Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
Onhan niit aika paljon. Mut yks pahimmista on, et jos ootte ollu jonku viikon yhessä ja toinen rupee ehdottelee et "muutetaan yhteen" ja "sit 2vuoden päästä tehään sitä ja tätä ja vittu vittu"*toktok*
Eli liian aikasin jos rupee innostuu tollein niin se pistää aika vähäseks sen kiinnostuksen.
Liika alkoholin käyttö ja
kauniin hymyn omaava nainen polttaa *eiei*, eli tupakointi.
Päämäärättömyys, saamattomuus, omanarvontunnon puute, itsesääli, valittaminen, ripustautuminen, epäitsenäisyys, kyttääminen, epäluottamus...
Onhan noita. Kantapään kautta opittuja osa...
[q]hallucinogen, 7.2.2006 11:36:
---
Kato tossa voi leikkiä ritaria. Sun mielitiettysi on juuri kuolemassa isossa raidissa ja sit sä tuut ja nitistät pahan allyn joka oli koittamassa häpäistä sun omaa Taurenkultiasia. Sit vähän puhdasta Taurenlööviä peliin sen jälkeen /sonni_lehmää_astuttel
[/q]
Mä oon toiminu kultsille vaan farmaajana ja kalastus/rifle-taidon kehittäjänä kun se kokkaa mulle Such a knight am I :)
(ei tehdä tästäkin wow-topikkia, jookos. ja sori muille *lmao*)
Huono huumorintaju
[q]Epailija, 7.2.2006 10:53:
Siitä huolimatta on toivoa! Allekirjoittanut:
1. Ei tupakoi
2. Ei käytän alkoholia laisinkaan
3. Osaa hoitaa asiansa ainakin kohtalaisesti
[/q]
1. Tupakoin kun juon
2. Juon reippaasti kun juon, noh ainakin useinmiten
3. Osaan pitää asioistani juuri sen verran huolta, että olen elossa.
Mutta onko minulla toivoa laisinkaan?
4.Mutta mä katon paljon scifiä ja voin hölistä naisen kanssa siitä tunteja, samoin tolkienista.
5.Tykkään hyvästä ruuasta joten jos olet hyvä kokki niin ruokasi kokee vatsassani suurta arvostusta
6. Pelaan wowia joten sulle jää reilusti myös omaa aikaa eikä tarvitse koko ajan kyhnätä mun kanssa.
[q]hallucinogen, 7.2.2006 11:06:
Just lisäsin mun hyvät puolet samaan viestiin, onko ees nyt yhtään toivoa?
[/q]
:D Jos mä olisin nainen, niin ehkä, paitsi että mä en katso dokaamista tahi polttamista yhtään hyvällä. Tosin rakkaus sci-fiin varmaan tasapainottaisi vaakaa.
[q]unitarina, 13.2.2006 21:22:
-vihamielinen asenne meikäläistä kohtaan
[/q]
Eikö tuo ole aika suuri este kiinnostuksen heräämisellekin..?
Vaikka en turhista hermoile ni liika on liikaa.. eli
- über-pinnallisuus
- tunteettomuus
- korostunut itsekrittisyys
[q]unitarina, 14.2.2006 08:15:
---
John, 14.2.2006 00:46:
Eikö tuo ole aika suuri este kiinnostuksen heräämisellekin..?
---
Ei se mun tapauksessa oo aina vaikuttanu
Sillonhan vaan mielenkiinto kasvaa kun kohde on vaikeasti saavutettavissa*justjoo*
[/q]
Onneksi naisten logiikkaa ei tarvi edes yrittää ymmärtää!
Ja vastaus itse aiheeseen: tuossa aikasemmin joku sanoi että jatkuva politiikasta puhuminen latistaa kiinnostuksen... itselläni on melkein päin vastoin. Eihän siitä tarvi jatkuvasti paasata (hmm, tarkemmin ajatellen taidan kyllä välillä tehdä niin*nauru*), mutta itseäni ainakin turhauttaa jos ei toista kiinnosta päivän politiikka eikä siitä saa minkään näköistä keskustelua aikaseksi, muuta kuin ehkä "hulluja nuo arabit" tms.
Muita juttuja jotka ovat iso ei-ei:
- Yleissivistyksen puute
- Kyvyttömyys nähdä asioita pintaa syvemmältä
- Skeneily ja vääränlainen yli-into bileitä kohtaan - Kyllä, mua kiinnostaa millainen meno oli bileissä ja millaista musaa tuli yms., mua EI kiinnosta kenen DJ:n/tuottajan/promoottorin/skeneikonin kanssa oot ollut jatkoilla, miten sekaisin olet ollut, ja ketä kaikkia juuri SINÄ tunnet!
- Feikkaaminen - Liittyy osittain edelliseen, mutta pätee myös elämän muihin alueihin. Ennemmin tai myöhemmin paljastuu se todellinen ihminen roolin takaa, epäaitoudella ei voita mitään.
- Oman tahdon puute - Mieluummin vähän liian hankala kuin aivan liian helppo.*vink*
- Kunnianhimon puute - Haluaa tehdä elämänsä aikana jotakin muutakin kuin työskennellä lähikaupan kassalla.
- Liian tosikko - Tästä en tingi! Tärkeät asiat hoidetaan kunnolla, muuten ollaan kuin ellun kanat!*joo* Ja pitää osaa nauraa myös itselleen, se on terveen itseluottamuksen merkki.*hihu*
Ja näiden lisäksi tietty ne perinteiset liian suuri ego, päihdeongelma, empatian puute, jne.
[q]eepero*, 17.3.2006 22:27:
Toivottavasti sain tökeröllä selitykselläni uteliaisuuttasi tyydytettyä*hymy*
[/q]
Juu sait erittäin hyvin ja positiivisesti =P
Niin ja ezzy Oh Noes No one takes my WOW!! :=)
Nii ja tosiaan mikä on turn off.
Jos olisin tosi pinnallinen sanoisin, että Se joka ei kato mun kans Animetzkii ja Scifii tai pelaa lauttiksii.
Mut koska oon vaan vähän pinnallinen sanon, et sellanen joka nalkuttaa noista asioista XD
[q]Kuukunen, 20.3.2006 20:40:
---
dj dice, 20.3.2006 19:24:
Varmaan kukaan ei pidä itseään pinnallisena - tai ainakaan myönnä sitä kenellekään, ja myöskään kukaan ei sano haluavansa seurustella pinnallisen ihmisen kanssa. Vai tunnustaako joku? Jotenkin aina törmää tähän "en voi sietää pinnallisia tyyppejä" ja samaa mieltä olen itsekin. Mutta miten sitä sitten määrittelee että kuka on syvällinen persoona ja kuka pinnallinen?
[/q]
mä myönnän olevani pinnallinen mutta kyllä minä mielestäni olen myös persoonallinen... ja olen myös tavannut paljon tyyppejä jotka ovat pinnallisia mutta myös persoonallisia.. onko pinnallisuus loppujen lopuksi niin kovin paha piirre? itsehän siinä vain menettää jos ei osaa pintaa syvemmälle katsoa
[q]HaeDy, 20.6.2005 13:11:
Sä taidat olla aika nirso naisten suhteen? Seurusteletko?? Mä haluun vaan tietää et mistä löytyy tollasia tyyppejä, jotka täyttää noi sun kaikki kriteerit mitä oot tohon laittanut.*nauru*
[/q]
Mikä tuossa listassa oli niin ihmeellistä? Hälyttävämpää olisi, jos listassa lukisi "käyttää väärän väristä kynsilakkaa" tms.
"Sun kanssa ois ihan kiva hengailla!"
- "minä itse"- tai "meitsi on maailman napa"- tyypit
- imelyys ja liika imartelu
- kova jätkä/ mega pahis -tyyli
- "vittu mä sitä, vittu mä tätä vittu, vittu, joo meitsi".. YÖK
juu ei toimi ei *eikä**eiei* vaihtoon ja nopeesti
Tupakointi, nuuskan käyttö, rumat pureksitut kynnet, epäsiistit vaatteet ja niin edelleen, rasvainen tukka ja lyhyys. Nää on nyt tälläisia ulkoisia ja kovin pinnallisia juttuja mutta silti.
Luonteenpiirteistä ärsyttää sellaiset selkärangattomat amisjätkät jotka ei jaksa eikä halua tehdä töitä ja valittaa vaan kun kaikki on huonosti.
[q]dj dice, 20.3.2006 19:24:
sellasia jotka saa heti täyden turnoffin..
-törkee pinnallisuus on kyllä nykyään sellanen joka ei natsaa mulle ollenkaan, muksumpana ite syyllistyin moiseen.
[/q]
Varmaan kukaan ei pidä itseään pinnallisena - tai ainakaan myönnä sitä kenellekään, ja myöskään kukaan ei sano haluavansa seurustella pinnallisen ihmisen kanssa. Vai tunnustaako joku? Jotenkin aina törmää tähän "en voi sietää pinnallisia tyyppejä" ja samaa mieltä olen itsekin. Mutta miten sitä sitten määrittelee että kuka on syvällinen persoona ja kuka pinnallinen?
Mä itse olen niinkin pinnallinen että mulle totaallinen turnoff on se että kuuntelee mun mielestä huonoa musiikkia ja sitähän on paljon Muuten saa vaikka olla kaljamaha ja pukeutua mauttomasti.
Ja tietenkin kaikenlainen sovinistisuus ja sovinnaisuus aiheuttaa ällötysreaktion ja yleisestikin toisten tunteiden huomioimattomuus.
Mitään muuta tiettyä ominaisuutta ei tule mieleen joka olisi kamala este suhteen alkamiselle. Toisaalta listaa voisi jatkaa loputtomiin tyyliin "ei saa asua maalla, täytyy olla sivistynyt...."
[q]Android, 21.3.2006 15:19:
Liian pienet tissit tai jos perse ei oo riittävän kireä. [/q]
Liian pieni muna tai huono perse. Se on ihan ehdotonta.
You know i'm joking, don't you?
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.