Mitä söit tänään?
meinasin äsken syödä jällee näkemisen riemusta elekid:in. =)
[muokattu 16.11.2002 00:34]
No tänään mä oon syönny mamman tekemää lihakeittoo Sit mä oon litkiny tosi paljon kahvii... Ja nyt litkin päärynä lonkeroa...*slurps* Huomenna meen taas omaan kotiin niin alkaa varmaan tuttu makarooni kuuri...*poks*
Ooh, suklaalevyn ja leipää ja paistia ja uuniperunoita ja mansikka jädee! Herrrkkua......
Söin tänään:
Aamupalax:
-Kaksi sämpylää, joiden päällä oli voita, juustoa ja kalkkunasuikaleita
- Mansikkajogurttia
- Appelsiinimehua
- ja lopuksi nielaisin vielä yhden Multitabsin*nauru*
Ruoax söin:
- Terveellistä Saarioisten Pizzaa
- Appelsiini tuoremehua
- Suklaavanukasta
purkkaa (jenkkihymy)
Paksua ja keitettyä ja lämmintä MUNAA... mmm.... ai ai, että oli hyvää. Höh se olikin vaan kananmuna, mitä mä söin:(
Vivian:[q]Paksua ja keitettyä ja lämmintä MUNAA... mmm.... ai ai, että oli hyvää. Höh se olikin vaan kananmuna, mitä mä söin:([/q]
Tota mimmosta munaa sä olisit sit halunnu keitettynä?
söin äiteen lihaperunasörssöö joka sitte päätti 4h huonon olon jälkee tulla takas maanpinnalle
THIS WEEK I HAVE BEEN MOSTLY EATING PROZAC!
Kolera:
THIS WEEK I HAVE BEEN MOSTLY EATING PROZAC![/q]
Aamupalax söin:
- 2 kpl klemmareita
- 2 ruisleipää
- Jogurttia
Nyt taas jaksaa sekoilla töissä *ökkö*
mä imasin väsyneesti jotain valmis safkaa.. ja sit karjalanpiirakoita..
En mitään... Nälkä!
slaissin pitsaa, keksei. NÄLKÄ! kotona kaapissa valot.
Mä en ole syönnyt mitään aamupäivän portsusafkan jälkeen. Maha murisee ja kurnii!
Mä en syöny eilen enkä oo vielä tänäänkään syöny. Tai siis tänään oon oikeastaan syöny, yhden tupla patukan. Kait se pitäs kohta vaivautua syömään
Ihan hillittömästi kaikkea hyvää
koska safkaaminen on kivaa ja siitä saa energiaa
KAIKKEEN ja varsinki elämiseen!
Joskus tuntuu et mä elän syömiselle, no
ompahan ainakin yks elämäntehtävä.
Sitäpaits joulusuklaa ja yleensäkin suklaa kohottaa mieltä...*hih**ökkö**ökkö*
[muokattu 2.12.2002 21:39]
Aamupalax söin:
- 2 karjalanpiirakka
- lasin maitoa
- 3 klementiiniä
ja yhen mansikka jogurtin
Ruoax söin:
- Pizzaa
-Suklaavanukkaan
- 2 klemmaria
ja maitoa
AIVAN IHANAN JA ISON PIZZAN. Aah, ku oli hyvää ja täyttävää
leipää, leipää, leipää ja taas leipää
ja jätskiä ja purkkaa ja nakkeja ja perunamuussia ja omenapiirakkaa ! *sydän*
Toistaiseksi olen syönyt tänään vain Alepasta messiin irronneen mustikkataskun (= munkki)! Koulu tarjosi kalakeittoa, joten päätin passata rahan pistämisen moiseen.
Mitä tulee lähitulevaisuuteen, niin jääkaapista löytyisi Saarioisten lihamakaronilaatikkoa ja 3 kpl Kariniemen marinoitua broilerinkoipea. Jälkimmäiset jos tuuppaisi uuniin ja keittäisi riisiä tai nuudeleita, niin siinä voisi olla hyvinkin oiva illan ateria.
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....