SEUKKAUSLUUKKU
Onnellisesti parisuhteessa maailman ihanimman ihmisen kanssa *sydän*
*sydän* Heidi *sydän*
Ehkä negatiivisista asioista kirjottamisessa on se huono puoli, että sen saattaa joku helposti tulkita kumppanin julkiseksi dissaamiseksi, mikä tietysti on huomattavasti ikävämpää kuin julkinen hehkutus. Oon kuitenkin myös sitä mieltä, että joskus ois kiva lukea niistä parisuhteen vaikeuksistakin, kun kaikki täällä kuitenkin varmasti tietää, että niitä on. Tunnustan, etten itekään oo kauheesti täällä niistä vaikeuksista kertonut.. Siispä kerron nyt:
Vielä keväällä mulla oli poikaystävän luo noin puolen kilometrin matka. Kesäkuussa kulta sitten muutti pois kimppakämpästään ja välimatkaa tulikin 10 km. Eihän tämä mikään ihmeellinen etäisyys fyysisesti ole, mutta ikävä kyllä meidän yhteinen aika on vähentyny aika huomattavasti. Ja se ei kyllä mun mielestä ole ihan paras mahdollinen kehityssuunta suhteelle.. Vaikka tuskin se on pysyvä kehityssuunta.. Onneks.
Ihanaa, kuh Mark filosofoi <3
*kurkkaa*
MOI!
[q]Skenemursu, 8.11.2007 18:49:
Jaahas kai sitä vois pitkästä aikaa liittyä tähän tiimiin... uusi rakas löyty kadulta.. öö eli siis olin hieman eksyksissä kuin etsin tietä yhteen temppeliin ja kyseinen naiseläjä nimeltään "Meow" tuli sitten vähän auttamaan ja lähti oppaaksi... siitä se sitten lähti... öö ja mainittakoon että tästä on nyt 6kk ja siitä 5kk asuttu saman katon alla eli nopeeta toimintaa...
Kuten tiedetään niin kommunikointi parisuhteessa on tärkeää... siispä me teemme sitä monella kielellä. Meow puhuu äidinkielenään Malejuu (Malesiaa), tokana Lao (Laos) ja sitten tulee Paasaa Thai (Thai-kieli), tämän jälkeen Englanti ja Japani kuta kuinkin yhtä vahvoina. Minun Malejuu ymmärrys on erittäin heikko.. Lao alkaa jo vähän paremmin taittua (huom. Lao ja Thai ero on vähän kuin Suomi ja Viro... Laoa puhuvat ymmärtävät Thaita... Thaita puhuvat heikosti Laoa). Sitten Thai paranee koko ajan ja Englanti kääntyy kyllä hyvin, Japani on käytännössä olematon.
Tästä tulee dilemma jossa puhu kielemme koostuu vähintään 3 eri kielestä, jolloin ulkopuolisten on lähes tulkoon mahdoton pysyä perässä mistä puhumme. Jottei asia menis liian helpoksi niin kaupan päälle diilissä tuli 10v tytär (11 tammikuussa). Ning puhuu sujuvaa Lao sekä kohtuullisen hyvää Thaita. Enkun sanavarasto lienee alle 20 sanaa tällä hetkellä, mutta tuntuu oppivan nopeemmin Englantia kuin minä Thaimaata...
Ning (Meown Tytär) käy koulua vielä tämän vuoden kotikaupungissaan ja muuttaa sitten uuden vuoden jälkeen huhtikuussa asumaan saman katon alle meidän kanssa ja aloittaa lukion (kyllä lukio alkaa 10-11 vuotiaana ja kestää 6 vuotta).
Laitetaan vähän vielä kuva tuoreesta onnellisesta parista:
http://r-syke.dancerepublic.fi/ozzi/thailand/meow.jpg
ps. Ning asui luonamme jo kk verran ja kaikki meni hienosti, mutta jos jollain on kokemuksia tälläisestä isäksi tulemisesta 10v tytölle niin sopii kyllä kertoa en voi sanoa että olisi kovinkaan tuttu maailma toi 10v tyttölapsen ajatuksenjuoksu jne...
[/q]
Onnellisen näköinen pariskunta eli hyvähyvähyvä
[q]Amarie, 4.9.2008 21:53:
Oon tosi surkea parisuhteissa ja mun suhteet loppuu aina kolmen ja puolen kuukauden kohdalla, mutta uskon päässeeni neljän kuukauden kirouksestani eroon, sillä juhlistamme huomenna neljäkuukautispäivää. Eihän se kauaa ole, mutta tuntuu menevän kokoajan vaan paremmin.
[/q]
23.59
"I'M GAY!"
[q]Jutu, 9.3.2008 21:18:
Eilen kun tulin töistä, niin kotona odotti ruusupuska ja sormus *sydän*
[/q]
wtfwtfwtf ONNEA!
koska on häät ? :D
3 vuotta seurusteltu joista 2 asuttu saman katon alla *sydän*
Ikävien juttujen yli päästy ja lallatilaa meitä ei erota mikään *sydän*
[q]Miinapiina, 3.2.2009 11:13:
---
tiiplis, 2.2.2009 19:42:
---
mä kans...
[/q]
mäki
moon taas niin vitun sidottu *sydän*
Minnuu kosittiin eilen *plur*!
[q]Ironraver1, 16.2.2010 04:34:
---
flatstick, 16.2.2010 04:00:
*plur**sydän*
---
Meinaatko? :D :D
[/q]
Se mitään meinaa, kunhan sekoilee. Hapenpuutetta varmaan?
[q]kinderi, 16.2.2010 22:48:
---
anis, 15.2.2010 18:09:
---
kinderi, 14.2.2010 20:51:
---
anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!
---
..ja vastaus oli...kyllä?
---
Todellakin oli kyllä *pihkassa*.
---
ONNEA!!
(ja kyllä mä luotan siihen että kaikille, myös minulle, on se joku siellä jossain<3)
[/q]
oi oi ONNEA kovasti *sydän**sydän**sydän*
se on mahtava tunne jos tietää, että tämä on nyt sitä!
*sydän**sydän*
Whii, 3 vuotta täynnä tänään *sydän*
[q]Miinapiina, 3.2.2009 11:13:
---
tiiplis, 2.2.2009 19:42:
---
mä kans...
[/q]
khihihi
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*