Nokia Sense The Connection - ARMAND VAN HELDEN 25.8.2005 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

ärsyttävää. voitin kans lipun mut en pääse tuleen paikalle :(

Jaahas.. Kaippa sitä sit joutuu lähtee katteleen Armandia

Voi helvetinhelvetti, unohdin osallistuu. :( Klikkailin joku päivä tota harjoitusmieles about 6 tuntii ja päätin et "huomenna teen oman kilpailuvideoni". Kuinkas sitten kävikään, ei voi kun itseään syyttää :(

Voi helvetti, voitin liput

Juu tänne kyllä
Kiinnostaa kuulla myös kyllä millaista Sister Bliss soittaa nykyään.

Ohhoh. voitin liput

Heihuu!! Ens torstaina pärähtää Studio 51:ssä!!! jei!!
Kaikki jotka ei oo lippua saaneet, ni eiku vaan ovelle jonottaan jo hyvissä ajoin :D
100 ekaa pääsee viel messiin -ilmaseks!!!

Studiostudiostudio line!! xD hahah!
Studiol nähään!!
Siijah!

<3

Hassua, voitin liput vaikken sitä osannut edes odottaa. Ikävä kyllä on samana päivänä tentti klo 21 asti Provoossa ja vielä"tutustumis päivä" koulussa seuraavana päivänä.

Saas nädä miten tuonne pääsee ilmaantumaan paikalle, yritys on ainakin kova. :)

[q]ninnipinni, 16.8.2005 22:05:
Kaikki jotka ei oo lippua saaneet, ni eiku vaan ovelle jonottaan jo hyvissä ajoin :D
100 ekaa pääsee viel messiin -ilmaseks!!!
[/q]

Toivottavasti ihmiset osaa käyttäytyä eli ei ohittele... jonkinlainen kontrolli (jos mahdollista) tohon olis kiva.

enpä muistanut osallistua tuohon kisaan vaikka piti. Tuosta olis mukava alottaa ja seuraavana päivänä jatkaa Nokia *****nightin merkeissä. Jos joku haluu antaa lippunsa hyvään tarkotukseen niin mulle voi laittaa viestii ;)

Spostin sain. Pitänee lähteä pitkästä aikaa helsinkiin. Kai, sillä en ole varma, laitoinko puhelinnumeroani (/oikean puhelinnumeron) siihen rekisteröitymiseen... Mistäköhän tuon voisi tarkistaa?

Voittajan on helppo hymyillä

[q]Anselmi, 17.8.2005 08:59:
Voittajan on helppo hymyillä
[/q]

Aivan

En ikinä saanut sitä kirottua VJ-studiota toimimaan, joten en voinut tehdä mitään enkä äänestää edes muiden tuotoksia. Onneksi pelkkä reggaaminen näköjään riitti kun liput tippui silti ^___^

Ihan sama mitä Armandille maksetaan, Dj Yoda on kovin artisti tuolla. Sónar 2005:n paras dj, ja mä sentään inhoan hiphoppia. Toivottavasti sille saadaan järkättyä joku kunnollinen screeni videomiksauksille niiden Studion pikkuscreenien lisäksi.

Jep.

Eipähän paljoo vaatinut tuossa kisassa lipun saaminen, että mikäpäs siinä. Joutuu varmaan lähteen bogoileen.

[q]phear, 17.8.2005 08:34:
Kai, sillä en ole varma, laitoinko puhelinnumeroani (/oikean puhelinnumeron) siihen rekisteröitymiseen...
[/q]

Mikäs kilpailu se on missä ei jännitys säily loppuun saakka?

nimim. jännittää myös

Tänne näin sitte kuuntelee heldenii Voi olla ihan hyvä meininki tuol

Sain myös eilen sähköpostiini viestin että olen voittanut liput...
Koskahan se "lippu" tekstiviesti saapuu puhelimeen? Onko muut jo saanut sen?
Kääk, paniikki iskee!

[q]Shocky, 17.8.2005 11:17:
En ikinä saanut sitä kirottua VJ-studiota toimimaan, joten en voinut tehdä mitään enkä äänestää edes muiden tuotoksia. Onneksi pelkkä reggaaminen näköjään riitti kun liput tippui silti ^___^

Ihan sama mitä Armandille maksetaan, Dj Yoda on kovin artisti tuolla. Sónar 2005:n paras dj, ja mä sentään inhoan hiphoppia. Toivottavasti sille saadaan järkättyä joku kunnollinen screeni videomiksauksille niiden Studion pikkuscreenien lisäksi.
[/q]

Ai yoda on paras

[q]tryktou, 17.8.2005 13:12:
Sain myös eilen sähköpostiini viestin että olen voittanut liput...
Koskahan se "lippu" tekstiviesti saapuu puhelimeen? Onko muut jo saanut sen?
Kääk, paniikki iskee!
[/q]

äsken tuli

O