Kesätanssit @ Tampere,UKK 20.8.2005

Back to tapahtumat O

aivan uberhienot bibbalot oli!!

heti paikalle saavuttuani olin et wow! täällähän on jengiä! tuli mieleen että kesätansseista oli tulleet pienimuotoiset festarit kyllä elävä tuli on vaan hieno!
Pimeys haittas välillä ettei tiennyt kenenkä kaa jutteli aina ..hmm..ehkä myös alkomahoolilla oli vaikutasta myöskin?
kavereita oli mukavasti paikalla joitten kaa tulikin heiluttua/juteltua pitkät tovit jonka takia noi esiintyjät jäi auttamatta vähemmälle huomiolle, sen mitä kuulin/tamppasin niin hyvää settiä tuli joka sedältä!
Kiitokset tumpsille kyllä niiin hienoista bileistä!!! *ihqplurhehkutushymiö*

Eikä toteutunut mun pahin painajaisenikään. nähdä Tapsa pimeällä metsäpolulla

Näihin oli hyvä lopettaa kesä, nyt alkaaki 3viikon pakkoloma juopottelusta/bilettämisestä.. blääh!, luotan teihin et biletätte munki puolesta

Ps. kiitokset heikille jatkoista *känni*

pps.kesti pikkasen kauan kirjoitella tätä, kun joutu vähän väliä katteleen vastapäätä sijaitsevan lukion luokkahuonetta..aivan ylikuuma opettaja!!!!

[q]meisi, 23.8.2005 08:33:
Ja Cillis on vaan niin ihana. (mäyräuni *sydän*)[/q]

uskoisin että kyseessä oli kyllä myyräuni.

[q]drS, 23.8.2005 09:32:
---
meisi, 23.8.2005 08:33:
Ja Cillis on vaan niin ihana. (mäyräuni *sydän*)
---

uskoisin että kyseessä oli kyllä myyräuni.
[/q]

Plaah. Sama asia.

oli kyl hieno päätös kesälle.. keli aivan mahtava ja fiilis sen mukainen. kiitokset järjestäjille ja tietysti meidän porukalle + kaikille muille tunnelman-nostattajille. ens vuonna uusiks..

[q]Ana-5000, 21.8.2005 16:48:
Joo, ja omasta puolestani esitän pahoittelut teknisesti hieman käteen soitetun setin takia, se pöytä heilu aika hemmetisti ja kaljakset loppu just ku alko keikka -> kaks ja puol tuntii soittelua laskuhumalassa, väsyneenä ja ilman monitoriskobea :)
[/q]

Hei, mä soitin ihan samal pöydäl ilman monitoreit,
ja join yhen bissen. Mul oli ihan lystiä, pitäsköhän sun
alkaa soittaa kans psykee :D

Ei vaa ^___^ Kyllähä se pöytä vähän heilu, mutta enemmän
mua hämäs ne hyänteiset jotka laskeutu soivan levyn päälle
ja törmäs välillä äänivarteen :D Koko ajan sai puhallella et ei
ny neulaan osuis. Mut kiitos tästä Tumpsille ja kumppaneille,
ens vuanna taas.

Loistavat ulkoilmakemut! Kiitos tutuille ja uusille tuttavuuksille Hauskaa oli vaikka välillä piti tulla lavan edestä siihen nuotion ääreen heiluun kun olin niin jäässä!

[q]Tres, 23.8.2005 12:34:
Hei, mä soitin ihan samal pöydäl ilman monitoreit,
ja join yhen bissen. Mul oli ihan lystiä, pitäsköhän sun
alkaa soittaa kans psykee :D

Ei vaa ^___^ Kyllähä se pöytä vähän heilu, mutta enemmän
mua hämäs ne hyänteiset jotka laskeutu soivan levyn päälle
ja törmäs välillä äänivarteen :D Koko ajan sai puhallella et ei
ny neulaan osuis. Mut kiitos tästä Tumpsille ja kumppaneille,
ens vuanna taas.
[/q]

...mut mä oonki paska DJ :P

Ei niitä levyjä soiteta tiedolla eikä taidolla... Vaan puhtaalla tuurilla!

...

[pieni]Kunhan oppis vielä laittaan levarit päälle[/pieni]

[q]Parker, 24.8.2005 02:28:
[/q]
HIHUHIHU!

Ei niitä levyjä soiteta tiedolla eikä taidolla... Vaan puhtaalla tuurilla!
[/q]

Ja sit jos ei oo tuuriakaan niin pitää soittaa kotona softalla :D

Ei tiedolla eikä taidolla... Vaan tuurilla!
[/q]
paras a-ryhmä:)

jeps, taas tuli UKK:n voima todistettua..*joo*
Maltan tuskin odottaa ensi kesää ja uusia tapahtumia, mikäli niitä jaksetaan järjestää. Plussaa tapahtumassa oli mahtava sää, mukavat ihmiset, se ettei ollu pääsymaksua (tälläkään kertaa*super*) ja koko ajan vallinnu ûberfiilis*aplodit*
Miinuksia ei oikein tuu mieleen, kaikin puolin kivaa*sydän*

Muistakaahan rakkaat lapsukaiset että ukk:lle saattaa päästä vielä hetkeksi reivaamaan tänä vuonna. Solar illogik 3.0 (la Klubilla) -jatkot by allekirjoittanut klo. 04-dawn
^________________^

Esiintymässä: Node, drS, e3m3li
TERETULEMAST

edit: sään salliessa, tietty :)
Jos näyttää epävakaalta illalla, kandee tulla nykiin mua hihasta klubilla, ni kerron tilanteen

[q]tumpsi, 25.8.2005 14:42:

Jos näyttää epävakaalta illalla, kandee tulla nykiin mua hihasta klubilla, ni kerron tilanteen
[/q]

saaks tulla tarkistaan tilanteen vartin välein? sillee, et sun hiha venyy kaksinkertaseksi nykimisestä? :D

[q]anniini, 25.8.2005 18:09:
---
tumpsi, 25.8.2005 14:42:

---

saaks tulla tarkistaan tilanteen vartin välein? sillee, et sun hiha venyy kaksinkertaseksi nykimisestä? :D
[/q]
NO TOTTA MOOSES. OHO JÄI KÄPSIT PÄÄLLE.
mitä jos laitanki hihattoman paidan :D

[q]tumpsi, 25.8.2005 18:11:
---
anniini, 25.8.2005 18:09:
---
tumpsi, 25.8.2005 14:42:

---

---

NO TOTTA MOOSES. OHO JÄI KÄPSIT PÄÄLLE.
mitä jos laitanki hihattoman paidan :D
[/q]

SITÄ SATTUU ETTÄ NE VÄLILLÄ JÄÄ VAHINGOSSA.OHO.
sit sun käsivarren nahat saattaa pikkasen venyy. kantsii vetää punttitreeni vielä ennen bileitä. :D

edit. jos ei muuta ni ainaki saat nätit mustelmat muistoksi. :D

[q]anniini, 25.8.2005 18:13:
SITÄ SATTUU ETTÄ NE VÄLILLÄ JÄÄ VAHINGOSSA.OHO.
sit sun käsivarren nahat saattaa pikkasen venyy. kantsii vetää punttitreeni vielä ennen bileitä. :D

edit. jos ei muuta ni ainaki saat nätit mustelmat muistoksi. :D
[/q]
<3

Myöhäiset comments:

Oli kyllä (taas) ihan asialliset bileet, vaikka tulikin tällä kertaa näköjään missattua suurin osa tarjonnasta ku häröili porukan mukana ympäri paikkoja...

Yöllä oli välillä niin pimeetä niin ettei nähny/löytäny paljo mitään.. populaa paikalla yllättävän! paljon. Sitten kelit viileni ja suurin osa porukkaa hävis.. Mutta sitten yhtäkkiä olikin aamu...

ja parhaiten kyl (tietty) uppos tällä kertaa aamupsyket by Drs & Polizei...

Danks Tumpsi+co..

edit: bissee olin jemmannu kyl ihan liian vähään mukaan (ku oli jopa autokyyti mennessä)

Kyllä vain, Dave ja Tempe*plur* jorasin kympillä! *kiittikiittikiitti* Vaik olinkin kuskiks nakitettu*hmph*
Nii ja sori kaikille jotka olis halunnu tulla neljän maissa sinne saunan terdelle*blush*

Sit matka keskustaan: Maakoz, Bellu, Dave, Andy ja sen frendi läjässä takapenkillä ja Totin foortin jouset huutaa apua. Matkan varrella bongattiin Tempekin jonkun hoidon kans..*vink*
Studiojatkot olivatkin sitten onneksi kosteammanpuoleiset..

harmi kun ei päästy venyyn sinne "kosteille" jatkoille :(

O