Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]Ana-5000, 11.6.2005 16:33:
---
nuance, 11.6.2005 15:50:
huonous.

---

You made me LOL
[/q]

I make you lick my boots LOL.

[q]vuokko, 10.6.2005 17:40:
kun muutoin fiksu ja kivan näköinen isänmaantoivo räkii lattialle
[/q]

räkiminenehän se vasta aitoo on...

No, tietenkin vois listata sivutolkulla ominaisuuksia joista ei toisissa ihmisissä pidä, mutta yks sellainen jonka oon oikeesti pari kertaa johtaneen siihen et periaatteessa hyvinkin kiinnostava mimmi lakkaa äkkiä olemasta sitä on toi naiivius/henkisen kypsyyden puute. Plus tietty yleinen tyhjäpäisyys. Samoin liian totaalisesti erilainen elämäntyyli alkaa aika nopeesti ahdistaa. Vaikka sinänsä ihan sama vaikka vetäis crackia jos homma pysyy kohtuuden rajoissa (eli substanssi sinänsä ei ratkaise) niin esimerkiksi koko elämän keskittyminen päihteiden vetämisen ympärille on niin hemmetin kaukana omasta elämäntyylistä et alkaa tuntuu aika nihkeeltä tollasen seuraaminen sivusta suht nopeasti.

takuuvarmasti saa mut karkoitettua brassailemalla.

[q]Tyeicha, 11.6.2005 19:33:
takuuvarmasti saa mut karkoitettua brassailemalla.
[/q]

Kyllä! Brassailu on listalla, ehdottomasti.

Nää jutut/asiat saa mun kiinnostuksen sillä tasolla laskemaan ja paljon

- paskan jauhaminen
- saamattomuus
- riippuvuus päihteistä
- liian takértuvainen
- epävarma
- ujous
- tekemättömyys

-Tupakointi..ehdottomasti. En voi kuvitellakaan olevani tupakoivan ihmisen kanssa.
-Liika viinanjuonti.. itse tietenkin saan juoda
-Lihavuus. Ei sillä että vihaisin lihavia ihmisiä, mutta se kertoo heistä paljon: ruokailutottumuksen, epäurheilullisuuden..jne.
-Ei puhu eikä pukahda.
-Käyttää liikaa meikkejä. Karu totuus paljastuukin sit kun pakkelit pestään pois...
-Esittää jotain aivan muuta kuin on.
-Esittää pitävänsä musta...
-Vegetaristi.
-Typeryys. En ole itse mikään ruudinkeksijä, mutta jokin raja siinäkin...
-Puhuu ihmisistä selän takana paljon..
-Kuuntelee rokkia ja heviä!
-Pukeutuu todella mauttomasti.

Ei pitäis olla liikaa vaadittu...

Number uno turnoff on imo karvat. Mä en voi sietää karvasia naisia, koska en voi sietää yleisesti sietää karvoja myöskään miehellä. Kainalokarvat, häpykarvat ja jne. hyi saatana.

Toinen turnoff on ehdottomasti napapaidat ja liian snadit farkut lihavilla ja vähän lihalivilla tytöillä. Hyi jeesus en mäkään kulje tuolla kadulla pullistelija bodari paita päällä. En itsekkään ole mikään hyöhensarjan kaveri, mutta mä en sentään laita päälle mitään liian snadia, minkä takia mun läskit ja jne. roikkuu pitkin katua.

Kolmas turnoff on pissikset. Näitä löytyy "pissis" naisia löytyy myös ikäryhmässä 20-29. Tyhmiä kanamaisia ämmiä jolla ei ole mitään järkevää ajatusta, mielipidettä tai sanottavaa. Liikaa meikkiä käyttäviä kaikille nami namia antavia huoria. Yleensä viellä luulevat olevansa maailman parhaimman näköisiä tai ainakin käyttäytyvät niin, vaikka totuus on jotain aivan muuta. Lautoja ja lattaperseisiä ämmiä jotka peittävät finni ja muut iho ongelmansa paksun meikkikerroksen alle.

[q]iKamanchi, 11.6.2005 23:44:
-clips-
-Vegetaristi.
-clips-
[/q]

älä ota mun juttuja turhan henkilökohtaisesti. sitäpaitsi emmä sun kanssas oliskaan.

Hmm hmm, kiinnostuksen latistaa...

- liiallinen päihteidenkäyttö

- puhumattomuus (kyllä, olen ihminen joka haluaa keskustella kaikesta mahdollisesta ja mahdollisimman paljon)

- persoonattomuus/ei omia mielipiteitä/on kanssani kaikesta samaa mieltä

- pinnallisuus/ei ole kiinnostunut muusta kuin trendikkäistä vaatteista, ulkonäöstään, hienoista autoista jne.

- liiallinen kiltteys, vähän pitää olla pahista :)

- neitimäisyys/ei tiedä kuinka vasaraa käytetään, ei osaa auttaa neitoa pulassa ;)

[q]leenuliinu, 12.6.2005 07:46:
Rumuus on aika turnoff
[/q]

niin..

[q]Illustrator
Epäsiisti olemus ei vetoa suhun, mutta paskalle saa silti haista?
Syö ostettua lihaa? Que? Takapihalle teurastettu kelpaa siis?
[/q]

ainoa vastakohta hajusteille tuoksumiseen on paskalle haiseminen? oletko kuullut miedosti hajustetuista ja hajusteettomista hygieniatuotteista? omasta henkilökohtaisesta puhtaudestaan ja ulkonäöstä huolehtiminen on vaan positiivinen asia, mutta esimerkiksi ylenpalttinen hiusten värjäily ja meikkaaminen ei miellytä minua.

ostetun lihan vastakohtana tarkoitin lähinnä dyykattua lihaa tai vaikka roadkillejä.

se piti veilä sanoman että muodin orjat, niin miesten kuin naistenkin keskuudessa, näyttävät perin persoonattomilta.

Se, ettei Hän ole riittävän kiinnostunut minusta Eli jos mulle tulee tunne, että olen vain sadepäivän hätävara, jolle soitetaan, kun ei ole parempaakaan tekemistä niin guudbai. Ja tietenkin myös liiallinen ripustautuminen on -jos mahdollista- vielä suurempi turn-off. Eiköhän kaikessa päde se kultaisen keskitien sääntö. On tää helppoa

[q]lillikutti, 12.6.2005 12:59:
---
Illustrator
Epäsiisti olemus ei vetoa suhun, mutta paskalle saa silti haista?

---

ainoa vastakohta hajusteille tuoksumiseen on paskalle haiseminen? oletko kuullut miedosti hajustetuista ja hajusteettomista hygieniatuotteista? omasta henkilökohtaisesta puhtaudestaan ja ulkonäöstä huolehtiminen on vaan positiivinen asia, mutta esimerkiksi ylenpalttinen hiusten värjäily ja meikkaaminen ei miellytä minua.

ostetun lihan vastakohtana tarkoitin lähinnä dyykattua lihaa tai vaikka roadkillejä.

se piti veilä sanoman että muodin orjat, niin miesten kuin naistenkin keskuudessa, näyttävät perin persoonattomilta.
[/q]Joo, oon kuullu, kuhan vaan piruuttani provoilin ku oli tylsää. Myönnettäköön, että liiallisuuksiin menevä hajusteiden käyttö on kyllä aika ärsyttävää. Pitää vetää happea muutaman metrin päässä.*lmao**piis*

se, että pystyy puhumaan pussiin helposti eikä se edes tajua sitä itsekään.

[q]Tres, 12.6.2005 12:54:
---
Illustrator, 12.6.2005 12:34:

---

Oots kuullu termistä 'riista'?
[/q]Mutta tekeekös se lihan syömisestä "eettisesti tjsp." hyväksyttävämpää, jos se on itse metsästetty? Ainakaan mulle sillä ei ole merkitystä onko hirvi itse ammuttu, vai lihatiskiltä ostettu. Luonnolisen kuoleman tehneet eläimet ovat taas asia erikseen. Jos ostaminen tuntuisi moraalittomalta, en todennäköisesti söisi lihaa.

[q]lillikutti, 12.6.2005 12:59:

[/q]

Whawhawhawhaaaat? Dyykattu liha on ok? Samaa matskuahan se on kuin päivää aikasemmin(tosin sillon se ei ollut vielä roskiksessa). Tietty se tekee lihan myynnistä epäkannattavampaa, mutta entä ne ihmiset jotka sillä elävät? Kuoliko se eläin turhaan ja nyt eläinten kasvattajan on tapettava enemmän eläimiä saadakseen perustoimeentulonsa? Ehkä ihan kaunis ajatus "boikotoida" systeemiä, mutta siitä ei koidu kellekkään mitään hyvää. Että mikä järki sen takana siis on? *täh*
Vaikuttaa voisi järkevämmin, kuin ajatellen vain omaa napaansa.

Ja roadkillithän ei kärsi vai mitä?

[q]mekaanikko, 12.6.2005 15:27:
-klik-
[/q]En oo sen kummemmin perehtyny noihin teollisen lihantuotannon metodeihin, ja ehkä parempi niin. Pystyn vielä ostamaan pussillisen lihapullia, tuntematta suurempia omantunnontuskia. Hanhenmaksaa en kuitenkaan syö. Useimpien kasvissyöjien mielestä "parastahan" olisi, jos ihminen ei söisi lihaa ollenkaan. (Mitähän siitä seuraisi?*ding*). Nojoo, homma karkaa OT lihakeskusteluksi...*nauru*

[q]Orfeus, 11.6.2005 23:44:
-liika herutus
-liian vähäinen herutus

[/q]

ikinä ei voi olla sopiva*nauru**nauru*

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O