:D

Back to tunkio O

[q]Verano, 1.8.2005 13:08:
Varsinkin etuäässiin :D
[/q]

Perhana, nyt kaivattaisiin taas sitä kameraa :D

[q]e-nergique, 2.8.2005 10:43:
ei serotonotilla oo mitään hätää :D

on se pylly pylly vaikkei siinä oliskaan reikää :D

eikä oo niin suurta repeytymisvaaraa jos vaikka unohtaa venytellä tai ei ehdi :D
[/q]

Onhan se tottakai pylly, mutta kyllähän se reiän puuttuminen rajoittaa pyllyn käyttöä huomattavasti verrattuna reiällisiin :D Ei oo niin paljon mahdollisuuksia, et säälin kyl seroa vähän :D Kyllä se joistakin mukavista asioista kuitenkin jää paitsi. Kuten totesin tänään aikaisemmin niin hyvin venytelty pylly on oikea arrearkku jossa voi säilyttää vaikka mitä, ja tehdä vaikka minkälaisia temppuja :D
Mut ei me reiättömiä syrjitä, niillä pitää vaan olla vähän erityyppiset harjoitukset :D

[iso]8-----D~~o~~o~o( * )[/iso]

[q]e-nergique, 1.8.2005 13:17:
---
Verano, 1.8.2005 13:08:
Mä rakastan äässin sheikkausta :D
Varsinkin etuäässiin :D

Ed. näköjään siis rakastan äässin sheikkausta etuäässiin :D

---

ootko varma että äässin sheikkausa etuäässiin vai kuitenkin etuäässin sheikkausta etuäässiin? :D

niin joo ja kaikki äässi=pylly :D
[/q]

Pyllyn edestäpäin sheikkaamista pyllyyn edestäpäin sekä pyllyn edestäpäin sheikkaamista pyllyyn! :D Ehdottomasti molemmat, mehän emme kannata minkäänlaista syrjintää. Sekä mahdollisesti pylly edestäpäin muihin alueisiin. Myös pylly pyllyyn on varteenotettava vaihtoehto jota ei kannata pelätä :D Ai että, kun niitä vaihtoehtoja on niin monia. Ajattele jos vielä olisi monta pyllyä, silloin vasta olisi ihan sekaisin :D

Jos suotte, voin johtaa voimisteluryhmämme lämmittelytreenejä, joissa pääpainona on pyllyn stretchaamisella :D

Ainahan pitää vähän venytellä :D

[q]e-nergique, 1.8.2005 14:56:
mut sit pitää ottaa vähän varovasti ettei tuu sellasia pahoja repeämiä mistä oli aiemmin puhetta :D
[/q]

Joo, siis juuri sen takia ajattelinkin et pitää vähän venytellä ekaks :D Et otetaan alku iisisti ennen kuin siirrytään vaativampiin suorituksiin. Ajattelen vain teitä ja teidän pyllyjen parasta :D

Pyllytiimissä pidetään huolta toisistamme ja pyllyistämme :D

Mut nyt stretchaamisen kautta nukkumaan :D Öitä kaikille kanssapyllistelijöille :D

[q]e-nergique, 2.8.2005 09:11:
huomenta kaikkien pyllyille *pyllistel* :D
[/q]

Oikein hyvää huomenta sulle ja ihanalle pyllyllesi :D

Oothan muistanu venytellä? :D

[q]Steven Hoaks, 2.8.2005 10:28:
Voisko joku selittää miten ollaan nyt päästy jo johonkin peppu venyttely aiheeseen?
[/q]

Ei :D

Jotta voit ymmärtää pyllyilyn tulee sinun ensin ymmärtää [iso]:D[/iso]-hymiön piilevän voiman. Kaikki lähtee liikkeelle siitä. Myös pylly.

[q]e-nergique, 2.8.2005 10:24:
jep, aamuvenyttelyt on hoideltu ja pylly tuntuu oikein mukavalta ja joustavalta :D
[/q]

Itsellekin tulee hyvä mieli kun kuulee tuollaista :D Olen erittäin ylpeä sinusta ja Veranosta, harjoitus tekee mestarin :D Ajattele miten joustavia voimme olla yhdessä :D

serotonistakin olen erittäin ylpeä, vaikkakin http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=59;pid=612028#612028 niin silti hän yrittää :D Täytyy nostaa hattua :D

[q]e-nergique, 10.8.2005 13:28:
jos oisin oikein rankka niin sanoisin nyt *pallejanuoleskel* mut onneks en oo :D
[/q]

Ai et oo...:D

Okei :D

[q]e-nergique, 2.8.2005 11:01:
ja vielä serotonotin reiätöntä pyllyä puolustaen totean, että keskustelussamme olemme aiemminkin päätyneet tällaiseen tulokseen: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=42684;pid=606365#606365
[/q]

Niin siis, tottahan toki vammaisillakin saa olla hauskaa, sehän on vain positiivinen asia :D Lähinnä sitä tarkoitin, että tietyt akrobaattiset temput saattavat olla hieman hankalia reiättömille :D Mut se on ihan totta, että repeämisen vaara on miltei olematon :D Tai no, miksei reiätönkin voisi revetä. Silloinhan sille ainakin tulis reikä :D

sero sähän voisit vähän kertoa kokemuksiasi reiättömänä olemisesta :D

Eli mulla ja e-nergiquellä on tavallinen reikä, Verano on revennyt ja serolla ei ole reikää ollenkaan. Tavallaan ollaan sitten aika monikulttuurinen pyllytiimi. Voimamme ja joustavuutemme piilee siis nimenomaan erilaisuudessa :D

[q]e-nergique, 2.8.2005 11:18:
ja tästä vielä lisäkysymys, että miten sellanen revennyt reikä toimii? :D onko ollut mitään rajoitteita? :D
[/q]

Vai onkohan se ongelma nimenomaan se että ei ole mitään rajoja tai rajoitteita? :D Miten sellainen reikä pysyy kiinni, vai tarviiko sen edes pysyä kiinni? :D Itse kun tykkään siitä että se voi olla kiinni tai auki, ihan oman fiiliksen mukaan :D

Niin ja Verano tosiaan voisi kans valaista minua tässä :D

[q]Verano, 2.8.2005 11:41:

Näinhän se kieltämättä on :D
Sinne on moni eksynyt, ja jäänyt sille tielle :D
[/q]

Pylly on houkutteleva, mutta myös vaarallinen, sen voimia ja lumoutta pitää tosiaan kunnioittaa ettei käy huonosti :D

[q]
Takapyllyhän mulla on ollut jo aikojen alusta. Reilu kymmenen vuotta sitten aloin harrastamaan venyttelyä ja eikä aikaakaan kun mulla oli myös etupylly.
[/q]

Yhdistyykö takapylly, etupylly ja pylly edestäpäin jossain kohtaa?

[q]
Pyllyhän pysyy parhaiten vetreänä ja hyväntuulisena ahkeralla ja monipuolisella harjoittelulla ja käytöllä :D
[/q]

En voisi olla enempää samaa mieltä. Olet selkeästi suuri pyllyjen ystävä :D

Mä olen tässä venyttelyjen yhteydessä ruvennut miettimään, josko asettaisi itselleen jonkun tavoitteen, et miten paljon pitäis venyy ilman et repeää. Tai silleen, et miten paljon viikossa pitäisi edistyä. Mut miten se sit mitataan? :D

[q]Fyraett, 2.8.2005 12:55:
[/q]

Mut toi on ihan väärästä suunnasta kuvattu, se tärkein eli pylly ei näy kokonaisuudessaan :D Eikä pyllyjoogassa myöskään housuja tarvita, on mahdotonta meille pyllyjoogan vetäjille tarkastella pyllyjä ja venyttelyä jos housut on päällä :D

[q]e-nergique, 2.8.2005 13:06:
mutta toi täti näyttäis nyt tossa kuvassa kuitenkin olevan ihan sisätiloissa niin uskon että sen pylly tarkenis :D
sitten kun ottaa vielä huomioon kuvan tarkoituksen, missä on selkeästi tavoitteena esitellä pyllyn hallittua venyttämistä, niin en oikein ymmärrä miksi itse asiaa (eli pyllyä) ei ole tuotu enempää esille :D
[/q]

Pylly on kiva ja kaunis asia :D Olet ihan oikeassa, ei sitä pidä peitellä :D Pyllyhän on pyllyjoogan koko pointti :D Niin ja :D tietenkin :D

[q]e-nergique, 2.8.2005 15:09:
---
Android, 2.8.2005 15:06:

e-nergiquekin on luvannut osallistua etupyllyjen vertailuun :D

---

etupyllyjen vertailu tulee myös kuulumaan pyllypolttariohjelmaan :D
[/q]

Luuletko et pystyt keksimään tarpeeks haastetta mun pyllylle? :D
Ja etupyllylle :D

O