Suurinta herkkuani on...
Maissi on parhautta.
Hot as Shit ja muut vastaavat Chili ja Hot Saucet on Herkkua. Jim Beam Hot sauce*sydän*
Täl hetkel ei jädet ja muut maistu. Pirkka Asidofilus-Bifidus rukiinen pähkinäjogurtti 400 g Kyl ne virolaiset tekkee sit aivan tautisen hyvää Jugurttia. Ja sopii masullekin.
Joskus tulee hemmoteltua itseä feta- tai vuohenjuustowrapseilla.
Espresso ja minttusuklaa *sydän*
[q]crissy, 4.9.2007 11:32:
tällä hetkellä narskujuusto..
[/q]
jos tarkotit leipäjuustoa niin oon ihan aivan samaa mieltä*kuolaa**kuolaa**slurps**slurps**joo**vink**hih*
[q]MiLindiNi, 4.9.2007 12:50:
leipäjuustoa
[/q]
Lämpimänä lakkahillon kera! Mums!
Stifado kreikkalaisella salaatilla on kyllä hyvää.
[q][leipäjuustoa
---
Lämpimänä lakkahillon kera! Mums!
[/q]
EI SAA KIUSAA !!!!*slurps**slurps**slurps**sydän*(annosta kohti)---->>>>
[q]kosmo, 4.9.2007 10:13:
almondyn Daim-piirakka jota saa haaparannan ikealta kolmella eurolla kokonaisen piirakan! Coffe-houset jne. myy samaa piirakkaa kolmella eurolla viipale. namnam
vielä on onneksi pakkasessa muutama :D
[/q]
Eli ilmeisesti tämmönen mättö.
http://hunger.bluephod.net/pictures/almondydaim2.jpg
Miten tuo valmistetaan, vai voiko tuon syödä suoraan paketista?
[q]Timce, 4.9.2007 13:11:
---
kosmo, 4.9.2007 10:13:
almondyn Daim-piirakka jota saa haaparannan ikealta kolmella eurolla kokonaisen piirakan! Coffe-houset jne. myy samaa piirakkaa kolmella eurolla viipale. namnam
---
[/q]
[q]Timce Miten tuo valmistetaan, vai voiko tuon syödä suoraan paketista?
[/q]
Sulata ensin Tosin jotkut väittää että on kohmeisena parempaa
suklaa yhessä tai erikseen vanilja-tai vadelmajäätelön kanssa
[q]MiLindiNi, 4.9.2007 12:50:
---
crissy, 4.9.2007 11:32:
tällä hetkellä narskujuusto..
---
jos tarkotit leipäjuustoa niin oon ihan aivan samaa mieltä*kuolaa**kuolaa**slurps**slurps**joo**vink**hih*
[/q]
joo leipäjuustoo hyvinki mutta KYLMÄNÄ ILMAN LISUKKEITA!
ei saa pilata hyvää juustoo lämmittämällä sitä....
[q]jos tarkotit leipäjuustoa niin oon ihan aivan samaa mieltä*kuolaa**kuolaa**slurps**slurps**joo**vink**hih*
---
[/q]
ihan sama millälailla sen laittaa/tekee sen on NIIN HYVÄÄ... ja ihmiset väittää että siinä ei ois makua *pyh* parempaa juustoa ei ookkaan !!!!
[q]MiLindiNi, 4.9.2007 14:24:
---
---
---
ihan sama millälailla sen laittaa/tekee sen on NIIN HYVÄÄ... ja ihmiset väittää että siinä ei ois makua *pyh* parempaa juustoa ei ookkaan !!!!
[/q]
Nii onki!! mies ei voi tykätä...
itseasias mulla onki sitä täs pien palanen vielä ja taidanki tempoo sen suuhun NYT!!
[q]Timce, 4.9.2007 13:11:
---
kosmo, 4.9.2007 10:13:
---
http://hunger.bluephod.net/pictures/almondydaim2.jpg
Miten tuo valmistetaan, vai voiko tuon syödä suoraan paketista?
[/q]
Ja kaikista parasta tässä on se että minäkin vehnä-allergisena voin tätä syödä *ökkö*
ja tietty varmaan keliaakikot myös.
[q]Nii onki!! mies ei voi tykätä...
itseasias mulla onki sitä täs pien palanen vielä ja taidanki tempoo sen suuhun NYT!!
[/q]
jaa*täh* mites niin ei voi tykätä kyseisestä juustosta..????? jaa..oonkos sitten naisolento..??
jätä muille kanssa sitä juustoo....
[q]MiLindiNi, 4.9.2007 14:37:
---
Nii onki!! mies ei voi tykätä...
---
jaa*täh* mites niin ei voi tykätä kyseisestä juustosta..????? jaa..oonkos sitten naisolento..??
jätä muille kanssa sitä juustoo....
[/q]
siis mun ukko ei tykkää tosta.. sen mielestä on tosi inhottavaa ku se narskuu suussa.. se koostumus on kuulemma ällöö..*täh* just parhautta..
en mä taida jättää.. se sopii nii hyvin yhteen tän rakettispagetti-jauhelihamössön kans yhteen..*slurps*
[q]siis mun ukko ei tykkää tosta.. sen mielestä on tosi inhottavaa ku se narskuu suussa.. se koostumus on kuulemma ällöö..*täh* just parhautta..
en mä taida jättää.. se sopii nii hyvin yhteen tän rakettispagetti-jauhelihamössön kans yhteen..*slurps*
[/q]
ihme ukkeli*hih* paista pikkusen oliiviöljyssä sitä niin pitäis kyllä maistua...*lmao*
[q]MiLindiNi, 4.9.2007 14:46:
---
siis mun ukko ei tykkää tosta.. sen mielestä on tosi inhottavaa ku se narskuu suussa.. se koostumus on kuulemma ällöö..*täh* just parhautta..
---
ihme ukkeli*hih* paista pikkusen oliiviöljyssä sitä niin pitäis kyllä maistua...*lmao*
[/q]
joo vois koittaa nii jäis ainaki mulla väliin..
[q]crissy, 4.9.2007 14:48:
---
MiLindiNi, 4.9.2007 14:46:
---
---
---
[/q]
niin siis tarkotin miestäs *tirks*
[q]MiLindiNi, 4.9.2007 14:51:
---
crissy, 4.9.2007 14:48:
---
MiLindiNi, 4.9.2007 14:46:
---
---
---
---
niin siis tarkotin miestäs *tirks*
[/q]
*tirsk**tirsk**nauru**nauru**lmao* meni vähä ohi.... hahahahahah!!