Mitä söit tänään?
Pari voileipää (real ja valkosipulituorejuustoa päällä), pari mandariinia, vähän mysliä, kahvia, teetä, ihanan herkkumunkin koulussa, pastaa&tomaattikastiketta, keksejä, suklaajätskiä. Ainakin. Tai oikeastaan eilen, koska kello näyttää olevan yli puolenyön.. ja taas on nälkä
En viel mitään....
Aamupalax:
Mustikkakeittoa
Jogurttia
Mysliä
Banaani
Pullaa
yogurttia ja appelsiinin...niin ja join varmaan pari litraa kahvia, et pääs hereille*nauru*
Kahvia ja leivoksen
Chickenii thaimaalaiseen tapaan, ja nyt sit ollaan ähkyssä!!
mysliä..
hiillostettua nieriää nosturin vieressä oasiksessa :) paras lounas pariin kuukauteen. piti tarjota daamille lounas niin ei viittiny mennä mäkkiin
Obsmiley:
[muokattu 16.1.2003 17:55]
...muroja ja paahtoleipää aamulla. Päivällä tuorepastaa ja nyt illalla japanilaista "udonia"
ariel:[q]pääasiallisesti suklaata, sekä lääkäripäivillä[/q]
mullakin on aina välillä näitä 'leikitään lääkäriä'-päiviä
Obsmiley:
sairaala ruokaa koulussa, eli kanakeittoa
Äitin mustikkapiirakkaa! NAm! Jaa... Appelssiinisalaattia. So far...
syötiin muiden muukalaisten kanssa perunoita ja ihmisten paistettuja pakaroita jotka olivat erittäin mehukkaita!!
Eldoradon katkarapu flavored nuudeleit... ihan jeez... ja illemmal tulee varmaan nälkä ni jotain hyvää pitää keksii.
H:[q]Chickenii thaimaalaiseen tapaan, ja nyt sit ollaan ähkyssä!![/q]
chilihärkää kiinalaiseen tapaan ja masu on nyt ihan pipi, kun oli niin tulista!
Lounaaksi rikkaita ritareita ja hernekeittoa jälkiruoaksi ... illalla ruoholahden kotipizzan talon special - eli kinkku salami ananas sipuli valkosipuli....
Katrina:[q]H:Chickenii thaimaalaiseen tapaan, ja nyt sit ollaan ähkyssä!!
chilihärkää kiinalaiseen tapaan ja masu on nyt ihan pipi, kun oli niin tulista!
[/q]
no odotappa huomista pyllyn kuumotusta ku oot ulostelemassa sitä...ikävä kyllä se ei koskaan tuppaa kestää tarpeeks pitkään
umm.. yhden omenan olen syönyt*suru*mut nyt kyl kokkailee jotain*joo*
Nakkisoppaa.
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....