Mitä söit tänään?
Taahan on itsensa kiduttamista, ku lueskelee muiden juttuja maustetuista lohkoperunoista.. Ite soin pienen palan olematonta lohta SAS:in lennolla Lontooseen ja illan \ruoka\ taitaapi olla Tescosta haettu olematon kerrosvoileipa ja spraittia..
PIZZAA ja cokista... tottakai...
[q]Juhaman:
Taahan on itsensa kiduttamista, ku lueskelee muiden juttuja maustetuista lohkoperunoista.. Ite soin pienen palan olematonta lohta SAS:in lennolla Lontooseen ja illan ruoka taitaapi olla Tescosta haettu olematon kerrosvoileipa ja spraittia..
[/q]
anteeks... mut ajattele asiaa näin päin - ens kerran kun saat oikein hyvää ruokaa, sitä arvostaa niin paljon enemmän
PS: nyt mässytän broileripyöryköitä joita dippaan paprikasulatejuustossa
PPS: ja kohta jälkkäriks vaahtokarkkeja *sydän*
[muokattu 18.7.2004 03:44]
Mä söin pitsaa yöllä, aamiaiseksi lasillinen vettä.
Pirkkapastaa kermakastikkeessa, ehkä parasta valmispastaa :)
Itse tuli tehtyä kanaa ananaspalojen kanssa <3 todella hyvää ja sitten vielä pastaa mukana
*nam*
äsken meni ~3-4g L-Tryptofaania, 5g kreatiinia, 2 * kalaöljykapseli, yks multivita ja yks magnesium tabletti alas heraprotskun kanssa.. sit tossa olis vielä ruisleipä ja tollasii hedelmii
beef fajitas iguanas ja vähä bisseee...
sittenpä vielä semmone mikro pizza ja vähä päkyy sen jälkee...
...emmekä unohda cokista... mutta koska yritän vähä säästää rahaa niin myös mehuu
Aamulla reissu mies,missä juustoa ja paprikaa. Päivällä kahvilassa KALLIS croisantti ja cocista. Kotona pelkkää leipää.. Ja joka päivä menee ainakin litra juissia *kuolaa*!!! Mut eilen oli vielä parempi ruokavalio: aamulla yks omenaviineri,päivällä korvapuusti ja illalla pelkkää cocista...
muna-riisi pasteijan, voisilmä pullan, 3 kuppia kahvia, pastaa ja IHANAA kermakana kastiketta, varmaa kymmenen mokkapalaa...
-Croisantin
-Kasvissosekeittoa + paahtoleipää (päällä voita ja kurkkua)
-Saarioisten kasvisghettolätyn (= sellanen elämääkin pienempi pitsa)
-Juustovoileivän
-Turkinpippureita ja sieninameja
-Safari -suklaakeksejä
Näitä on mennyt masuun tähän mennessä... *slurps**nauru*
Hernekeittoa.
Croissantin ja kaks jugurttia.
paaaaaljon karviaisia. nam.
kinkku ananas pastaa..jostaki syystä mun ruokapuoli on kaatunut tohon pastalinjalle..*heiii*
tähän mennessä olen nauttinut vain kahvia, vettä ja antibiootteja *nuha**sars* aion kyllä viettää tänään roskaruuan täyteisen lökö päivän jahka koulust pois pääsen...eli sipsejä, *sydän*kolaa*sydän* ja namuja...kunnon ruokaa sit perään jos mahtuu*hymy*
nothing yet...
sen takia maha mouruaakin kuin kiimainen puuma
Kiinalaista
broileri riisi pataa töissä ja otin sitä kotiinkin...
kurkkuu ja fetaa ja paljon teetä...*hihu*
Raejuustoa, hunajavesimelonia ja vähän raejuustoa vielä lisää iltapalaksi.