Teinixit bileis

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]täh?
[/q]

jos ei kerrasta auennut niin lue uudestaan...

[q]mut aiheesta jatkaen sillä lipulla katetaan tila- ja laitevuokra, henkilökunnan palkat ja jos on anniskelulupa myös viinatakuut. dokaava ihminen pistää iisisti 5-20-kertasesti sen lipunhinnan likoon, mikä tarkottaa lähinnä sitä että järjestäjälle saattaa jäädä jotain taskunpohjalleki sen sijaan et kaivaa omasta taskusta katteita. esim. niissä hallibileissä, joita ei pahemmin kukaan uskalla nykyään järjestelläkään yksistään viinatakuu on helposti luokkaa 5000e, jollain tulliklubilla ei oo tehty yli viiteen vuoteen plusmiinusnollaa kauniimpaa tulosta, yleensä menee vitutuksen puolelle. et se siitä ku kakaroilla on niin ihqsiistii.
[/q]

Nojoo, ehken ottanut nyt järjestäjien näkökulmaa tarpeeks huomioon. Tästä varmaan on muutakin keskustelua olemassa, että on varmaan turhaa täs alkaa enempää jauhaan.

[q]sit on toki privat erikseen 15v perinteellä mut ku keskustelukumppani on luokkaa who are you ja mitä vittua sä selität ni ei sit mennä tällä kertaa niihin :)
[/q]

Laita ihmeessä sitä privaa jos jotain sanottavaa on...

No onhan noita metsäbileiltä yms. minne pääse vaikka ei oiskaan täysikänen...

[q]Jinx, 28.9.2005 10:58:
No onhan noita metsäbileiltä yms. minne pääse vaikka ei oiskaan täysikänen...
[/q]

No niistä ei kuule jos ei jo ole piireissä. Aloittelevalle konemusasta kiinnostuneelle ne ovar harvoin vaihtoehto.

kerran bileissä alaikäisenä ja sinnekkin mut kannettiin.. hyvä niin.. mutta sitten odotin 3kk että täytin vuosia ja pääsin ihan lailiisesti sisälle tietty olin jo muutaman vuoden k16 bileissä ravannut ( Etana *sydän*) joten tiesin jo vähän missä mennään

mutta nyt kun katsoo esim. just noita kuvastoja niin en mä ny mielellään kattele n+1 määrää kuvia jossa tosiaan on noita nippanappa sakkolihaa imemässä toisiltaan hampaat suusta.senku käyvät bileissä mutta pitäsivät edes matalampaa profiilia.*kissatappelu*

Pokethan tämän suurilta osin määrittelee että ketä päästävät sisään ja ketä eivät ja ihminen erehtyy,ymmärretään se mutta kun suurin piirtein tullaan levylaukussa bileisiin niin ei ei.. asia erikseen jos tosiaan on esiintyjä jne.

mutta teini olet itsekkin vielä joten enpä mutise asiasta enempää.. baareis oon kerenny vallan loistavasti olemaan ja kerkeen viel tulevaisuudessakin

tsemppiä ja hyvää m,ieltä vaa kaikille

[erinäisiä clippei kaikenlaisista vaihtoehdoista päästä bileisiin "laillisesti", jos on alaikäinen]

Bileitä tulee, bileitä menee... myöskin ihminen vanhenee ja ikää kertyy. Tästä syystä autuaammin ilmoitan että melko spesiaalii settii porukka tiputtelee! *jiihaa**aplodit*

1) Miksei kukaan kerro asiaa topikin perustajan näkökulmasta vaan leimaa topikin välittömästi (tyyliin paskaksi)?

2) Miksei kukaan kerro aiheesta mitään uutta?

3) [spesiaali kysymys] Miksi Matti päästettiin vankilasta ja miksi toissapäiväsissä (muistaakseni toissapäivän!) uutisissa oli ilmoitettu että belgialaisessa lehdessä oli kerrottu ilmeisesti Matin vankilasta vapautuminen?

*piis**pepsodent*

edit: typo

Mulla ei ole tähän pehemmin mitään vastaan sanomista, kun itsekkin kävin ainakin 3vuotta alaikäisenä bileissä

[q]tapiov, 27.9.2005 19:59:
Mutta pakko sanoa että bileissä harvemmin nään mitään alaikäisiä tai sitten vaan en huomaa mutta kyllä normaalibaareissa esim. Highlightissa on enemmän aina niitä "Teinixejä"*poks*
[/q]

...ihan vaan mielenkiinnosta, että missäs tämä highlight sijaitsikaan? *kuolaa**hih*

t. perv

[q]tapiov, 27.9.2005 19:59:
pakko myöntää että kyllä sitä itsekki tuli käytyä sillon kun ei ikää vielä riittänyt.

Mutta pakko sanoa että bileissä harvemmin nään mitään alaikäisiä tai sitten vaan en huomaa mutta kyllä normaalibaareissa esim. Highlightissa on enemmän aina niitä "Teinixejä"*poks*
[/q]

Voipi olla ettei ne TP:t pukeudu niin pissismäisesti bileisiin kuin baariin..? Muutenkin jonkun muijan iän arvioiminen ilman pissispukeutumista on sangen vaikeaa.

Tohon listaan kannattaisi lisätä überteinipaikoista ainakin Ooppera, Ale sekä Premi.

Mut noin muuten mua ei suuremmalti häiritse alaikäset jos ne käyttäytyy fiksusti eivätkä ala riehuu yms ni olkoot.. Sääli vain muutamien kivojen paikkojen mainetta kun menevät tiputtamaan K:ta parilla vuodella ja sitten TP:t ryntää niihin.

Olenkohan mä elänyt jotenkin tylsän nuoruuden kun ensimmäistä kertaa kävin baarissa vasta 18 täyttämisen jälkeen?
Olin sentään pitkän aikaa tyytyväinen siihen olemattomaan alkoholimäärään, mitä tarvitsin että sai päälle nousuhumalan

[q]Mellberg,

mutta nyt kun katsoo esim. just noita kuvastoja niin en mä ny mielellään kattele n+1 määrää kuvia jossa tosiaan on noita nippanappa sakkolihaa imemässä toisiltaan hampaat suusta.senku käyvät bileissä mutta pitäsivät edes matalampaa profiilia.*kissatappelu* [/q]

Tästä olen samaa mieltä

En voi itse hirveästi mäkättää jos bileissä heiluu alaikäisiä, itse taisin olla 15vee kun olin ekan kerran K18 bileissä, mutta olin tiukasti isoveljen valvovan silmän alla ja en juonut mitään. Pelkkä se seikka että pääsin "oikeisiin reiveihin" riitti mulle, olin aivan onnesta soikeana ja tanssin koko illan selvinpäin

Viimeksi kun itse havaitsin alaikäisiä mimmejä (poikia vaikeampi huomata kun eivät tee niin älyttömän suurta numeroa itsestään) he tekivät kaikkea muuta kuin käyttäytyivät hyvin. Mimmit olivat sekaisin kuin seinäkellot ja pitivät älytöntä pissis-showta

Lisäksi mua järkyttää se että nää neidot ovat useimmiten unohtaneet vaatteet kotiin mutta makunsa kullakin

Mä nyt oon vaan vanha ämmä joka päivittelee nykyajan nuoria

Mut kivoja bileitä itse kullekin, toivotaan että kaikilla on vastedeskin hauskaa ja että kenellekään ei käy mitään pahaa

[q]La Petite, 30.9.2005 07:27:

Lisäksi mua järkyttää se että nää neidot ovat useimmiten unohtaneet vaatteet kotiin mutta makunsa kullakin
[/q]

köh pata kattilaa soimaa köh köh

http://klubitus.org/kuva.php?id=5363

[q]ezzy, 30.9.2005 14:34:
---
La Petite, 30.9.2005 07:27:

---

köh pata kattilaa soimaa köh köh

http://klubitus.org/kuva.php?id=5363
[/q]
Mulla on tossa esim housut jalassa no, joo kuten sanoin makunsa kullakin

Tää teini tykkää ainaki bilettää

[q]La Petite, 30.9.2005 07:27:

[/q]

sehän on just

no en ny sanois että näillä vanhuksillakaa ois kaikil vaatteet päällä itseni mukaan lukien.. aika niukasti välil laittaa rytkyy päälle mutta eihän se väärin ole?

mutta jokaisella on omat syynsä käydä bileissä, on sitten 16 tai 20 vuotias mutta ei noita ikärajoja huvikseen tai ihmisten kiusaks olla säädetty... mutta aina noita alaikäsii tulee olemaan baareis/bileis joten aika turha niistä on sillee valittaa, tekee sitten asialle jotain jos se kovastikkin häiritsee :)

pissikset on tyhmii

[q]Mark Hamilton, 1.10.2005 18:36:
pissikset on tyhmii
[/q]
Hyvin perusteltu.

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.10.2005 18:36:
---
Mark Hamilton, 1.10.2005 18:36:
pissikset on tyhmii

---

Hyvin perusteltu.
[/q]

Joo ne ei osaa käyttäytyy, siveelisesti..

[q]Mark Hamilton, 1.10.2005 18:38:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.10.2005 18:36:
---
Mark Hamilton, 1.10.2005 18:36:
pissikset on tyhmii

---

Hyvin perusteltu.

---

Joo ne ei osaa käyttäytyy, siveelisesti..
[/q]
Eiköhä tuotaki esiinny ihan jokaisessa ikäryhmässä, et halutaan olla kelteisillään bileissä.

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.10.2005 18:39:
Eiköhä tuotaki esiinny ihan jokaisessa ikäryhmässä, et halutaan olla kelteisillään bileissä.
[/q]

Kyllä varmasti...

Oon tässä jo jonkin aikaa ihmetelly et mitä helvettiä noi teinixit tekee K-18 bileis*täh*? No oon myös huomannu et moni muukin ihmetttelee sitä samaa ja dissailee ihan kybäl kuvis ja foorumeis, mut miksei kukaan tee asialle mitään? Teinit tulee ns. DJ:n kainalos ineen bäkkärille ja sit sielt ilmaantuu illan edetes bileitten puolelle, mut mitähän sattuis tapahtuu jos tuliskin ratsia? Jengii alkaa tippuu pois yksitellen ja sit ku löytyy liikaa alaikäisii ni bileet kielletään, onx sit kaikil hyvä mieli???? Ja varmaan bileiden järjestäjätkään ei kaikki edes tiedä et siel ”Liisat” pomppii puol alastomina erinäisis päihteis ym. ja vaik ois miten esitanssija tai muu vastaava ni se ei asiaa muuta et K-18 tarkoittaa et ne alaikäiset pitäis pysyy pois!!!

Sorry nyt vaan pikkuiset, mut kasvakaa kotona hetken aikaa ja ilmaantukaa sit ku plakkaris 18 vuoden ikä.

O