mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Tanssin! *hihu**jiihaa**plur*


Temppu

Nukun ja ulkoilen, koko viikonloppu omistettu rentoutumiseen

[q]-xx-, 17.1.2006 11:25:
Halluihin ja jotain ... vois vaikka lukea jotain niistä kesken olevista kirjoista...
Ai niin ja valmistautua tenttiin sekä tehdä laskareita :|
[/q]
Jee jee, hallut ja laskaritkin jo melkein takana. Muistin kyllä lisää työjuttuja mitä pitäis tehdä ... ja kirjoittaa satamiljoonaa sähköpostia =P
Mutta tentin päätin unohtaa toistaiseksi

taitaapi joutua töihin, näytti se lista vähän sellaiselta*pier*

aattelin riipasta sen kuuluisan kovan kännin

Lähen naapurin jenkkiveneen kannelle ottaa sonikkaa ja cruisaamaa urku auki pitkin merta

sunnuntai on pyhitetty lätkän kyttäämiselle, lauantai mennee sitä fiilistellessä ja venaillessa.
vähänks mä oon uncool.

[q]Annakins, 31.8.2006 12:28:
Soon to be ex sellainen, kyllä :)
[/q]
Mahtaa olla kiva kämppis :D

[q]C-Hill, 12.6.2009 00:27:
---
Sssan*, 12.6.2009 00:01:
Provinsssi!

---

Aika heikoksi jäi bänditarjonta tänä vuonna IMO.
Toivoin salaa Prodigyä, mutta ei sitten.
Ei paljon vähempää vois kiinnostaa tää Manowar-meininki... tosin Ting Tingsin haluaisin nähdä. Siinäpä se sitten olikin.
[/q]

Joo, kaikki muut meni vähän ohi mut Regina oli ykkönen *sydän* Ja eihän sinne pelkästään bändienkään takii voi lähtee..Provinssifiilis on aina provinssifiilis :) Oli kivaa

[q]Miinapiina, 28.4.2007 08:56:
---
H3li, 27.4.2007 13:56:

päläpälä

---


ooks mun lätkäsisko?
[/q]

[q]nomic, 25.8.2005 21:49:
neutronipommin...
[/q]
HEI BEIBE ME TEHÄÄN YDINKOE *sydän*

P.S. voisi nukkua.

näen pitkästä aikaa hyviä kavereita ja juon kännit

Töitä, mutta tänään juhlitaan *känni*

Paadyin muun hulluttelun sijasta nakemaan ystavia, leffailemaan, shoppailemaan ja niin, tietysti, pakkaamaan.

edit. Niin ja haaveilemaan -sita oon tehnyt viime aikoina.

Menen Väiskin 1v. synttäreille.*hihu* Muuten ehkä pysyttelen peiton alla piilossa.

No ropaan tot saatanan takkaa.

Holiton weekend. Tällä kertaa syynä kiinan intensiivi kielikurssi, 5h tänään takana opiskelua ja huomenna sitten seuraavat 5h. On vaikee mutta mielenkiintoinen kieli. *joo**ding**hih*

[q]Jutu, 12.9.2008 13:41:
Töitä, mutta tänään juhlitaan *känni*
[/q]
Työt siirtyi ja päädyin sitten mahataudin kouriin. Olikohan tää joku merkki, että ahneella on paskanen loppu, kirjaimellisesti?

lauantaina Illumination @ Tampere - Boy Lamoen (NL) Diva / Tampere bileissä.*jiihaa*

Kyllähän oma sohva ilman seuraa aina lab4 voittaa. Vi**u. *toktok*

O