SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]
ja ei, isiä tai "isiä" musta ei ikinä tule :)
[/q]

Hohhohhoo.. Ton lauseen mä oon muutamalta mieheltä kuullut! Ja katsopas mitä joulupukki toikaan lahjaksi! Sitä kun ei niin vaan päätetäkkään tuleeko vaiko eikö! Mut ei aiheen ohi meni...

[q]pirpeli, 3.2.2009 12:56:
---
hemuz, 3.2.2009 12:53:
mäki

---

Mä kans!*pihkassa**plur**sydän*
[/q]

Ollaan hei kaikki! *sydän**pihkassa**sydän*

[q]ezzy, 30.9.2009 14:23:
viitaten vaikka http://kaksplus.fi/keskustelu/t775193
[/q]

;D

[q]Nasutin, 3.10.2009 00:08:
---

---

Hohhohhoo.. Ton lauseen mä oon muutamalta mieheltä kuullut! Ja katsopas mitä joulupukki toikaan lahjaksi! Sitä kun ei niin vaan päätetäkkään tuleeko vaiko eikö! Mut ei aiheen ohi meni...
[/q]

Juu, no jos yhtään tuntisit mua, niin tietäisit. Ei siitä sen enempää. Ja kyllä se päätetään, että tuleeko vai ei. Se on hyvin simppeliä.

[q]Mark Hamilton:
Esim Intissä pojat vituili kun ei ollu muijaa. Ja koulussa jossa oli ns junttikoviksia.

Vittuilut oli tyyliin:

"Millos sait viimeks?"

"Ooksä homo kun sulla ei ole muijaa?"

"Mä olisin tullut hulluksi jos en olisi saanut vuoteen"

"Meneekö kaikki päin vittua paitsi kyrpä"

"Kerro sitten kun oot saanu! Sitäpä saadaan odotella vähän aikaa!"
[/q]

Siihen kantsii vaan todeta ettei "laatukullia sovi missä tahansa ojassa uittaa" :)

[q]AnssiV, 22.5.2009 20:42:
Moooe! Mä tulin kokeilee että minkälaista se elämä tässä luukussa on.
[/q]

Noh, eipä siinä kahessa viikossa paljoa tuntumaa sitten saanutkaan..ja eiku takas sinkkuluukkuun.

[q]Jone, 28.8.2007 15:37:
Sinänsä niin oli varsin hyvä ja siitä seurasi sattuman kaupalla monia hienoja hommia, jotka olisivat jääneet tapahtumatta mikäli olisin päättänyt lähteä.
[/q]

... ja toisinpäin.

Naisia tulee ja menee. Itse jätin vaihtoon menemisen väliin lukiossa siksi, että seurustelin. Siitä tytöstä erosin puol vuotta myöhemmin. Mitä nyt jäi käteen? Okei, pitempi teinisuhde, mutta arvokas vaihto-oppilaskokemus jäi väliin.

Mielestäni jos on tilaisuus, kannattaa lähteä. Jos se on Tosi Rakkautta(C)(TM), niin se kestää vuoden erossaolemisen. Jos ei, niin sitten se ero paukahtaa kuitenkin jossain vaiheessa.

Makuasia toki. Itse lähtisin.

[q]xcft:
Son muuten kohta 4v kihloissa, ja muija tossa viime kuussa jo jotain puhus naimisiin menosta.
Pitäisköhän sitä jo huolestua
[/q]

SEVER! RUN! ESCAPE! HIDE!

Toiset viihtyy, toiset ei!

[q]ezzy, 3.10.2009 02:01:
---
Nasutin, 3.10.2009 00:08:
---

---

---

Juu, no jos yhtään tuntisit mua, niin tietäisit. Ei siitä sen enempää. Ja kyllä se päätetään, että tuleeko vai ei. Se on hyvin simppeliä.
[/q]

No jos yhtään tietää miten ne lapset tehään niin... Mistäs tiedät ettet jo olisi!?! :o Tai tietty jos ei ikinä ole naisen kanssa ni sitten!

[q]Birgie, 9.8.2007 07:58:
Hihii, sain jo eilen 11 ruusua
Mulla on kyl maailman söpöin poikaystävä
[/q]

*plur**pihkassa**sydän**tirsk*

[q]Nasutin, 3.10.2009 11:33:
---
ezzy, 3.10.2009 02:01:
---
Nasutin, 3.10.2009 00:08:
---

---

---

---

No jos yhtään tietää miten ne lapset tehään niin... Mistäs tiedät ettet jo olisi!?! :o Tai tietty jos ei ikinä ole naisen kanssa ni sitten!
[/q]

Katsos kun jos niitä tulee jostain mystisestä syystä, ne abortoidaan.

[q]ice-angel, 18.9.2007 14:49:
Voinko myös kuulua seukkausluukkuun jos mulla on monta "seurustelusuhdetta" monessa eri satamassa?
[/q]

No jopas ny.

[q]vinsku, 14.2.2007 16:20:
---
sts, 14.2.2007 12:35:
---
vinsku, 8.2.2007 16:24:
Vittu tää on välillä niin perseestä.

---

Sen siitä saa ku seuccaa Securitaksen kans :D

---

Joo must tuntuu niin tolt välil.

Mut se miks kestän tätä niin on se, että mikään ei oo kuumempaa kun vartijapukuinen mies joka kaataa sut sängylle ja näyttää vähän voimakeinoja! :D
[/q]

Hallintaote, pamputus, kyljenkääntö, pierasu <3

Mä olen niin onnekas kun on joku näin erityinen ihminen jakamassa kanssani kaikki isot ja pienet asiat. Tuntuu melkeinpä mahdottomalta ajatella että tämä suhde voisi enemmän tästä vielä lujittua mutta niin se vain tekee. Mikään tuleva ei enää huoleta tai pelota samalla tavalla kun tietää että kokee kaiken, mitä sitten tulikaan, rakkaan ihmisen kanssa yhdessä. Hyvänä asiana pidän lisäksi sitä että olen vihdoinkin oppinut itkemään ja tekemään sen ensimmäistä kertaa myös onnesta.

Rakastan niin paljon*sydän*

Meillä on hyvä tiimi. *sydän*

onpa harvinaisen epämielyttävä luukku.

[pieni]mä[/pieni] poistun täältä

[q]Amarie, 15.4.2007 16:04:
No onhan puolentoista vuoden parisuhteen loppumisesta jo kuukausi ja nyt oon jo seurustelevien kirjoissa. En ollut yhtään perillä mikä tilanne on ton miekkosen kanssa ja eilen yksi tyttö sitten kyseli, että ollaanko me seurusteleva pari ja sovittiin, että kai me sitten ollaan.
[/q]

Tunnetko termin "rebound"?

[iso]rebound[/iso]
Going from one relationship to the next right away to avoid the pain of a breakup.

I just broke up with my g/f, and today I met my boyfriend! Hes awesome.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rebound

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O