Mitä söit tänään?
Unity(f):[q]Hmm...Tähän mennessä oon syöny salaattia...
Illemalla syön (yllätys yllätys) puuroa.. Tänään laitan varmaan sekaan mustikoita niin saan violettiä puuroa*nauraa*
[/q]
Pistä lakua sekaan ni saat mustaa puuroa...
Hmm... pitäisköhän kokeilla.. Mahtais olla makuelämys.....*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Tähän mennessä on kerenny syömään vasta, mansikka rahkaa, patongin, 2 kuppia kahvia, litran limua ja yhdensitruuna muffinsin.
mignon munan*iloinen*
Paljon rae juustoa.. nam*hih**hih* ja yhen kinder yllärin mis oli tosi surkee ylläri*hmph*
Jaahas... Oon syönyt vasta aamupalan ja päivällisen mutta kerron sitten kun saan muutekin suuhuni...
Aamupala :
3siivua Ranskanleipää
joissa päällä juusto,kinkku,suolakurkku
Mukillinen O´boy kaakaota
Lasillinen Rybb&Deckersin appelsiinimehua
Päivällinen(syöty ulkona) :
1grillimakkara(omasta grillista tän vuoden eka)
Turun punaista sinappia
2 Lasia Hartwallin Ananas Lightia
Jälkkäriz ahaaaa... Mämmiä*voiei*
Illalla :
2 Ranskanleipää joissa päällä kinkku,juusto
suolakurkku ja mustapippuri
Vähän nameja ja Sipsejä kun iski yllättäen
pienet mässyt kun kaivettin bongi kaapista.
[muokattu 18.4.2003 14:30]
[muokattu 19.4.2003 10:46]
jotai mitä väitetäään ruuaksi
mut en mä muista enää ku siitä aamusta on jo niin pitkä aika*hih*
Aamiainen - Paahtoleipä ja muki kahvia
Päivällinen - Lampaanpaistia ja perunoita
Illalla kun porukat lähti meneen: 1 siideri, 1 lonkku, 2 kaljaa, 1 lasi brandya, 3 tupakkia, pullo ED energoa juomaa ja 17 lasia vettä.*iloinen*
Yöllä: pussillinen sipsejä, 1,5 litraa pepsi twistiä ja 1 leipä.
Loppuyön mätän diabloa ja juon mehua*hih*
kalakeittoo..*hih*
Nuudeleita ja pirkan j-pihvei. Paljon kahvii ja karkkii et masu leviää.
Nattusia eli spydärin eli pyttipannua. Joskus pitää kokeilla ja harvoin epäonnistuu tuo valmistus
En vielä mitään. Mut kohta mässään jotain erikoista, en tiedä vaan mitä.
Hmm... mä yritin tehdä riisiä ja ja semmoista ihanaa broileri/suletejuusto/herkkusieni kastiketta mut vaan kastike onnistu... riisi kerkesi palamaan pohjaan...*hmph*
Mut toi kastike on hiton hyvää.. kerranki mä onnistuin edes jossain...*plur*
[q]Hmm... mä yritin tehdä riisiä ja ja semmoista ihanaa broileri/suletejuusto/herkkusieni kastiketta mut vaan kastike onnistu... riisi kerkesi palamaan pohjaan...
[/q]
Peliveto ens kerraks...alota kastikkeen tekeminen aikasemmin...!*vink*
Unity(f):[q]Hmm... mä yritin tehdä riisiä ja ja semmoista ihanaa broileri/suletejuusto/herkkusieni kastiketta mut vaan kastike onnistu... riisi kerkesi palamaan pohjaan...*hmph*
Mut toi kastike on hiton hyvää.. kerranki mä onnistuin edes jossain...*plur*[/q]
Kuulostaa hyvältä itse tosin juuri ja juuri osaan veden keittää, et omat "kokkailut" yleensä ei ole kovin ihmeellisiä
Lasangee eiku se oliki eilen Jotain omaa pöperöö mut hyvää
Tervetuloa mun luo syömään jos vaan uskaltaa...*iloinen*
tässä pieni näytös mun kokkailusta...
http://www.click-smilies.de/sammlung/ernaehrung/food-smiley-018.gif
Oikeesti mä oon huono.. Tai siis huolimaton.. Riisi, makarooni, spagetti jopa perunat tuppaa yleensä mennä pilalle...*ding*
Mut sit kun onnistun niin se on syötävää..niin ei ainakaan viel oo broidit oksentanu...*justjoo*
[muokattu 20.5.2003 23:39]
aamul vedin neljä ternimaitokapselia, kaks leipää ja green energyä. sen jälkeen mitään muuta syönykkään kun illalla pullan ja kahvit ja öhm.. mikäs hemmetin juttu tää nyt on... voiko turhempaa postausta olla.. ei se mitään .iha cool
3 ruisvuokaleipää.siinä päällä voita, savukinkkua, juustoa ja salaattia.sitten tämä ainainen 2 kuppia kahvia.ei vielä muuta..
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....