Nokia Sense The Connection - ARMAND VAN HELDEN 25.8.2005 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

How gay is this, Nokia(TM) privaatti bileet joho pääsee vaan voittamalla liput, ja sit sinne tietty tuodaan ARMAN VAN HELDEN... VOI VITULLA PÄÄHÄ *grr*... Kuka se on teistä se markkinointitasonihminen joka tämän keksi, tuun ja revin pään irti, tai vaihtoehtoisesti saa antaa liput tänne.

Pitääkö mun osallistua johonkin kisaan päästäkseni bileisiin?

edit: Ilmeisesti pitää.

Eiks Helden soita lähinnä hiphoppia nykyään?

joo tää ois ollu siistii..ilman tota kisaa...ja silleen et kaikilla ois ollu mahis tonne päästä. Tosin iha kannustava palkinto tossa kisassa.

"Nokia Vj Studio?!" Antakaa mun kaikki kestää...

Pois tuollaiset massarekisteröitymistä vaativat tapahtumat!

Ääk mitä pelletouhua.. Jotkut Nokian marketdroidit on taas syöny jotain jännä-pullaa. Taas tuli elävästi mieleen minkätakia otin loparit mainosalalta

[q]Tres, 13.6.2005 15:06:
Eiks Helden soita lähinnä hiphoppia nykyään?
[/q]

eiks se oo aina?

Huu, jos paikalle tarvitaan katu-uskottavia klubbaajia ni meitsi ilmoittautuu vapaaehtoiseksi. Ei taida graafiset kyvyt kyllä riittää videokilpailun voittoon

Ei täs muute mitää mut toi vitu site ei hyväksy mun rekisteröitymistä :D

JOo mäkään en ois yhtää halunnu tänne

No hohhoh! Nyt suhteita käyttämään :)

Armandi varmaan soittaakin näissä bileissä jollain uudella nokia mallilla

Mä oon ainaki valmis vaikka antaa persettä mainosmiehille et pääsen mukaan mihin tahansa tempauksiin mitä ne keksii <3

NYT HEI KAIKKI MESSIIN TÄÄ ON SIGA MAKEE JUTSKA!

Pidetään omat Klubi VJ-kilpailu BILEET! Olisko idea??

[q]deni, 13.6.2005 15:53:
Pidetään omat Klubi VJ-kilpailu BILEET! Olisko idea??
[/q]

Joo samalla vois pitää vihdoin sen "paras dj teknillisesti"-skaban, ku siitäki tapellaa kokoaikaa

Ihan kakka idea tollanen kisa
Olisin niin mielellään kuullut kyseistä Herraa
mut ei sitten

Ainakin nokia uskaltaa käyttää rahaa uusien laitteiden mainostamiseen. Armand Van Helden kun on kuitenkin maailman kallein dj...

"Nokian VJ-studio toimii vain PC-tietokoneilla ja Internet Explorer -selaimella"

Vittu mothafucking jeejee :D:D Pitää vissii myydä Mac veks ja ostaa joku vitu puucee

lisää infoa http://www.nokia.fi/sense

O