mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Historiaa...

Meen testaan paljo tonninen kikseri oikeen kulkee*pahis*

Taidampa lähteä turquun

Istun vittuuntuneena ja auon seinille päätäni. La menen tosin mehukesteille vastailemaan uteluihin. Huomenna voisin harjoitella tekohymyä ja vihanhallintaa. Tai sitten käyn ostamassa pellenaamarin.

Jotain hauskaa varmaankin...tai toivottavasti...synttäreiden viettoa nimittäin luvassa!

Meen juhlistaa ton yhden tupareita treelle *jiihaa**joo**hymy*

*edit osaan oman äidinkieleni

vapaa viikonloppu eli vaan laiskottelen

[q]Hyzenthlay, 9.1.2006 23:35:
nihkeilen ja leikin että ilman bileitä on kivaa
[/q]

viikonloppu meneekin hyvin töissä ollessa..vaik oishan sitä tietty voinnu välillä edes lepäillä raskaan työviikon jälkeen..*hmph*

Pitkästä aikaa ei mitään varsinaisia suunnitelmia, aika jännää...

Ideoita otetaan vastaan

Tosin onhan viikonloppuun vielä aikaa vaikka kuinka, ehtiihän tässä tapahtuun vielä vaikka mitä.

Lähen Helsinkiin työmatkalle

Aion tuottaa pettymyksen kavereilleni nihkeilemällä himassa, mutta sen ajan aion käyttää lukemiseen ja kirjoittamiseen ( siis muuallekin kuin klubbariin ), koska se on hieman jäänyt, mutta nyt on sellainen tunne, että tarvitsen sitä ja lisäksi hieman tehtäviä rästissä.

Kaverille juhlimaan. Neiti laittaa pystyyn väribileet. Sitä varten pitää päälystää joku pullo mustalla ettei juomani väri näy. Koska juhliin täytyy tuoda jotain oman vaatetuksen väristä syötävää ja juotavat ovat myös vaatetuksen väristä. Taidan päätyä tuttuun ja turvalliseen mustaan, mutta en niinkään välitä mustista juomista (salmari jne.) pullon päälystys on siis ainoa keino.
Mielessä on käynyt myös kiinnittää isoja keltaisia plus-merkkejä vaatteisiin ja juoda koko ilta batteryä*nauru*
Mutta viikonloppuna bilettämään kavereiden kesken.

[q]Occu, 31.7.2008 19:25:
---
kemuttaja, 29.7.2008 00:09:
Unityt*tanssittel*

---

onko sulla ikää?
[/q]

Mä olin unityis 18 vuotiaana. Turha siitä k-24 ikärajasta nillittää mun mielestä, jos sitä ei valvota mitenkään...

pe. saunailta ja chillaan, la. mulla etkot&kauheet bileet,
su. (kauhee darra) syömään chinalaiseen&leffaan..

[q]SyndroDome, 13.1.2006 11:39:
Möksälle vihdoin viimein! *känni* *mökkeil*
[/q]

*kade*

mä olin ja oon vaan duunissa

The same thing I do every weekend: try to take over the world!

Nihkeilen himassa...*igor*

Eipä varmaan tule juuri muuta tehtyä kuin yhtä 10 sekunnin animaation pätkää (opiskelujuttuja), jonka olisi jo pitänyt olla valmis aikaa sitten

Nukun

O