Virallinen Olen humalassa-topik
Heeiii... Miten tässä nyt näin kävi?! *täh*
Piti vaan muutama sidukka ottaa janojuomaksi tavaroita pakatessa...
Mut nyt onkin jo *känni*!
pikkuhiljaa... Hiljaa hyvä tulee.. *känni*
Vituttaa saatana! Mikä siinä dvd:ssä maksaa HÄ?!
Ahhhh, tässähän tämä *lekoilee laakereilla ja lepottelee olemattomillasanoilla*
Nyt on NIIIIN hyvä känni että huh huh
suorastaan NIIIIIIN hyvä känni että kohta hävetää kun eräs tietty tulee käymään ja huomaa kuinka NIIIIIIIIN hyvä känni mulla oikein on
... mut koska se on tääl kohta niin mitä suotta nukkumaan - parempi olla hereillä koko aika ja ... no, katsoa mitä tapahtuu
(huh huh kun on känni *hih*)
[q]hannah, 25.8.2005 13:38:
---
sapeli
mut ei mitään hätää, huomen on vast torstai
---
ikävä puhkaista kupla, mutta TÄNÄÄN on torstai
[/q]
d'oh AAAAARGH
no ei sit mitään, lisää viinaa.... ulokkeet liikkuu viel
Yhä "Olen humalassa" - vi**tu kun tää mustikka-vadelma-jogurtti maistuu pa*kalta
...Oiskohan se tää viina?
Nyt on pari bissee ja siideriä juotu. Semmosia maailman parhaita, eli firman piikkiin meneviä
Ja iltaa on vielä iloisesti jäljelläkin...
36h valvoneena menee aika jäätävän olosesti olut päähän. Saattaa varmaan joutua pikkusen himmaamaan.. :D
Olisinkin.
[q]micqo, 27.8.2005 00:50:
parit ja silleen,,, *känni*
[/q]
hYVIN sanottu siellä takana
Kietasin bissen naamariin ja vittu et oon kännissss!!!!!!!1111111
parit ja silleen,,, *känni*
Semmonen skumppa pullo, ei piccolo, eikä iso, vaan semmonen välimuoto on nyt juotu. Tulee kivaan humppaan, kun juo skumppaa ja silleen.
Mutta nyt tää ysäri babe lähtee tupareihin!
juuri alottelemassa ollaan ja sitten kenties jonnekkin baariin, tosin täälä nummelassa tuo baaritarjonta keskittyy lähinä yhteen discoon joka on nähty jo ajat sitten :( tulis jo 9.9. että pääsis turkuun
Hölkyn kölkyn *känni*
Kohta olen kyllä taas..sen se saitsu tekee, mut flunssa kyl häipyy dokaamalla joten kippis vaan *känni*
Mieluusti olisin, mutta, mutta... 23-04 Black Jack pöydän ääressä katsomassa kun muu jengi bilettää*igor*
kaenni *känni*
Hitto kai sitä nyt tuli resetoitua meiningit sitten. :P
Kiva olla kännissä.
.. Tai sitten ei.