SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

*sydän* *sydän*
Iih... Taas oli ihana päivä kullan kanssa. Huomenna tulee peräti kuukausi ihanaa yhdessäolo täyteen... *sydän*

Hihiii! Liityn nyt tänne luukkuun! *sydän**sydän**sydän*
Ja toivottavasti viihdyn täällä pitkään!

[q]ZaZa:
Hihiii! Liityn nyt tänne luukkuun! *sydän**sydän**sydän*
Ja toivottavasti viihdyn täällä pitkään!
[/q]
*reps*.. tai siis.. tiiät kyl mitä tarkotan.. mut nii.. onnittelut vielä about miljoonannen kerran.. kelaa muija seukkaa nyt..

Parempi tässä luukussa kuin tuossa toisessa

[q]eimink:
Parempi tässä luukussa kuin tuossa toisessa
[/q]

Mä en oikein tiedä viel kumpaan luukkuun mun edes pitäis tällähetkellä kirjottaa!

Iiiih, tänään tuli 5kk täyteen *sydän* Syötiin viel herkku sisäfilepihvit sen kunniaks
On ollu kyllä niin ihanaa ette voi uskoakkaan

[q]Ozie:
Iiiih, tänään tuli 5kk täyteen *sydän* Syötiin viel herkku sisäfilepihvit sen kunniaks
On ollu kyllä niin ihanaa ette voi uskoakkaan
[/q]

Ihanaakin ihanamman pojan kanssa! *sydän*
Muutettiin yhteen tuossa taannoin ja ihanaa on ollut koko aika, vaikka muutenkin ollaan kyllä hengattu yhdessä elokuusta asti lähes joka päivä. Mutta nyt sitten tehtiin tuo suhteen seuraava isohko askel!
Rakastan sua edelleen isosti Ozie! *sydän*
Ja ne pihvit oli gut! Vähän niinkuin säkin.

Ens kuussa tulee 2,5 vuotta*ding* *sydän*
Aika menee nopeesti.

Huh huh, yhä täällä... Olen tajunnut vihdoin että suhde, niinkuin ihminenkään, ei synny valmiina ja täydellisenä - sen pitää kasvaa ja oppia ja sillä on kasvukipuja samoin kuin ihmiselläkin, mutta on myös uskomatonta kokea ne ensiaskeleet ja ensimmäiset sanat, nähdä kuinka se kasvaa ja vahvistuu. *sydän* En aikaisemmin tainnut tajutakaan kuinka onnekkaasti mulle on käynyt kun olen löytänyt niin ihmeellisen ihmisen.

[q]sapeli:
Huh huh, yhä täällä... Olen tajunnut vihdoin että suhde, niinkuin ihminenkään, ei synny valmiina ja täydellisenä - sen pitää kasvaa ja oppia ja sillä on kasvukipuja samoin kuin ihmiselläkin, mutta on myös uskomatonta kokea ne ensiaskeleet ja ensimmäiset sanat, nähdä kuinka se kasvaa ja vahvistuu. *sydän* En aikaisemmin tainnut tajutakaan kuinka onnekkaasti mulle on käynyt kun olen löytänyt niin ihmeellisen ihmisen.
[/q]

Sama, sama

Herra Jumala, mulle tulee pian kaks vuotta täyteen Mut ei se mitään kun jaksaa rakastaa niin paljon *sydän**aplodit**sydän*

Rakkaus, se vain kasvaa ja muuttaa muotoaan mitä kauemmin se kestää.

[q]sapeli:
[/q]

Ihanaa, että olet Sami tajunnut tuon asian. Näin se menee. Olen myös onnellisesti täällä. Vastoinkäymisiä on ollut ja niitä varmasti tulee, mutta en vaihtaisi tätä tilannetta mihinkään. Rakastan kultaani niin valtavasti ja hän on niin ainutlaatuinen ja arvokas ihminen *sydän* Vastoinkäymiset vahvistavat Kohta vuosi oltu tiivisti voisi sanoa päivittäin yhdessä ja muutettiin virallisesti yhteen ensimmäinen tammikuuta eli n. kuukausi sitten.

Hei Mä huomasin just et oon ollu täällä jo vähän yli 2 kuukautta

1v 7kk ja just muuttamassa kullan luo

[q]AlinElin:
ihanaa! mulle tulee kohta 28v täyteen oman nyrkkini kanssa *ihquplurlöövkolmikulmiohymiö* se vaan jaksaa aina yllätää mut uudelleen*sydän**uros*
[/q]

8kk ylämäkineen ja alamäkineen, mutta siltikään en päivää vaihtais pois Luv ya! musmus

Seurustelen! Onnellisesti ja toivottavasti pitkään vaikka mies onkin nyt armeijassa *uuh**hmph*

Nyt sitte asutaan samankaton alla kullan kanssa ihan virallisesti *sydän*

[q]Mark Hamilton:
Minkäköähän takia suomalaisten miestenkesken sinkkuus on halveksutua ja yleinen kiusaamisen syy..
[/q]
Missä porukoissa sä oikein liikut?

[q]bubbelgum:
Joo-o... Niin se vaan on tullu jo 9kk täyteen
[/q]

Jeps, 9kk täynnä! *sydän*

O