja uusille tutuille olisi ollu aivan mahtavat kekkerit jos mun pää ei olis hajonnu loppupuolella... tästä lähtien osaan varoo stroboo viel enemmän..
jaa-a... mitäs sanoisin näistä.... daah... ei mitään erikoisempaa halluihin verrattuna - aika pettynyt suoraan sanoen, vaikka vitun hyvä dj onkin. ei mitään vertoi tyyliin Kremilin, Havana, Gatecrasher... Oakie näytti aika narkkarilta btw.
onneks Cattaneo sentään kuulosti hyvältä parin tunnin unen jälkeen
Ja tosiaan kyllä ihmetytti se ihmismäärä, mistä varmaan 20-40% edes tiesivät kuka siellä on soittamassa! :D Ihan sama, vaikka olisikin ollut Nykäsen Matti ja silti kaikki olisivat hurranneet!! Olisin mielummin kuunnellut vaikkapa Orkidean setin, mikä olisi varmasti ollut paaaljon ihanempi.
Oli kyl mahtavat bileet!! tulin aika myöhään paikalle mut ehdin silti bilettää viimeiset 2.5 tuntii täysillä!!!
Kiitos Sazulle sisäänpääsystä!
Kiitos kaikille tutuille mun tylsän illan pelastamisesta!!!
Kiitti bileistä jotka meni osaltani aivan ohi.
Hyvä seura pelasti päivän. Tungos, vessat (alakerran ravintolapuolen vessat avattiin aivan liian myöhään) ja viimeisenä vakioniittinä hyvän tanssipaikan löydyttyä pari läskimakkarateiniä änkee perseensä siihen, pistää käsilaukut rinkii ja alkaa imee röökii ja olevinaan pous.
Mistäs sitä aloittais...Ennen pileitä tai oikeestaan ennen bussi matkaa oli vähä perhosia vattassa MUTTA kyllä se siitä lähti ku bussiin päästiin jaliikkeelle Bussissa oli jo kaikki ihan tunnelmissa polkaten kunnes saavuttiin pileisiin siitä se sitten lähti vähä aikaa rauhassa oloa ja juttelua...kunnes sai asiallisen fiiliksen päälle ja eiku tanssimaan ja siellä sitä sitten oltiinki 5 h putkeen standillä koko ajan ku ei voinu jättää yhtään dj:tä pois ku kaikki heitti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mielettömiä piisejä...VARSINKIN KARIM *sydän* en turhaan oo sanonu et Karim olis yks mun lempi dj:stä meinaan kaveri nosti kyllä kaikki yli odotusten Bussin järjestäjille SUURI KIITOS JA TIETENKIN Pileiden järjestäjille meinaan että saitte yhen hh kingin sinne soittaa Ja kiitos täydellisestä matkasta tientenkin Bussissa kaikille olleille Nää pileet meni omalla kohdalleni kyllä Ykköseksi ja siellä pysyy kunnes toisin todistetaan...mut hyvänä kakkosena Konemetsä *sydän* Seuraavia pileitä odotellessa PS.Kuvia odotellessa
Asialliset kekkerit....tällainen kova mättö tekee tällaiselle kiksupellelle hyvää aina silloin tällöin...*jiihaa*
Erikoisena positiivisena seikkana mainitsisin sen että vaikka korvatulppani jäivät kotiin, löytyi onneksi tanssilattian peräpäästä hiljaisempia alueita, joissa saattoi suorittaa rituaalimuotoisen tanssinsa läpi menestyksellisesti ilman rikkoutuneita tärykalvoja.
Hooh. Oli aika anti-biletysfiilis jota korosti se, että olin kuskina niin eipä nuo nyt omalta kohdalta mikään tajunnanräjäyttävä kokemus ollut
Mut kai siel oli kivaa.
Vitun kuuma oli ainaki, tuli hiki sillonki ku ei tannsahdellu
[q]JustinSane:
[/q]
Ja me just kavereitten kanssa mietittiin et siel toimis hemmetin hyvin toi ilmastointi tai sitten on vaan jääny jotain pientä suuhun klubilta ni mikään ei sen rinnalla tunnu miltään
[q]Sucy:
Ihanaa, mahtavaa, upeeta ja aivan loistavaa*joo**jiihaa*
Nyt hajoo jalat....ei ois kannattanu viihtyy noin paljoo tanssilattialla....Mutta kun...eihän sitä voi olla sieltä pois!!!
Iso kiitos matkaseuralle*hali*
Turku tuli, näytti ja valloitti*muhaha*
[/q]NIMENOMAAN!!!!!! nyt on vielä viikko aikaa parannella puolihalvaantuneita jalkoja, soivia korvia ja käheetä ääntä ku sit seuraavax on locot suuri, ihana kiitos kaikille jotka oli mukana nostamassa tunnelmaa ja kiitos järjestäjille.
uu mielettömät bileet*sydän* oli kyllä niin mukavaa*hihu*
ja karim oli kyllä niin
kivaa oli*jiihaa*
Voi Jesus ku oli kerranki taas hyvät pirskeet Musiikki li hyvää, potukkaa oli sopivasti ja oli jokseenki viel paljon tuttui joita ei hetkeen oo näkyny Kyl tää tyttö tykkäs ja kyl sen huomaa nyt jaloissakin hieman Tuollaisia lisää
ROKKAS täysillä!! Proteuksen kiksusetti oli ihan karvat pystyyn nostattava ja muutenkin hyvä kokonaisuus. Valo show ja chix on dix myös
Asiallinen meno oli.... hyvää musaa ja paljon "viihdettä" *nauru**vink**nauru* hohoho! no juu selvinpäin olin ja oli KIVAA eli aika outoo
[q]Rocca:
---
JustinSane:
---
Ja me just kavereitten kanssa mietittiin et siel toimis hemmetin hyvin toi ilmastointi tai sitten on vaan jääny jotain pientä suuhun klubilta ni mikään ei sen rinnalla tunnu miltään
[/q]
Musta kun tuntu, et siel ois ollu sellanen toispuolinen ilmastointi*nauru* Siel "sivustagel" missä oltiin, ni tuntus olevan hemmetin hyvä ilmastointi verrattuna esim. lavan eteen!!!