Suurinta herkkuani on...
[q]sapeli, 10.7.2007 21:51:
Mä tykkäsin pienenä raa'asta perunasta, pestynä, kylmänä ja kuorittuna Varmaan vieläkin pitäisin, mut ei kuulemma sais syödä
[/q]
Samis! [size=5](Siikli oli kai mun suosikki *nauru*)[/size]
Mulle maistu pienenä kalapuikot suoraan pakkasesta. Nykyään ei mee mikään kala missään muodossa alas*sars*
hillat lettujen kanssa
Härän sisäfile, medium miinus viinikastikkeella ja punaviinillä
[q]Muikku, 10.7.2007 23:59:
[/q]TODELLAKIN!
Joo kyl se on joku pihvi salettii... Ja sit tietenki Taffelin jumbo juustot missä on siis pekonii*slurps*
listan kärkeen nousi tänään ensi kertaa maistamani sushi. Kaikki ne pikkupallerot eivät olleet upeita mahtavia, mutta hurjasti tykkäsin tonnikala norimaki sekä tonnikala nigiri annoksista Lohi nigiri oli kans NAM.
Sitte herkkua myös tällä hetkellä Salt 'n Vinegar crispsit mutta vaan ihan pienissä annoksissa.
Herkku!
china bar- salaatti karmassa (ravintola) iiiso sallaadi + kevätkääryleitä ja sweetchili dibbiä <3
nami nami... parhautta <3 (ainaki nyt)
[q]Muikku, 10.7.2007 23:59:
[/q]
KYLLÄ. Ja reilulla miinuksella, kiitos
[q]
Muikku, 10.7.2007 23:59:
[/q]
nälkä tuli..
Karjalanpiirakat ja munavoi = parhautta.
Ja tomaatit on kans herkkua.
Liityn tuohon Muikun härän sisäfileen kannattajakuntaan*slurps*
almondyn Daim-piirakka jota saa haaparannan ikealta kolmella eurolla kokonaisen piirakan! Coffe-houset jne. myy samaa piirakkaa kolmella eurolla viipale. namnam
vielä on onneksi pakkasessa muutama :D
[q]kosmo, 4.9.2007 10:13:
almondyn Daim-piirakka jota saa haaparannan ikealta kolmella eurolla kokonaisen piirakan! Coffe-houset jne. myy samaa piirakkaa kolmella eurolla viipale. namnam
[/q]
Meidän lähäristä saa tota myös, luulisin kuuluvan keskikokoisten S-markettien vakkarivalikoimaan
[q]tiiplis, 4.9.2007 10:19:
---
kosmo, 4.9.2007 10:13:
---
Meidän lähäristä saa tota myös, luulisin kuuluvan keskikokoisten S-markettien vakkarivalikoimaan
[/q]
Oon kuullu että jostain äsmarketeista tms. löytyis mutta ite en ainakaan Oulun keskustan alueelta / marketeilta oo löytäny... voip olla toki että ovat olleet vaan loppu.Vois kysästä seuraavalla kauppareissulla.
paljos hintaa ?
[q]kosmo, 4.9.2007 10:27:
Oon kuullu että jostain äsmarketeista tms. löytyis mutta ite en ainakaan Oulun keskustan alueelta / marketeilta oo löytäny... voip olla toki että ovat olleet vaan loppu.Vois kysästä seuraavalla kauppareissulla.
paljos hintaa ?
[/q]
Kyl noit o vaik mis kaupois näkyny. Hintaa kai joku 4-5e
[q]serotonot, 4.9.2007 10:29:
---
kosmo, 4.9.2007 10:27:
paljos hintaa ?
---
Kyl noit o vaik mis kaupois näkyny. Hintaa kai joku 4-5e
[/q]
ok, no mä sentään säästin vähän... :) Pitääpä nousta barrikaadeille jos täällä ei rupea näkymään.
jokatapauksessa: herkkua.
[q]kosmo, 4.9.2007 10:43:
ok, no mä sentään säästin vähän... :) Pitääpä nousta barrikaadeille jos täällä ei rupea näkymään.
jokatapauksessa: herkkua.
[/q]
O
tällä hetkellä narskujuusto..