Kesätanssit @ Tampere,UKK 20.8.2005
Jos vaan löytää perille asti karttojen ja humalatilojen avulla, niin tänne kyl sivistymään! :D Tulkaa repii hiuksista, jos tunnistatte 'etelän' valkonaaman :D
[q]Joannainen, 19.8.2005 20:23:
Jos vaan löytää perille asti karttojen ja humalatilojen avulla, niin tänne kyl sivistymään! :D Tulkaa repii hiuksista, jos tunnistatte 'etelän' valkonaaman :D
[/q]
Eli etsiä tyttöä jolla on sormisuussa, valmiina repeemään poruamaan ja toistelee keskustorilla "jossain täällä ne on..."
[q]Parker, 19.8.2005 20:58:
Eli etsiä tyttöä jolla on sormisuussa, valmiina repeemään poruamaan ja toistelee keskustorilla "jossain täällä ne on..."
[/q]
hehe, juurikin niin :D tai sitten kiinnitän itteeni kyltin, missä lukee 'vie minut ukk-puistoon' vai mikä helvata se nyt olikaan. Tästä tulee hauskaa *pahis**aplodit*
[q]Tapsa, 19.8.2005 18:31:
ole siellä, tai ole jossain muualla !
[/q]
Olen jossain muualla. Eikun kyllä mä tuun alkuillasta käymää mut sit pitää feidaa ja tehdä comeback 04 aikaa!
[q]UzU, 19.8.2005 22:12:
---
Tapsa, 19.8.2005 18:31:
ole siellä, tai ole jossain muualla !
---
Olen jossain muualla. Eikun kyllä mä tuun alkuillasta käymää mut sit pitää feidaa ja tehdä comeback 04 aikaa!
[/q]
Eräitä hyviä syitä etten oo viikonloppusin työllistetty
Noniin. Reiviekskursio pohojammaalle suoritettu.
Mikäki jollakulla on vielä epäselvää se, että missä pelipaikka sijaitsee, niin ottakoon muhun yhteyttä privan kautta, ja mä kerron lisää :)
Nyt unta!
A R S K A P A I S T A A
näin o!
No kai ny ;)
[q]tumpsi, 20.8.2005 12:45:
No kai ny ;)
[/q]
oi oi!! nuotio ja kaikkee!!!
herää kysymys onko tumpsi käynyt puita hakkaamassa notskia varten?
Keli näyttäis hyvältä..
Kävellen mennään kaverin kanssa varmaan joskus siinä 19:30-20:00. Ei saa ajaa päälle, mutta kyytiin saa ottaa jos on kahdelle tilaa..tai vaik ei oliskaan :)
..siis jos joku autolla mennee..
[q]Joannainen, 19.8.2005 21:35:
tai sitten kiinnitän itteeni kyltin, missä lukee 'vie minut ukk-puistoon' v
[/q]
Jos ootte treel samaan aikaan ku me nii mennää samaan aikaan sinne, me lähetää 1.5 tunnin sisäl rullaa.. >:)
ristus ku on hyvä keli :D
tänään koppaa disko vp
kohtis tänne käymään.
Kohta takas... On kyllä keli...
Moneeks nää kestää...
Eli jos lähen joskus ennen 24:00 aaa niin kai siä on vielä jengii..???
[q]wiquel, 20.8.2005 14:04:
Keli näyttäis hyvältä..
Kävellen mennään kaverin kanssa varmaan joskus siinä 19:30-20:00. Ei saa ajaa päälle, mutta kyytiin saa ottaa jos on kahdelle tilaa..tai vaik ei oliskaan :)
..siis jos joku autolla mennee..
[/q]
.. meitä meneekin kävellen neljä :) :)
Oli kyl! *sydän*
+ sheepin räkä <3
*sydän*Oli kyllä kova meno... Paljon ihmisiä ja hyvää musiikkia. *iihhih*Mutta silti jäi häiritsemään
päällekkäin soiva musiikki.
Andyn setti oli
Kengät tuli vaan "vähän" kuraiseksi "nurmikolla" tampatessa :P