Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]Displacer, 10.6.2005 21:39:
---
nomic, 10.6.2005 21:36:
kun naiselta löytyy pippeli :(

---

onko sattunut kohdalle?
[/q]

... odotan sitä hetkeä...

[q]nomic, 10.6.2005 21:41:
---
Displacer, 10.6.2005 21:39:
---
nomic, 10.6.2005 21:36:

---

onko sattunut kohdalle?

---

... odotan sitä hetkeä...
[/q]

kuka tykkää mistäkin

itsekkyys! tyhmyys.. siis sellanen että huomaa ettei kelaile elämän asioita..

Monikin jo mainittu seikka, mut sit ois kans yleissivistyksen puute. On aika ärsyttävää ruveta selittämään juurtajaksaen jotakin päivänselvää juttua, josta toinen ei tiedä mitään, vaikka olettaa voisi.

[q]nomic, 10.6.2005 21:36:
[/q]

tai miehellä TISSIT! :((

[q]paanos, 10.6.2005 22:40:
Monikin jo mainittu seikka, mut sit ois kans yleissivistyksen puute. On aika ärsyttävää ruveta selittämään juurtajaksaen jotakin päivänselvää juttua, josta toinen ei tiedä mitään, vaikka olettaa voisi.
[/q]
Totta, joskus tullut sellaisia ihmisiä vastaan, että ei oo luettu muuta kuin cosmoa :D Itselleni todella suuri turn-off on se jos nainen ei ole kiinnostunut pätkääkään politiikasta tai maailman tapahtumista.

ei siihen oikeesti tartte edes mitään ihmeellistä syytä. Voi olla ihan helmi tyttö eikä vaan kiinnosta. Kumma juttu.

Tietysti ulkonäkö vaikuttaa ihan ensin. Seuraavaksi haluaa että tytöllä olisi myös päässä jotain, mutta osaa kuitenkin olla hauska ja nauraa myös itselleen..ja hassuinta että ku noi kaikki kohdat on täytetty niin ei kuitenkaan välttämättä nappaa lopulta. Elämän pieniä mysteerejä

Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä niuhommaksi ja nirsommaksi pihtariksi sitä muuttaa. Tai sit se olen vain minä

[q]U n i k, 11.6.2005 00:18:
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä niuhommaksi ja nirsommaksi pihtariksi sitä muuttaa. Tai sit se olen vain minä
[/q]

Kyllä, ehdottomasti... se olet juuri sinä! *nauru**lmao**hih*

Se että hän ei arvostais minua sellaisena häröpallona kuin oon vaan koittaisi heti muuttaa mua. Myös se latistaa jos mä oon kokoajan se osapuoli joka pitää yhteyttä ja hän vain oottaa et kaikki menee hänen pillinsä mukaa ja mielipiteistä arvostan jos hänellä on omia eikä nuolis peetä kokoajan.

- saamattomuus
- turha lupailu esim. lupaa ottaa yhteyttä mut ei otakaan
- minä-minä asenne
- määräilevä asenne
- ja paha on myös se jos ei oo omaa tahtoa ollenkaan RAIVOSTUTTAVAA
- ja edellä mainittu tyhmyys/suppeus nähä ja ymmärtää elämän asioita

siinä kai ne pahimmat...

[q]milla, 11.6.2005 00:56:
itsekkyys! tyhmyys.. siis sellanen että huomaa ettei kelaile elämän asioita..
[/q]

Todellakin. Tyhmyys on monimutkainen käsite lähestyä, mutta ehkä tietynlainen suppeus nähdä asioita, minä mun meitsi mulla - asenne.

[q]U n i k, 10.6.2005 23:07:
Jos toinen sanoo: "en tiedä, ihan sama"
[/q]
Joo, tämä on kyllä kanssa latistaja. Menee kerran pari, mutta jos alkaa olemaan vakkarivastaus kaikkeen, niin saa myötäillä jonkun muun kanssa.

Töykeys ja ajattelemattomuus; ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus.

[q]nuance, 11.6.2005 15:50:
huonous.
[/q]

You made me LOL

[q]Fanatic, 11.6.2005 12:33:
Vielä sellainen, että jos rupeaa haukkumaan aina muita ihmisiä tai mun kavereita*poks* se olis kaikista vittumaisinta.
[/q]

Ai hitto! Kerran deittasin mimmiä joka alko heti haukkumaan mun kavereita kun oli kerran tavannut ne... sen jälkeen ei kauheesti kiinnostanut tavata ko. mimiä.

-tunnekylmyys
-ilkeily
-tarpeeton ihmisten dissaaminen
-ylenmääräinen päihteiden käyttö
-rasistisuus
-ehdottomuus

Ainakin noi. Mä ainakin oon vahvasti sitä mieltä, että toi lista, kuten myös vaatimuslista, kasvaa ajan ja iän myötä.

[q]Fanatic, 11.6.2005 12:38:
no ei varmasti*nauru* kysyitkö siltä, että tuliko parempi olo*joo*
[/q]

En kysynyt, ilmoitin vaan tylysti että meidän juttu ei kyllä tuu sitten toimimaan.

oikein*hih*

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O