:D
[q]Caro², 3.8.2005 13:24:
---
Android, 3.8.2005 13:23:
venyttely jne ovat todella tärkeitä asioita :D
---
Yritän venyttää sitä Mr.Go Atzen ohjeiden mukaisesti joka ilta :D
[/q]
Goatse on lastenleikkiä meidän pyllytiimiin verrattuna, mutta hyvä alku kuitenkin :D Siitä on ihan hyvä lähteä liikkeelle :D
[q]Verano, 3.8.2005 15:02:
Mä ja pyllyni ollaan niin rakastuneita :D
Ihanaa kun löytyi pylly ja sen omistaja, jotka ilmaisee tunteitaan niin avoimesti..
*pussail*
[/q]
Jopa minun kokeneelle pyllylle tällainen on ennennäkemätöntä, ettei edes housuissa tahdo pysyä *hikoilee* :D Pyllyni suorastaan pursuaa rakkautta, ja minä myös...:D Pitää vähän rauhoitella tuota pyllyä tänään, työnteko rupeaa jo olemaan vaikeaa :D
*suutelee Veranon pyllyä*
[pieni]Nyt en tiedä mitä sanoisin :D On kai tullut sanottua vähän liikaakin tähän asti *ujostelee* :D[/pieni]
Ai niin...
[q]Verano, 3.8.2005 13:37:
Ihanaa, että muut pyllyt eivät ole hylänneet meitä :D
Varsinkin e-nergiquen pyllyä olisi tullut todella ikävä!
[/q]
Kyllä vain!
Mutta uskon että me jotka olemme tajunneet pyllyjen ihanuuden emme voisikaan hylätä toistemme pyllyjä :D Omatunto ei sallisi sitä, tietäen minkälaisia mysteerejä ja salaisuuksia pyllyissä piilee :D On tärkeää osoittaa tukea kanssapyllistelijöille jotta kukaan ei tuntisi itseään yksinäiseksi :D
Pylly on kauneinta mitä on! :D
Monta vuotta pyllyni on ollut niin yksinäinen, vaikka olenkin pitänyt siitä hyvää huolta, siksi tuntuukin niin ihanalta kun se vihdoinkin on löytänyt seuraa :D Puhumattakaan eräästä Palatsista *huokailee* :D
Mitenköhän saataisiin aktivoitua enemmän pyllistelijöitä ja ehkä jopa liittymään seuraamme? Tuntuu siltä, että valtaväestö vähän pelkää meitä, vaikka levitetään ilonsanomaa :D Tässä topicissahan se on jo nähty, miten pylly yhdistää ja luo uusia ihania ihmissuhteita :D
[q]Verano, 4.8.2005 12:30:
Juu luin kyllä tarkkaan sun joka sanan, niinkuin aina :D
Mun pitäis täs yrittää näpytellä vaan vasurilla, on tuo oikea ranne vähän pipi. Mut onneks pylly on kunnossa :D
*pyllyäsisilittel*
[/q]
Toki pylly on se tärkein osa, mut kyllä ne muutkin ruuminosat on tärkeitä :D Toivottavasti ranne paranee pikaisesti! Ja eihän sitä muutenkaan tiedä milloin sitä saattaa tarvita vaikka harjoitellessa :D
Voit levätä kipeää rannettasi pyllylläni jos haluat...:D
*koskettelee varovaisesti pyllyäsi ja antaa suukon*
[q]Verano, 4.8.2005 12:02:
Hej, rakkaani :D
[/q]
Rakas, siinähän sinä oletkin :D Ehdinkin jo kirjoittaa vähän sinulle tuossa aikaisemmin :D
Ihanaa että olet täällä taas :D
*Veranonpyllyäkaipail*
Häpyhuulet <3 <3
Tuli vaan mieleen :D Pitää myös keskittyä etupyllyjen eri osiin :D
Heippa kaikille pylly-ystäville, erityisesti;
e-nergique, rakas pylly-ystäväni ja pyllytiimimme uskollinen jäsen, haleja ja pusu pyllylle :D Ihana oot, ja pyllysi myös :D Panoksesi pyllytiimille on korvaamaton senkin väsymätän venyttelijä :D
Verano, oma kulta, sydämeni ja pyllyni sykkii sinulle, oi elämäni nainen ja pylly :D Paljon märkiä suukkoja ihanalle pyllyllesi, minulle on suuri kunnia saada olla palatsissasi kuin kotonani...Olemme pyllyni kanssa niiiiiin rakastuneita ettei sanat riitä kuvailemaan sitä :D Näin viime yönä unta jossa pyllymme rakastelivat, voitko kuvitellakaan mitään romanttisempaa *huokailee* :D Joka sekunti kun pyllyni on erossa sinusta tuntuu ikuisuudelta, voisin asua palatsissasi :D
Mitä pyllyillenne tänään kuuluu? :D Onhan kaikki hyvin? *huolehtii* :D
Edit: Onpa täällä hiljaista tänään *huolissaan*
[q]Verano, 4.8.2005 13:07:
Harjoitellessa se ranne kipeytyikin :D
Pyllysi lempeä kosketus auttaa varmasti :D
*kättäänpyllylläsilepuuttel*
[/q]
Joo, sellaista se harjoittelu välillä on, et rasitusvammoja syntyy. Itsekin olin lähellä revetä toissapäivänä, tosin en tiedä olisiko se nyt ollut niin pahakaan asia :D
Rakas, lepuuttele kättäsi niin kauan kuin vaan haluat. Toivottavasti pyllyni pystyy lievittämään kipuasi...:D
[q]e-nergique, 5.8.2005 09:49:
Pusu sunkin pyllylles :D Teen tän ihan vain siitä syystä kun sä ja Verano ja teidän pyllyt on NIIIIIN ihania :D *molempienpyllyjärutistel*
Hittoku eilen jäi olutfestarit väliin, mut tänään otan uuden yrityksen :D Koitan myös saada pari kaveria mukaan pyllyvenyttelyn ihmeelliseen maailmaan :D
[/q]
Hienoa, ja muista että alussa voi ottaa ihan rauhallisesti, voi olla et sun kaverit vähän pelästyy jos heti näytät miten paljon oikein pystyt venymään :D Niinhän se menee, että kun antaa pyllyille pikkusormen, ne vie koko käden :D
*kahdella1,5litranpullollavenyttel*
Johan venyy :D
Tästä se pyllyn viikonloppu pikkuhiljaa lähtee käyntiin :D
*pyllistel*
[q]Verano, 5.8.2005 19:57:
---
Verano, 5.8.2005 19:56:
---
Tota ei ollut vaan tullut tehtyä pitkään aikaan, kun on ollut pyllyt mielessä :D
[/q]
Mun "ongelma" on vaan se, et kun mä näen tuon hymiön, tulee nimenomaan mieleen pyllyt (ihan kuin ne ei olis mielessä jo muutenkin mut...) :D :D stä tulee jotenkin aika vahvat assosiaatiot pyllyihin, mikä tosin ei tässä vaiheessa liene erityisen yllättävää (ainakaan sinulle, tietäen mieltymykseni...:D) :D
[pieni](*tahtoo venyttelee Veranon kanssa :D*)[/pieni]
[pieni]*etupyllyvastenVeranonetupyllyä*[/pieni]
e-nergique, meidän pitää näyttää suunta muille :D
[q]Verano, 9.8.2005 21:49:
---
Android, 9.8.2005 21:46:
Huumorintajuani saa vapaasti testata, uskon että se jo tässä topicissa on ilmennyt ettei se ihan heti lopu kesken :D
---
Eksä ookaan ollu tosissas?!?! :(
[/q]
Oi kulta, en suinkaan tarkoittanut keskustelua meistä ja pyllyistä, lähinnä osuuteni tässä topicissa ennen sitä...:D Taidat kyllä tietää tämän :D
Olen myös huumorilla vastannut tiettyihin viesteihin jotka ovat olleet kriittisiä meitä ja toimintaamme kohtaan, ymmärrystä kun ei kaikilta ole herunut. Mutta en ole antanut kenenkään provosoida :D
Kun päästään venyttelemään yhdessä luulen että viimeistään koet miten tosissani olen...:D En ikinä jättäisi sinua ja pyllyäsi!
*pyllyäsisuutel*
Ihana oot rakas Verano...:D
[q]e-nergique, 11.8.2005 13:11:
Onks pylly hylätty? NYYH :D
[/q]
Ei :D
*venyttel*
Eikä myöskään etupylly, eikä myöskään pallit :D